آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

متالیکا وارد کتاب رکوردهای گینس شد

Metallica-Guinness-World-Record

بردیا برجسته نژاد: خبر بسیار هیجان انگیزتر از آن چیزی‌ست که در ابتدا به نظر می‌رسد. گروه متالیکا توانست وارد نسخه‌ی 2015 کتاب رکوردهای گینس شد. رکوردی که متالیکا از خود بجای گذاشته در نوع خودش استثنایی‌ست: «متالیکا اولین گروه تاریخ موسیقی‌ست که توانسته در مدت زمان یک سال در هر هفت قاره‌ی کره‌ی زمین کنسرت برگزار کند». ماجرا به همین سادگی که فکر می‌کنید نیست. برای همین توصیح می‌کنم صدای من را تحمل کنید و ماجرا را در برادکستی که در مورد همین خبر گذاشته‌ام بشنوید.

آ ل ب و م نیوز: متالیکا وارد کتاب رکوردهای گینس شد

پ.ن: در برادکست قبلی از پرفروش‌ترین آلبومهای تاریخ موسیقی گفته‌ام. همچنین از نظرسنجی ساید لاودوایر در خصوص بهترین آهنگ بلک آلبوم، اثر گروه متالیکا، همچنین از ماجرای قتل تهیه کننده‌ی گروه AC/DC، بهمراه چند خبر دیگر. در آخر هم اشاره‌ کرده‌ام به کنسرت کیتارو در تهران (که دیگر این خبر قدیمی شده! اگر روز اولی هستید، شما را آنجا می‌بینم) می‌توانید این برادکست هیجان انگیز را از لینک زیر بشنوید.

آ ل ب و م نيوز: آلبوم سياه و جريان برق و جاده ي ابريشم

4 پاسخ به “متالیکا وارد کتاب رکوردهای گینس شد

  1. shahriar 2014/10/05 در 01:01

    سلام ، یک نصفه شبی که در حال وبگردی بودم با وب لاگت اشنا شدم و تا خود طلوع خورشید تمام پست هاتو خوندم! فکر کنم یک کامنت هم قبلا گذاشتم که به خاطر نمیارم واقعا گذاشتم یا فکر میکنم اینطوره!
    به هر حال خواستم تشکر کنم ، به خاطر مطالبت و نوع نگاهت ، به شخصه خودم هم به موسیقی و فیلم و کتاب همچین دیدی داشتم و دارم ، اما به این شکل درکش نکرده بودم تا این که کارای تورو دیدم ، انگار اتیش زیر خاکستر بود
    یک خواهش میشه بکنم؟یک پست برو و خودت را معرفی کن
    اسم ، فامیل ، سن و سال ، تحصیلات ، خانواده ، شخصیت ، رفتار و …
    خیلی وقت بود که یک ادمی تو ذهنم ازت ساختم میخوام ببینم چقدر به واقعیت نزدیکه ، مرسی

    • Bardia.B 2014/11/20 در 01:03

      دوست عزیز، یادمه که جواب شما رو با ایمیل دادم، چون موقعی که کامنتتون رو از طریق ایمیل خوندم دسترسی به وبلاگ نداشتم. امیدوارم هنوز هم به اینجا سر بزنین (:

  2. mohamad taghi 2014/10/31 در 19:28

    سلام اقای برجسته نژاد من چندین ساله وبلاگتو دنبال می کنم و لذت می برم
    اما تو این یکی دو سال این کم کاریت واقعا منو ناراحت کرده
    اقا بردیا بنویس بگو و هر چی دوست داری
    می دونم حسش نیست
    دغدغه زیاده…… ولی شما همت کن مطمئن باش بی حاصل نمی شه
    به هر حال خیلی دوست دارم بیشتر ازت بخونم
    ارادتمند
    محمد تقی

    راستی بهترین های سالو کنسل نکنی…..

    • Bardia.B 2014/11/20 در 01:02

      ممنونم از لطفتون. مطمئن باشین هر بلایی هم سرم بیاد، بهترینهای سال رو جا نمیندازم (:

پاسخی بگذارید

