آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

نوروزتان پُر ملودی باد

نوروز 1390، آغاز آخرین دهه از صدهء جاری، را به شما دوستاران موسیقی تبریک میگم. امیدوارم آغازی پر از زیبایی و ملودی براتون رقم بخوره. موفق باشید و پیروز.

پ.ن: این رو من تازه دیدم. قسمتی از صفحهء وب نورد از شمارهء 209 (مرداد 1385) مجلهء چلچراغ هست که آقای نیما اکبرپور اون رو نوشتن (ایشون الان در شبکه bbc فارسی کار میکنن). اون زمان وبلاگ آ ل ب و م که در پرشین بلاگ نوشته میشد رو معرفی کردن. با 4 سال و نیم تاخیر، دستشون درد نکنه.

7 پاسخ به “نوروزتان پُر ملودی باد

  1. امین 2011/03/20 در 11:12

    ایول نیما بچه درستیه، خیلی حال کردم اون عکسو دیدم. منم به همه بچه های سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم که سالی توام با سلامتی، پول زیاد، پول زیاد،پول زیاد،پول زیاد،پول زیاد،پول زیاد براتون باشه .

  2. امیرو 2011/03/20 در 12:45

    فک میکنم من از همین مطلب بود که با این بلاگ آشنا شدم (:

  3. azin 2011/03/21 در 00:55

    هممم خیلی وقته اینجا نیومده بودم و همه ی پست ها رو از گودر دنبال می کردم ولی گقتم بیام سال نو رو تبریک بگم و آرزو کنم که یه سال خوب با آلبوم های عالی داشته باشین! راستش من یادم نمی اومد با این وبلاگ از کجا آشنا شدم ولی به خاطر اینکه خواننده ی قدیمی چلچراغ بودم فکر کنم با همون یادداشت باید با اینجا آشنا شده باشم در هر صورت در ادامه ی کارتون موفق باشین و سال نو مبارک!

  4. میلاد 2011/03/22 در 14:45

    عیدنوروزبرتمامی عاشقان موزیک وخوانندگان این وبلاگوعلی الخصوص حاج بردیامبارک باد
    بردیا اگه امکانش هست راجع به گروه عجیب غریبه GODSPEEDهم مطلب بنویس.میخوام بدونم البوم جدیدی منتشر نکردن؟ ممنون اززحمتات

  5. محسن 2011/03/23 در 15:00

    سال نو مبارک.امیدوارم تو همین دهه فستیوال ها یی شاخ تر از ترکیه تو کشورمون برگزار شه و بریم حالشو ببریم.

  6. Haj Ehsan 2011/03/23 در 21:11

    حاج بردیا سال نو رو بهت تبریک میگم همینطور به بقیه بچه های گل اینجا
    من از موقعی که با اینجا آشنا شدم تا به حال بسیار لذت بردم و همیشه از مطالب خوبت استفاده کردم
    امیدوارم این کار قشنگتو همینطور با قدرت و با کمک نویسنده های جدید ادامه بدی

پاسخی بگذارید

