آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

F e b r u a r y

1.    هشتمین آلبوم گروه سوئدی Roxette، پس از گذشت 10 سال از آلبوم قبلی (Room Service) در سال 2001، با عنوان Charm School یازدهم فوریه (22 بهمن) منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد در مورد این آلبوم صحبت خواهیم کرد.

2.    گروه مشهور Deicide، یکی از موفق ترین گروه های دث متال تاریخ موسیقی، پس از گذشت سه سال از اثر قبلی، آلبوم جدید خود با عنوان To Hell With God را پانزدهم فوریه (26 بهمن) منتشر خواهد کرد.

3.    گروه دوست داشتنی Thirteen Senses بیست و یکم فوریه (2 اسفند) سومین آلبوم خود را با عنوان Crystal Sounds منتشر خواهد کرد. به احتمال زیاد در مورد این آلبوم صحبت خواهیم کرد.

4.    هنرمند ساختارشکن انگلیسی، PJ Harvey، هشتمین آلبوم خود با نام Let England Shake را در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) به بازار خواهد داد. آلبوم قبلی او با نام White Chalk محصول سال 2007 است.

5.    احتمال دارد گروه Bush پس از گذشت 10 سال از آخرین اثر خود، آلبوم جدیدش را در ماه فوریه منتشر کند. Bush پس از انتشار چهار آلبوم در سال 2002 منحل شد و آلبوم جدید پس از تشکیل مجدد آن در سال 2010 تهیه شده است. به احتمال زیاد در مورد این آلبوم صحبت خواهیم کرد.

6.    احتمال دارد در ماه فوریه بعد از گذشت حدود 12 سال، Dr. Dre آلبوم جدید خود را با عنوان Detox به بازار بدهد.

28 پاسخ به “F e b r u a r y

  1. بهزاد 2011/01/27 در 14:56

    بردیا یه چیزایی میگی که قبلا نشنیده بودیم ازت ‹دث متال› و ‹داکتر در› و از این حرفا.
    یا مثلا آلبوم دث بلک می ذاری.
    مثه این که یه نموره رویه رو تغییر دادی.

    • Bardia.B 2011/01/27 در 18:01

      اگه از من بپرسین 50 تا آلبوم برتر زندگیت رو اسم ببرم مطمئنا آلبوم 2001 (محصول سال 1999) از Dr. Dre یکی از اونها خواهد بود. یه آلبوم به تمام معنا فوق العاده که میتونه تنها و فقط تنها آلبوم دوست داشتنی رپ برای من باشه که البته از همون 10 سال پیش به اینور دیگه نشنیدمش. این رو تا اینجا داشته باش، و این نکته رو در نظر بگیر که توی این پست من 6 تا آلبوم شاخص ماه فوریه رو اسم بردم و فقط در انتهای سه تای از اونها نوشتم «به احتمال زیاد در مورد این آلبوم صحبت خواهیم کرد». این کاملا مشخصه که قصد ندارم در مورد آلبوم Dr. Dre یا Deicide حرفی توی وبلاگ بزنم. در مورد arafel هم همونطور که قبلا چندین بار با هم صحبت کردیم، من از ژانر دث متال خوشم نمیاد! در نتیجه این کاملا طبیعیه که وقتی یه آلبوم دث توجه من رو جلب میکنه، تویی که این ژانر رو دنبال میکنی دوستش نداشته باشی! و مطلب آخر اینکه بهزاد جان، سر جدت اینقدر چارچوب برای من و خودت و این بلاگ تعریف نکن!

      • بهزاد 2011/01/27 در 20:21

        به قولِ گفتنی یا حضرتبااااس.دفعه بعد با بچه محلا میام کامنت می ذارم که اگه دعوا شد کم نیارم.
        قاطی.

        • Bardia.B 2011/01/28 در 00:08

          الان این شوخی بود یا جدی؟!؟!؟ منظورت اون جمله آخره؟؟ شوخی بگیر اونو اخوی!
          بی جنبه!

          • بهزاد 2011/01/28 در 07:24

            بعد این چند سال…
            نه بابا
            من ناراحت شم میرم پیدام نمی شه,بروز نمیدم :))

  2. پویا 2011/01/27 در 21:14

    آره راس میگه توروخدا اینقد بسته بندی نکنین! بذارین از هر چی که قشنگه لذت ببریم ….اصن ویژگی این وبلاگ همینه!

    • بهزاد 2011/01/28 در 08:33

      آخه منظور منم همین بود که از یه قالبی فاصله گرفتی چه خوب,هر چی کامنتمُ می خونم که ببینم لحنش شاکیِ,چیزی نمی بینم,منم استقبال کردم.آلبوم آرافل هم با دلیل گفتم خوشم نمیاد,قرار نیست هر چی اینجا گذاشته شه من خوشم بیاد یا اینکه هر آلبومی گذاشته شد به به چه چه کنم.

      • Bardia.B 2011/01/28 در 11:11

        اول اینکه من در مورد آرافل توضیح دادم که چون تو ژانر مورد علاقه ات دث متال هست قاعدتا اون چیزی که من دوست دارم برات شبیه یه شوخیه. بحثی سر این مورد نداریم. برداشت من این بود که داری گلایه میکنی که چرا آرافل میگی بعد میای خبر میدی Dr. Dre آلبوم داده. والله من یه بار دیگه اون کامنتت رو که میخونم بیشتر برام بوی تمسخر میده! حالا اگه سوء برداشت از من بوده عذر میخوام.

  3. MAYSAM 2011/01/28 در 17:56

    حالا برای تنوع!
    یک اهنگ از متالیکا برای آلبوم بعدیشون! ( لینک رپیدباز)
    البته اجرای 2009 هست و شاید هم قبلا شنیده باشید

    [audio src="http://free-user.dl.rapidbaz.com/F!FT/MetallicA%2B-%2BVulturous_by_DA.mp3" /]

  4. sinior06 2011/01/29 در 15:41

    تنها کسی که یک چهارچوب میتونه برای این وبلاگ تعریف کنه خود بردیائه.منم ترجیح میدم آلبوم دث متال تو این وبلاگ نبینم ولی خوب نمییدونم،شاید بردیا میخواد طیف کاربرهای وبلاگش رو گسترده تر کنه.تنها تاثیری که من میتونم داشته باشم اینه که خیلی برای کارهای نامطلوب(از نظر من نامطلوب) کامنت نذارم.اینجوری فکر کنم یه کمکی به بردیا کردم برای چارچوب بندی جدید وبلاگش.

    • Bardia.B 2011/01/29 در 17:10

      اتفاقا بر خلاف نظرت من فکر کنم اگه آلبومی بنظر نامطلوب هست نظر خودت رو با دلایلی که داری مطرح کنی تا در موردش اگه جای بحث داره صحبت کنیم. اینکه در کل با یه ژانری حال نمیکنی، بحثش جداس. خود من هم برای مثال علاقه ای به دث متال ندارم. اما این آلبوم نظرم رو جلب کرد و هنوز هم بنظرم آلبوم خوبیه. اینکه نظر بهزاد با من فرق میکنه کاملا منطقیه، چون اونطوری که اون این ژانر رو دنبال میکنه، من پیگیرش نیستم.

  5. پویا 2011/01/29 در 16:10

    آقا این آلبوم جدید r.e.m ام مد نظر داشته باش . هر چن یکی دو تا سینگل از آلبومو که دادن بیرون زیاد نچسبید

    • Bardia.B 2011/01/29 در 17:11

      اصولا R.E.M از اون گروهاست که نمیچسبه! چندتا معدود شاهکار داره هنوز تونسته اسم این گروه رو زنده نگه داره. دو آلبوم آخرشون که چیزهای وحشتناکی از آب در اومد (که حتی سر یکیش خودشون هم توی سایتشون بصورت رسمی معذرت خواهی کردن که نتونستن نظر طرفداران رو جلب کنن!). اگه شد، چشم. اما خیلی خوب میشه هر کسی مسئولیت یکی از این آلبومها رو بعهده بگیره و در موردش بینویسه و نقد کوتاهی داشته باشه.

      • elham 2011/01/29 در 23:33

        Around The Sun واقعا وحشتناک بود!ولی Accelerate بهتر بود…
        Lifes Rich Pageant و Automatic For The People که بی نظیرن.
        کلا زیادم نچسب نیستن…!

        • Bardia.B 2011/01/29 در 23:36

          قدیم رو ول کن. این اواخر که حرکت درستی نکردن. کلا تعداد آهنگهای خوبشون به 10 تا هم نمیرسه فکر کنم! ولش کن خواهر من، شما که صنایع خوندی، بزن تو کار بهره وری وقتت رو برای R.E.M نذار (:

          • elham 2011/01/30 در 10:11

            من که هنوز دانشگاه نرفتم,اشتباه گرفتین!!!
            من شدیدا طرفدار R.E.M هستم!این همه وقت تلف می شه تو این زندگی,یه کم هم پای Drive و Swan Swan H تلف شه!!!

          • Bardia.B 2011/01/30 در 14:11

            اوه ! پس اسم و فامیل شما بصورت تصادفی با کسی که من میشناسم یکی از آب در اومده!!!

  6. محمد حسین 2011/01/29 در 22:58

    دوستان من مسئولیت آخرین بمب گذاری مجیک پای رو به عهده گرفتم!آلبومشم اومده.ولی هیچ جایی پیدا نمیکنم.اگه پیدا کردین به ماهم بگین.مرسی

    • Bardia.B 2011/01/29 در 23:38

      فکر کنم باید از ریشه شروع کنی! این دفعه چندمه Magic Pie رو میگی، اما من یکی چیزی ازشون نشنیدم. نمیخواد مسئولیت بمب گذاری رو قبول کنی! مسئولیت اطلاع رسانی و نوشتن یه پست رو به عهده بگیر (:

      • rahman 2011/01/30 در 20:37

        آقا من آلبوم جدیدرو گوش کردم(the suffering joy)
        از اینجا گرفتمش
        http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3397191
        منتظر آلبوم جدید Pendragon با نام Passion باش ، یادمه وقتی آلبوم Pure رو اولین بار شنیدم تا چند روز مریض بودم !

        • Bardia.B 2011/01/30 در 22:02

          منتظر باش چیه؟!؟ بنویس خب بذارم تو بلاگ!

        • Bardia.B 2011/01/30 در 23:47

          رحمان جان یه لطفی به من بکن، آدرس ایمیلم رو که داری، من رو با زبون روسی و گوگل ترنسلیت و عضویت و این چیزها در ننداز! فایل تورنتش رو اگه برام ایمیل کنی ممنونت میشم.

  7. کسرا 2011/01/30 در 02:05

    آقا سلام. نمیدونم اولین بار گروه تریون http://www.megatherion.com رو اینجا دیدم یا نه. به هر حال گروهین تو سبک گوتیک و دد . جالبه اگه پیگیرشون باشی.
    خوش باشی

  8. rahman 2011/01/30 در 19:49

    تاریخ دقیق release رو کاری ندارم ولی اینام تو February میان
    DeVotchKa – 100 lovers
    Cut/Copy – Zonoscope
    Grizzly Bear – Blue Valentine (که خب ظاهراٌ همون آهنگایی که برای فیلمش ساختن)

    • Bardia.B 2011/01/30 در 22:01

      DeVotchKa رو دیشب گوش کردم. مثل همیشه خیلی خوب بود، حتی بنظر نسبت به قبل کلی حرفه ای تر شدن.

  9. Ho Amin 2011/01/31 در 23:16

    سلام آقا بردیا
    وبلاگت یکه……
    آلبوم جدید گروه Red رو شنیدی؟ شاهکاره
    نظرتو دوست دارم بدونم
    لینک دانلود:
    http://www.mediafire.com/?qzysg5kvmk3ql1h
    آهنگ چهارمش؟

    • Ho Amin 2011/02/04 در 00:10

      این گروه حرف جدیدی نمی زنه ولی سبک خودشو خوب کار می کنه و lyrics شون قویه
      آهنگه Feed The machine و Let it Burn

پاسخی بگذارید

