آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Anneke Van Giersbergen and Danny Cavanagh – In Parallel

انک ون گیرزبرگن چهره شناخته شده ای در موسیقی آلترنایتو راک بشمار میاد. این خانم هلندی ٣۶ ساله که خواننده سابق گروه پراگرسیو راک The Gathering بود بخاطر همکاریهاش با بزرگانی نظیر Moonspell ، Ayreon ، Napalm Death و Within Temptation رو شهرت داره. (قبلا اینجا در مورد همکاری آخرش با گروه Within Temptation نوشتم). دنی کاوانا رو هم که میشناسین. خواننده و گیتاریست و پیانیست مشهور گروه Anathema که برای یه مدت کوتاه قصد کرد آناتما و دو برادر کوچکترش، وینسنت و جمی، رو ترک کنه به Antimatter بپیونده که البته این کار رو نکرد. این دونفر به تازگی چند کنسرت آکوستیک مشترک برگزار کردن که الان شما قرار هست Live Album همکاری مشترک این دو نفر به اسم In Parallel رو دانلود کنین. سبک این آلبوم آکوستیک راک هست و امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین.

این مجموعه شامل 14 تا آهنگ هست :

1) Teardrop : این اثر زیبا که کاور سومین آهنگ آلبوم Mezzanine از Massive Attack هست توسط اندرو وولز ، الیزابت فریزر ، گرنت مارشال و رابرت دل ناجا ساخته شده و در این کنسرت گیرزبرگن اون رو اجرا کرده.

2) You Learn About It : این آهنگ کاور آهنگ چهارم آلبوم Souvenirs از گروه The Gathering هست که در سال 2003 منتشر شد. این اثر ساخته مشترک آنک ون گیرزبرگن، فرنک بوژن و هانس روتن هست که ترانه اون توسط خود گیرزبرگن سروده شده و در این کنسرت هم توسط همین هنرمند اجرا میشه.

3) Temporary Peace : از ساخته های دنی کاوانا، آهنگ نهم از آلبوم A Fine Day To Exit که خود کاوانا در این کنسرت اون رو اجرا میکنه.

4) Yalin : کاور آهنگ دهم از دومین آلبوم گروه تازه کار Agua de Annique به اسم Pure Air. این گروه یک نفره، پروژه انفرادی گیرزبرگن هست که بعد از جدایی از گروه The Gathering در سال 2007 تاسیسش کرده. تو این کنسرت این آهنگ توسط خود این هنرمند اجرا میشه. ساخت و ترانه این آهنگ هم توسط گیرزبرگن انجام شده. البته این آهنگ سومین آهنگ آلبوم اول انفرادی این هنرمند (Air) هم بوده.

5) Songbird : کاور آهنگ ششم از آلبوم Rumours محصول سال 1977 از گروه Fleetwood Mac که توسط کریستین مکوی ساخته شده. اجرای این آهنگ تو این کنسرت توسط گیرزبرگن انجام شده.

6) Big Love : کاور آهنگ اول از آلبوم Tango In The Night محصول سال 1987 از گروه Fleetwood Mac که توسط لیندسی باکینگهام ساخته و در این کنسرت توسط کاوانا اجرا شده.

7) The Blower’s Daughter : کاور آهنگ مشهور دیمین رایس از آلبوم O که در این کنسرت توسط گیرزبرگن اجرا شده. البته این کاور اولین آهنگ آلبوم Pure Air (آلبوم انفرادی گیرزبرگن) هم هست.

8) One Last Goodbye : کاور یکی از بهترین آهنگهای Anathema از آلبوم Judgement ساخته دنی کاوانا که در این کنسرت هم توسط خودش اجرا شده.

9) Are You There : کاور آهنگ چهارم از آلبوم A Natural Disaster از گروه Anathema ساختهء دنی کاوانا و اجرا شده توی این کنسرت توسط خودش.

10) Day After Yesterday : آهنگ چهارم از آلبوم Pure Air از گروه Agua de Annique که توسط گیرزبرگن ساخته و در این کنسرت اجرا شده.

11) A Natural Disaster : آهنگی از گروه آناتما از آلبوم به همین نام که توسط دنی کاوانا ساخته شده و در این کنسرت گیرزبرگن اون رو اجرا کرده.

12) Trail of Grief : آهنگ نهم از آلبوم Air از گروه Agua de Annique که توسط گیرزبرگن ساخته و در این کنسرت اجرا شده.

13) Flying : آهنگ هشتم از آلبوم A Natural Disaster گروه anathema که توسط دنی کاوانا ساخته و در این کنسرت اجرا شده.

14) Jolene : کاور آهنگ بسیار زیبایی از دالی پارتون (Dolly Parton) که در این کنسرت توسط گیرزبرگن اجرا شده. جالبه که بدونین حدود 35 سال پیش تو همین کشور خودمون این آهنگ رو لیلا فروهر کاور کرده !!!!!.

دانلود آلبوم In Parallel از Anneke Van Giersbergen & Danny Cavanagh

11 پاسخ به “Anneke Van Giersbergen and Danny Cavanagh – In Parallel

  1. صالح 2009/11/27 در 17:57

    ممنون!‌متاسفم که نشد زحمت این کار را از دوشتان بردارم!‌امیدوارم فرصتی شود تا برای آلبوم آناتما کمکی کنم!‌باز هم ممنون…

  2. Arash 2009/11/27 در 20:01

    مرسی بابت پست خوبت.اينم ميتونه کاملش کنه اگه قبلاً تو سايت نذاشتيش:Spherical Minds- fern http://www.megaupload.com/?d=5ZRYS605

  3. كي - سي 2009/11/28 در 04:38

    همین الان داشتم Somewhere رو گوش ميكردم و گفتم چه هماهنگ ميخونن كه ديدم آلبوم خانوم هم رسيدممنون

  4. علیرضا 2009/11/28 در 10:45

    خوب خودش چی کار می کنه؟!؟!فقط کاور؟؟

  5. رزا 2009/11/28 در 11:36

    دارم گوش میدم… مرسی… خیلی دوس دارم

  6. ساسون 2009/11/28 در 14:45

    آقا اين  spherical mindds عجب چيزه خوداييه.عينه آناتماس

  7. مجتبی 2009/11/29 در 05:26

    هممممماز تورنت گرفتمش، ولی خوب به نظر من هیچی صدای خود اون خواننده ی زن آناتما نمیشه میگم اگه خودت هم از تورنت میگیری لینکشو بذار،‌آخه قلابی زیاده .من خیلی از این Nosound خوشم اومد،‌ گروه هایی که نزدیک به اینا بخونند رو میشه معرفی کنی ؟

  8. پیام 2009/12/07 در 01:33

    البوم زیبایی بود با تشکر از شما

  9. MaziHowk 2009/12/10 در 16:36

    مرسی واقعا … منم فکر میکنم اگه برای دانلود لینک تورنت بزاری بهتر باشه

  10. پيمان 2011/02/08 در 17:14

    برديا جان مرسي
    كلي لطف كردي
    فوق العاده بود .

  11. بازتاب: Anathema – Falling Deeper « آ ل ب و م

بیان دیدگاه