آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Stone Sour – Audio Secrecy

این همون چیزی بود که کم داشتیم. یه آلبوم متال و گرانج درست و حسابی و جون دار که این رخوت چند وقت رو ازمون بگیره. اگه یادتون باشه توی اولین شماره از گزارشی که در مورد فستیوال Sonisphere نوشتم، گفتم که کوری تیلور اعلام کرد که به زودی آلبوم سومشون منتشره میشه و چند تا از آهنگها رو هم اجرا کرد. بالاخره بعد از گذشت چهار سال از آلبوم قبلی Stone Sour با عنوان Come What(ever) May در سال 2006، آلبوم جدید این گروه با عنوان Audio Secrecy منتشر شد.

شهرت کوری تیلور جدا از گروه Stone Sour به خاطر عضویت در یکی از عجیب ترین گروه های تاریخ متال، Slipknot است. جریان از این قرار بود که سال 1992 استون سور متولد شد و بعد از 5 سال به یه خواب چندین ساله رفت. توی این 5 سال اونها آلبومی منتشر نکردن و فقط چند تا اجرا با هم دیگه داشتن. تیلور و گیتاریست گروه یعنی جیم روت رفتن به گروه Slipknot که این تازه شروع شهرت تیلور بود. سال 2002 دوباره استون سور از خواب بیدار شد و اولین آلبوم خودش رو منتشر کرد.

اگه مثل من عاشق این مرتیکه دوست داشتنی، کوری تیلور، هستین و اگه مثل من با موسیقی Slipknot چندان حال نمی کنین، این آلبوم رو از دست ندین. اگه به موسیقی آلترناتیو و گرانج و متال علاقه دارین، این آلبوم رو از دست ندین. اگه دلتون خشم همراه با هیجان می خواد، این آلبوم رو از دست ندین. در نهایت اینکه، این آلبوم رو از دست ندین!!

24 پاسخ به “Stone Sour – Audio Secrecy

  1. saeed 2010/09/06 در 20:44

    مرسي از معرفي آلبوم
    من كه حتما ميرم سراغش
    ببينم چه كردن اينا.
    اين چند وقته زياد foo fighter گوش دادم
    بد نيست كانال بچرخونم.

  2. مجی 2010/09/07 در 02:01

    آلبوم خیلی خوبیه، این چند روزه کلی صفا کردم باهاش
    اگه مثل خوندنش تو اسلیپ نات الکی زور نزنه صداش خیلی خوبه
    آهنگ Say You’ll Haunt Me هم معرکه است.

    من میخواستم بگم اینو معرفی کنی گفتم مث دیستربد نشه 😀

  3. علیرضا 2010/09/07 در 03:37

    چطور می‌تونی بگی از slipknot خوشت نمیاد
    مگه مثلا (!) vermilion رو گوش ندادی؟

  4. احسان 2010/09/07 در 03:53

    اصلن با این مدل آدما و با این مدل موسیقی حال نمیکنم
    خدا بهتون صبر بده و موفق باشید

  5. خفاش 2010/09/07 در 07:20

    slipknotبوااااااااااا
    ولی اینا باحالن
    مرسییییییییی

  6. سامان 2010/09/07 در 09:17

    من یه هفته پیش دانلود کردم و یه باری گوشش کردم ولی نچسبید. حالا یه بار دیگه باید امتحانش کنم ولی فکر کنم دیگه از سنم گذشته :دی
    فوفایترم چند بار تا حالا سعی کردم ولی نمی‌شه. شاید اگه یه آلت‌راک ناشناخته بود گوش‌ترش می‌کردم!

  7. یزدان 2010/09/07 در 18:47

    با سامان مواقم . یا پیر شدیم :دی یا گوشمون ضعیف شده ولی جدای از شوخی آلبومش به منم نچسبید و اصلا در حد آلبوم قبلی Come What (ever) may نبود . ولی یه سری موزیسین ها و گروها هستن که هر چقدر زمان بگذره و سلیقه من عوض شه کاراشونو دنبال می کنم یکیش همین کوری تیلوره .

  8. noisymind 2010/09/10 در 15:58

    آلبوم بدی نبود ولی از اون مدلها هست که دو روز دیگه فراموش میشه!

    این هم لینک مستیم رپیدباز:

    http://noisymind.dl.rapidbaz.ir/hOPE/www.NewAlbumReleases.net_Stone+Sour+-+Audio+Secrecy+(2010).rar

  9. noisymind 2010/09/10 در 22:31

    نه خب منظورم این بود که هیچ نوآوری نداشت. مثل همه خواننده های این سبکی بود. ولی کلا بد نبود.

  10. ایرسا 2010/09/12 در 18:59

    با پیر شدن موافقم. ولی آخه لامصب یهو شد! مخصوصاً وقتی نگاه میکنم میبینم این چند وقته بیشتر دارم جز یا موسیقی فیلم گوش میدم. ای آآآآقا… جوووونی، هد بنگ، سر و صدااااااا کجایی؟

  11. سپهر 2010/09/14 در 01:07

    گرنچ؟Stone Sour ؟ بی خیال!
    اینها در بهترین حالت ممکن یک پست گرنچ معمولی اند!
    در ضمن اون «متال گرنچ»ی که گفتی یعنی چه؟ اگر بیایم درباره گرنچ صحبت کنیم به یک تعریف مستقل از متال و راک برایش می‌رسیم. تلفیق این دوتا فکر نکنم معنی خاصی داشته باشه!

    ولی در کل آلبوم خوبی بود ، اگرچه من با این مرتیکه «دوست داشتنی» (؟!) ، کوری تیلور، و با موسیقی Slipknot چندان حال نمی کنم ولی از این آلبوم خوشم آمد! البته معتقدم آلبوم Come What(ever) May هنوز هم با فاصله زیاد بهترین کار Stone Sour است.

    • بردیا.ب 2010/09/14 در 08:46

      حق با شماست. یه اشتباه تایپی هست. درستش «آلترناتیو و گرانج و متال» بود که «و» دوم جا افتاده. توی خط اول نوشته شده «گرانج و متال» ، حالا توی دومی جا افتاده. ممنون، درستش میکنم.

  12. بازتاب: بهترینهای 2010 از نگاه من – 1 « آ ل ب و م

  13. میثم 2014/11/29 در 03:28

    دوستانی که میگن SLIPKNOT به درد نمیخوره برن وضو بگیرن بعد بشینن یه بار از اول کارای این بندو گوش کنن شاید بفهمن چیزی ه تو موسیقی اینا هست نه تنها تو نیروانا و فو فایترز و…. نیست بلکه تو هیچ کدوم از بندای تاریخ پیدا نمیشه

پاسخی بگذارید

