آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 23

1.   این اولی که پیشنهاد نیست! یک اعتراض (بخوانید غر و نق و ناله!) است به آن احمقهایی که نشسته اند و برنامهء راک ان کک امسال را تنظیم کرده اند. وقتی بیایی در شب دوم اجرای Travis و Mogwai را همزمان بیاندازی و بعد برنامهء Moby و Thievery Corporation را هم در یک ساعت تنظیم کنی، یعنی واقعا خاک بر آن سرتان! حالا من مانده ام انتخاب کردن که سخت ترین کار دنیا در چنین مواقعی ست.

2.   این دومی هم سئوال است! در پی پیشنهادات شما دوستان عزیز من رفتم سایت رپیدباز عضو شدم. اما چون رپیدباز فایل فکتوری را ساپورت نمی کند و صد البته از آنجایی که ایمیل و سئوال ما را هم به هیچ جایش حساب نمی گیرد، بیخیال رپیدباز شدیم و رفتیم دانلودز. آی آر. این سایت نوشته که فایل فکتوری را ساپورت می کند، اما در اصل من هنوز نتوانستم حتی یک فایل از آنجا بگیرم! در صفحهء فایلهای من، آن چرخهء آبی رنگ که باید قاعدتا متوقف شود تا فایل قابل دانلود باشد، اصولا متوقف نمی شود! خوشگلی قضیه اینجاست که این سایت هم جواب سئوال آدم را نمی دهد. اصولا فقط پول گرفتنشان خوب است! کسی می داند جریان چیست؟

3.   اگر به فیلمهای پر از خون و خونریزی علاقه دارید پیشنهاد می کنم I Saw The Devil را که یک فیلم کره ای ست از دست ندهید. نگاه متفاوت این فیلم به یک قاتل سریالی آنقدر جذاب و هیجان انگیز و لذت بخش است که صحنه های خشن فیلم آزارتان نمی دهد. توضیح بیشتر داستان را لو می دهد و لو دادن داستان یک فیلم از بدترین گناهان است!

4.   و در آخر اینکه بدون هیچ توضیح اضافی لطفاً اینجا را بخوانید.

33 پاسخ به “Suggestions 23

  1. Mahyar 2011/07/02 در 10:07

    این فیلم رو دیدم . فیلم های اسلشر ( Slasher) کم ندیدم. اما راستش این یکی خیلی متفاوت بود. دو چیز منو شوکه کرد تو این فیلم.

    یکی اینکه آغاز حماسی داشت. قاتل رو بسیار حرفه ای جلوه میده و موسیقی فیلم و همه چیز ما رو انگشت به دهن وا میداره.

    اما وقتی با کارکتر قاتل فیلم بیشتر آشنا میشی اون حس شکست ناپذیری قاتل رو در تو نابود میکنه و اون پلیس جوان همینجوری هم با بیننده بازی میکنه و هم با قاتل .

    در مجموع فیلم خوبی بود جز چند تا صحنه که سعی کردم رومو بکنم اونور . وولا تا حالا اسلشر درام ندیده بودم ! متفاوت بود

  2. Reza Taba 2011/07/02 در 16:19

    الان این لینکه واقعا خودت نیستی که؟؟

  3. Hadi 2011/07/02 در 17:53

    آره فیلمو دیدم . واقعا متفاوت بود تو ژانرش . با وجود زمانش خیلی چسبید آرزو میکردم دیر تر تموم بشه !! ( ذهن مریضی ندارم ها ولی خب فیلم بود دیگه خیلی حال داد ! )

  4. Haj Ehsan 2011/07/03 در 02:56

    در مورد شماره 4 همینطور داشتم طرفو فحش میدادم تا اینکه کامنت آقا رضا و متعاقب اون جواب شمارو خوندم

  5. مجی 2011/07/03 در 16:28

    رسما کف کردم
    اینجا یه شخصیتی هستی که معمولا زود از کوره در میره و اصلا نمیشه راحت بود باهاش ولی اونور نوشته هات فوق العاده است طوری که من(از طریق وبلاگ لیلا فکر کنم پیداش کردم) ساعت ها نوشته ها و کامنت هارو میخوندم و حتی تو بلاگ دوستان هم تبلیغ میکردم ، اصلا به ذهنم نمیرسید، آخه با وبلاگ اصلیت هم نوع نوشته ها متفاوته.
    اصلا میرم عین همین کامنت رو اونور میذارم، اینور اونورش رو عوض میکنم :دی
    پ.ن: مطمئنی فیلمش چندش نیست بردیا ؟ والا من چند بار خواستم ببینم فکر کردم مشابه اره است، بیخیال شدم.

    • Bardia.B 2011/07/03 در 16:32

      من که خودم فکر میکنم از کوره در نمیرم. حالا نمیدونم چرا اینطوری بنظر میاد. اشکال از منه در هر حال. در مورد سراب ساز هم ممنون بابت لطفت. و در رابطه با پ.ن ببین آقا جان فیلمه. چسندش نیست. خیلی هم خوبه.

      • elham 2011/07/03 در 17:27

        اشکال از شما نیست شاید… اشکال از یه مانیتور و کیلومترها سیمه که آدم نمی تونه طرفشو خوب بشناسه…!!!

      • مجی 2011/07/03 در 21:37

        خوب تو اشتباه فکر میکنی D:
        اینجا خیلی جدی ای، اونور بشدت باحال

  6. MAYSAM 2011/07/03 در 17:09

    سلام. تا جای که من یادم هست ، رپیدباز فایل فکتوری رو از همون اول ساپورت میکرد! گاهی وقتها سروشون دان میشه و هیچی نمیگیره!
    یکی دو تا فایل از فایل فکتوری بده تست کنم ببینم جواب میده یا نه.

    • Bardia.B 2011/07/03 در 20:54

      خب این گوساله الان فایل فکتوری رو میشناسه. اما نمیدونم این اوربیت الاغ چرا فایلهای فایل فکتوری رو دانلود نمیکنه و ارور میده ! عجب بدبختی داریم ما

      • MAYSAM 2011/07/03 در 21:25

        میگم گاهی وقتها سیستمش قاطی هست! یعنی فایلی که با رپیدباز مستقیم کردی رو دانلود نمیکنه و بقیه رو میگیره؟
        اوربیت دانلودر رو نمیدونم چطوری هست ولی باید تو یک قسمت یوزر و پسورد رپیدبازتو بدی تا سایت تو رو بشناسه و بذاره دانلود کنی .

  7. elham 2011/07/03 در 18:33

    اسکاتلندی ها رو با هم انداختن؟!!!
    من موگوای ندیدم ولی تراویس که کارش حرف نداره تو اجرای زنده…! آخر حس و هیجان و این حرفاست, چند تا نوازنده ی متوسط -نه عالی- با یه استیج ساده و پنج تا ساز چه می کنن…!

    • Bardia.B 2011/07/03 در 20:55

      من فیلم اجراهای جفتشون رو دیدم و جفتشون فوق العاده ن لعنتیا! هنوز نمیدونم قراره چه اتفاقی بیوفته! راستی ترویس 4 نفره (:

      • elham 2011/07/03 در 22:28

        مسلما من می دونم تراویس چهار نفره, ولی همیشه رو استیج یه نوازنده ی کیبورد مهمان هست اصولا…!!!
        البته اگه بخوایم اونی که من نوشتم رو اصلاح کنیم مثلا می شه پنج شیش تا ساز, چون بانجو هم هست که اندی می زنه البته…!

        • Bardia.B 2011/07/03 در 23:00

          بیا! مجتبی، احسان، بیاین ببینین این الهام از من عصبانی تره! خب من حواسم به قضیه اجراهای زنده نبود. اونی که میاد مهمان میزنه که آدم نیست که (:

          • elham 2011/07/03 در 23:45

            به جان خودم عصبانی نشدم!
            فقط فکر کنم کیبوردیست و سازشو آدم و ساز به حساب اوردم در اجراهای زنده!!! (:

          • Bardia.B 2011/07/04 در 08:59

            با من بحث نکن! میگم عصبانی شدی بگو چشم! دهه! (:

  8. Hadi 2011/07/04 در 10:39

    اصلا میدونی چیه ! تو این فیلم که معرفی کردی .یه جورایی میشه گفت تو شخصیت ها و صاحب هایه این وبلاگ های دیگه رو کشتی ( به شکل فجیع ) بعد گفتی من اونام !!! :DD ( ولی از اون قاتل باحالاست 🙂

  9. علی 2011/07/06 در 20:15

    بردیا جان سلام..
    راستش کاربر فعال موسیقی در یکی از فروم هاذ هستم..

    مدت هاست وبلاگت رو میخونم..و لذت می برم ولی افتخار نداشتم کامنت بذارم..

    راستش بهانه این بود که بگم بیا به سمت راپید پارس..حرف نداره..

    به نظرم بهترین سایت مستقیم کننده هست.

    • Bardia.B 2011/07/07 در 12:34

      من تازه فهمیدم که چقدر از این سایتها هست و من فقط رپیدباز رو میشناختم. الان یه مشکلی که این دوتایی که هستم دارم اینه که من از Orbit استفاده می خوام بکنم برای دانلود. اما ایراد میگیره. یا فایل رو ارور میده و دانلود نمیکنه، یا وقتی یه بار pause می کنی به کل دیگه قطع میشه. یه نرم افزار خوب معرفی کنین برای دانلود این فایلها.

      • Haj Ehsan 2011/07/07 در 14:12

        من برنامه های مدیریت دانلود زیادی استفاده کردم و به نظرم Internet Download Manager از همشون بهتره . . . IDM

      • MAYSAM 2011/07/11 در 19:45

        lrbit زیاد جالب نیست! معروفترین برنامه همونطور که دوسمتون گفت Internet Download Manager هست که اون موقع که من استفاده میکردم هر هفته باید دنبال کرک جدیدش میگشتم!! برای همین از Internet Download Accelerator استفاده میکنم که نه مشکل کرک داره و نه تنظیمات پیچیده. ضمنا اگه فولدر دانلود رو در درایو غیر ویندوز تعریف کنی ، با فایلی که میسازه حتی اگه ویندوزت رو هم عوض کنی میتونی بقیه فایل رو دانلود کنی!

        • Bardia.B 2011/07/12 در 00:54

          اینی که من گرفتم که مجانی بوده به نظر ! همین IDM . از من کرک نخواست که. الان به پیشنهاد دوستان همینو گرفتم و راضی ام.

  10. downloads.ir 2011/07/09 در 16:49

    سلام. لطفا شناسه و مشکل خود را در دانلودز در قسمت زیر مطرح بفرمایید تا مشکل تان را بررسی و نتیجه را خدمتتان اعلام کنیم.
    http://downloads.ir/support

    • Bardia.B 2011/07/10 در 00:43

      در این لحظه که این کامنت رو جواب میدم مشکلی وجود نداره. ممنونم از پیگیری و لطفتون.

  11. فرزاد کیان فر 2011/07/11 در 09:01

    سلام… بله اصلاح شد بردیا خان… موفق باشید

  12. بهمن 2011/07/12 در 01:15

    بردیا جان حتما لینکت رو قبل از دانلود آزمایش کن. حتی گاهی می بینی 4shared اون ثانیه ها هم میگذره ولی وقتی روی دانلود کلیک می کنی می نویسه فایل پاک شده.
    برای دانلود هم که IDM از همه بهتره.
    چند شخصیتی بودنت رو هم کاملا می تونم درک کنم. خیلی ها از این کارهای مخفی می کنن و به نظر من که کار جالبیه. آدم های اینجوری بعد های زیادی دارن و واسه اینکه نمیشه تمام بعد ها رو توی یه شخصیت گنجوند دست به این کاز میزنن. یه وقت فکر نکنی دارم بهت انگ مشکل روانی میزنما. نه اتفاقا. حالا من که روانشناسی نخوندم یا مطالعه نداشتم ولی به نظر خودم که فقط آدم های خاص می تونن اینطوری باشن.

پاسخی بگذارید

