آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 22

1.    اینطور که بنظر می رسد پلیر جدیدی آمده که سر و صدای زیادی راه انداخته است. Songbird با قابلیتهای ویژه ای برای طبقه بندی و رتبه بندی آهنگها در مدت کمی توانسته جانشین خیلی از پلیرهایی که از قدیم می شناسیم بشود. اما من هنوز از آن استفاده نکرده ام. iTunes به اندازه کافی نیاز من را برای دسته بندی و دسته سازی فایلها در اختیارم می گذارد. اگر کسی از Songbird استفاده کرد خبرش را در مورد قابلبتهایش به ما هم بدهد.

 

2.    توصیه می کنم سریال Nikita (که بر اساس همان شخصیت معروف نیکیتا که در فیلمها و کارتونها و بازیها می شناسیم) را ببینید. یک سریال خوش ساخت، جذاب، هیجان انگیز، با کلی هنرپیشه خوش استایل. در حال حاضر فصل اول این سریال در حال پخش است. در این چند وقت این بهترین سریالی ست که دیده ام. نیکیتا یک زن جذاب و همه فن حریف است که بعد از کشته شدن دوست پسرش به دست سازمانی که او را برای عملیات تروریستی آموزش داده، طغیان می کند و برای بر اندازی این سازمان نقشه های هیجان انگیزی می کشد.

 

3.    اگر یادتان باشد خیلی وقت پیش دیدن سریال Lie to Me را توصیه کردم. اگر با سیستم آن سریال حال می کردید این بار به شما دیدن سریال The Mentalist را توصیه می کنم. شاید در ابتدا شخصیت اصلی سریال (پاتریک جین) به نظر روی اعصاب باشد، اما مطمئن باشید چند قسمت که ببینید جذب خل بازیهایش خواهید شد.

 

4.    در صفحهء فیس بوک وبلاگ یک نظر سنجی در مورد ارزش گذاری آلبوم آخر Blackfield در حال انجام است. فعلا فقط 26 نفر در آن شرکت کرده اند که قاعدتا برای رسیدن به یک نتیجه گیری معقول به تعداد بیشتری نیاز است.

 

5.    و در آخر اینکه یک خبر نصفه و نیمه و نه چندان قابل استنداد از Rock N› Coke 2011 در Last.fm آمده که انگاری 6 گروه از اجرا کننده های امسال مشخص شده اند. Limp Bizkit و Motorhead شاخصهای این لیست کوتاه هستند.

28 پاسخ به “Suggestions 22

  1. مهدی ملک زاده 2011/04/08 در 20:53

    نیکیتا واقعا جالبه؟آخه پوسترش…

    • Bardia.B 2011/04/09 در 00:00

      خب من از قدیم شخصیت نیکیتا رو توی فیلمها و کمیک استریپ ها دوست داشتم. برای من نیکیتا از مثلا لارا کرفت (Tomb Raider) جذابتره (منظورم فیلمش و آنجلینا جولی نیستا!!!) سریال خیلی خوش ساختیه. به کاورش اهمیت نده!

  2. mojtaba 2011/04/08 در 22:48

    mentalist از اون سریال هایی که شما فقط و فقط به خاطر نقش اولش اون رو تماشا می کنید 🙂 با اینکه سریال توی هر سیزن چندتا قسمت ضعیف داره و در جلو بردن داستان اصلی هم خیلی کند عمل میکنه ولی بازیه جذاب Simon Baker و شخصیت خاص پاتریک جیمز سریال رو تبدیل به اثر ارزشمندی کرده.

    توصیه میکنم اگر به سریال های جنایی علاقه دارید حتما سریال Luther رو تماشا کنید. یکی از اون سریال های ناب بی بی سی که فقط نویسنده های هوشمند انگلیسی از پس نوشتنش بر میان.

  3. آرش 2011/04/08 در 22:48

    سانگ برد قابلیت های خوبی داره که مثل فایرفاکس با نصب کردن اد آن های مختلف فعال میشن مثل :
    بازیابی دفعات پخش و لاودترک ها از لست اف ام
    نمایش اتوماتیک ویدیوها ، عکس ها و اطلاعات مربوط به آهنگ در حال پخش
    بازیابی اتوماتیک لیریک هر آهنگ
    قابلیت نمایش صفحات وب و نصب استایل مشابه یک مرورگر عادی
    قابلیت اتصال به توییتر ، آدینتیکا و ام اس ان مسنجر
    قابلیت اتصال به ویکیپدیا و استخراج اطلاعات مربوط به خواننده یا بند
    قابلیت سینک کردن پلی لیست با یک فولدر روی فلش درایو یا گوشی
    قابلیت کنترل از طریق وای فای کانکشن و گوشی اندروید یا آیفون
    قابلیت دانلود تورنت مستقیم از داخل برنامه
    قابلیت نمایش کاور البوم ها به شکل صفحه گرامافون
    پیشنهاد بند و موزیسین بر اساس محتوای ارشیو
    تولید پلی لیست حاوی آهنگ های مشابه آهنگ در حال پخش به صورت اتوماتیک
    اد آن های سانگ برد رو می تونید از اینجا دانلود کنید
    http://addons.songbirdnest.com/addons

  4. صالح 2011/04/09 در 00:29

    جای دوستان خالی… کنسرت آرکایو…
    وقت بشه باید یه مطلب در موردش بنویسم… تجربه ی نابی بود… لینک اولین آهنگه…

    lights و بعد headlights
    بقیه ش یادم نمی یاد! به گمونم از حال رفته بودم!

    • Bardia.B 2011/04/09 در 19:18

      ایوووووووووووووووووووووول … چه حالی کردی لعنتی!

    • sinior 2011/04/10 در 19:58

      خوش به حالت صالح جان.واقعا حسودیم شد.

      • ایرسا 2011/04/11 در 23:15

        جداً خوش به حالت، اونجا واسه خودت داری کلی صفا میکنی پس. ما هم اینجا نشستیم، صدای فارسی 1 داره از تو هال میاد، حالشو میبریم 😐

        • صالح 2011/04/12 در 00:15

          ایرسای عزیز!
          اینجا، آنجا در کلیات فرقی ندارد… در هر دو محتاجیم به اصل «لزوم مخدرات»… و از موسیقی مخدر بهتر چه کسی سراغ دارد؟
          ولی جدا این کنسرت تکانه ای بود، بر روح!
          سعی می کنم حتما بنویسم اش… بچه ها عکس هم گرفته اند… صمیمانه آرزو می کنم، یک روز، با بچه های آ ل ب و م، همگی به اتفاق، کنسرت مشابهی تجربه کنیم.
          آمین!

          • Bardia.B 2011/04/12 در 08:44

            میتونی یه گزارش جمع و جور بنویسی از کنسرت؟ عکسها رو هم ضمیمه میکنیم بهش. اگه بتونی که عالی میشه.

  5. un4given5 2011/04/10 در 19:19

    Songbird بنظرم یه کپی از iTunes بود و چنگی به دلم نزد، اما چون مال کمپانی Mozilla هستش حتما تو آینده بهتر خواهد شد. اما در کل من باهاش حال نکردم و بعد 5-6 دقیقه پاکش کردم .

  6. amin 2011/04/10 در 19:20

    Songbird بنظرم یه کپی از iTunes بود و چنگی به دلم نزد، اما چون مال کمپانی Mozilla هستش حتما تو آینده بهتر خواهد شد. اما در کل من باهاش حال نکردم و بعد 5-6 دقیقه پاکش کردم .

  7. sinior 2011/04/10 در 20:03

    سانگ برد اتفاقا برنامه باحالیه.
    چون مال موزیلائه بنابراین اینترفیسش مثل فایفاکسه.باید روش اکستنشن نصب کنی تا قدرت واقعیش رو ببینی و از آیتونز بهتره ولی مثل فایرفاکس کند و بسیار سنگینه.2 3 سال پیش که باهاش آشنا شدم کلی باهاش حال کردم ولی خیلی تو این چندوقت پیشرفت نکرده.ولی بازم میگم امکاناتش از آیتونز خیلی بیشتره.

    • Bardia.B 2011/04/16 در 15:55

      ممنون الهام. Travis و Thievery Corporation اونقدر خوب هستن که بشه برای رفتن به فستیوال امسال از الان برنامه ریزی کرد. حالا تا ببینیم چه گروه هایی به این لیست اضافه میشه.

      • elham 2011/04/16 در 18:15

        خواهش می کنم.متاسفانه امسال یه جوریه که اصلا امکانش نیست منم بتونم بیام,کاش تراویس حداقل سال بعد اون جا بود:(((
        از صبح تا حالا کلا دارم حرص می خورم!!!

  8. مهدی 2011/04/16 در 21:52

    برادر وقت کردی یه سر به سریال Breaking Bad بزن.
    بدجور ما رو درگیر کرده!

    • Bardia.B 2011/04/16 در 22:09

      به نظر چیز باحالی میاد. یه نگاه تو IMDB انداختم بهش. لعنتی بدیش اینه که یه سریال می تونه مدتها تورو درگیر کنه و برای همین نمیشه مثل فیلم باهاش برخورد کرد. الان منتالیست و نیکیتا برای من شده هفته ای یه اپیزود و داره اعصابم رو خرد میکنه!

  9. faegheh 2011/04/17 در 09:29

    سریال فقط six feet under !

    • Bardia.B 2011/04/17 در 09:30

      اتفاقا این رو هم گذاشتم توی فهرست اونایی که می خوام ببینم. چون سریالش هم تموم شده راحت میشه رفت دنبالش.

  10. امیرو 2011/04/17 در 14:52

    سلام بردیا جان،به عنوان یک پیشنهاد نسبتن بی ربط:
    اسم گروه ایرانی mute agency احتمالن به گوشت خورده…trip hop کار می کنن و فوق العاده هستن…به نظرم ارزششو داره که یه پست در موردشون بذاری…البته ببخشید که ما بیرون گود نشستیم و میگیم بنویس!

پاسخی بگذارید

