آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

نفسهای آخر سال 2010

از اونجایی که وبلاگ آ ل ب و م به موسیقی بین الملل می پردازه، در نتیجه سال میلادی برای ما یک مبدا زمانی بحساب میاد. از همه شما ممنونم که تو سال 2010 هم وبلاگ خودتون رو همراهی کردین و با تمام کاستیها و کم کاریها تنهاش نذاشتین. این رو اضافه کنم که پستهای مربوط به بهترینهای 2010 حاضر و آماده ست و فقط باید پابلیش بشه. منتها من فردا یه سفر 3 روزه در پیش دارم و چون می خوام خودم باشم و بتونم بحثها رو کنترل و نظارت کنم، برای همین بعد از سفر بحث مربوط به بهترینهای سال 2010، که ازتون میخوام بهترین بحث این وبلاگ بشه، رو راه میندازیم.

توی سال جدید میخوام که همکاری شما دوستان توی نوشتن پستها بیشتر بشه تا بتونیم پوشش بیشتری نسبت به تازه های موسیقی داشته باشیم. حالا اینکه این مسئله چطور صورت میگیره در موردش صحبت خواهیم کرد، اما یه همچین چیزی از الان توی ذهنتون باشه. دوستانی هم که از طریق گوگل ریدر اینجا رو دنبال میکنن، تعدادتون کم نیست، اما حضورتون کاملا نامحسوسه!! آیتمها و پستها رو Share کنین بابا جان، بذارین مخاطبین بلاگ از اینی که هست بیشتر بشه. خلاصه بگم، سال جدید میخوام که دور هم بترررررکونیم!!

25 پاسخ به “نفسهای آخر سال 2010

  1. Omid 2010/12/28 در 11:16

    100 %
    داداش من کارت خیلی درسته ها … ولی انتقادی که ازش داشتم در رابطه با همین جمله اییه که نوشتی : » وبلاگ آ ل ب و م به موسیقی بین الملل می پردازه »
    جزو کار درست ترین وبلاگاست قبول … تو راک تکه قبول … ولی خیلی هم به موسیقی بین الملل پردازش نمی شه . این هم تقصیر شما نیستا … خوب هر کی یه سلیقه ای داره و می خواد تو وبش از سلیقه های خودش بیشتر صحبت کنه ( که به شخصه قسمتی از سلیقه ی منم پوشش می ده وبت ) . ولی اونجور که پیداست نویسنده های دیگه ای هم عضون … ولی هیچ خبری ازشون نیست … بابا یه چرخی بزنیم اینور اونوور فولک های اینور دنیایی … اونور دنیایی … فولک های ایرانی !!! راستی چرا رو موسیقی ایرانی ( یا فیوژنش ) مانور نمی دی ؟!
    در هر صورت امیدوارم امسال پرکارتر از هر سال باشی … و یه خسته نباشی داغ و دبش این آخر سالی بهت می گم و خلاصه دمت گرم که به ما حال دادی ….

    • Bardia.B 2010/12/28 در 11:32

      خب اینجا نویسنده ای دیگه ای نداشته تا الان. جمعا تعداد پستهایی که دوستان زحمت کشیدن و برای من ایمیل کردن به ده تا نمیرسه. البته منظور من از موسیقی بین الملل موسیقی به زبان انگلیسی هست. من چندان موسیقی به زبانهای دیگه رو دنبال نمیکنم (البته وقتی هم به چیز خاصی بر خوردم در موردش اینجا صحبت کردم). موسیقی ایرانی هم اگه یادت باشه در موردش صحبت شده، مثل گروه Dash یا Comment یا Hasht. اینها البته از دوستای من بودن و باهاشون صحبت کردم و مطلب رو توی بلاگ گذاشتم. این وبلاگ از ابتدا هم قرار نبوده لینک دانلود بذاره و فقط بعنوان یه وبلاگ دانلود موسیقی شناخته بشه. از ابتدا هم محور اصلی بحثها و صحبتها و تبادل اطلاعات و معرفی و نقد بوده. برای همین تا زمانی که این گروه ها اطلاعات درستی از خودشون در اختیارم نذارن چیزی ازشون نمی تونم بنویسم. یکی از دلایلی که میخوام توی سال جدید از چند نفر کمک بگیرم همین پوشش دادن ژانر های مختلف (که راک ایرانی هم میتونه جزوش باشه) هست. حالا به وقتش در مورد اینکه نویسنده های مهمان چطوری اینجا فعالیت کنن صحبت می کنیم.

  2. mojtaba 2010/12/28 در 20:29

    بی شک این وبلاگ یکی از بهترین و ارزشمندترین وبلاگ هایی بوده که تا به حال شناختم و مدتهاست که مطالبش رو دنبال می کنم . امیدوارم در سال جدید بهتر و پرکار تر از همیشه کارش رو دنبال کنه.
    در نهایت اینکه اگر کمکی در پیشرفت کار و کیفیت وبلاگ از دستمون بر بیاد خوشحال میشیم همکاری کنیم.

  3. رضا 2010/12/28 در 20:50

    بردیا جان وبلاگت تکه.یه دونه ای:دی
    شدیدا منتظر بهترین های 2010 هستم
    منم موافقم که تنوع ژانر داشته باشیم
    موفق باشی

    • Bardia.B 2010/12/28 در 23:11

      ممنون رضا جان، اما باید چند نفر به شکل غیر مستقیم کمک کنن توی این زمینه. چون من بیشتر از این نمیتونم برای بلاگ وقت بذارم.

  4. شهاب 2010/12/28 در 22:51

    می خواستم تشکر کنم بابت همه ی زحمتایی که کشیدی… واقعا» حوصله و وقت می خواد تنهایی یه بلاگ با چنین موضوعی رو یه روز در میون آپ کردن
    آقا امروز آلبوم نه چندان جدید Amplifier به اسم Octopus رو گوش کردم به نظرم یکی از بهترین آلبومای ساله … اگه گوش نکردی گوش کن که نظر شما بسیار مهمه
    بازم ممنون

  5. مجی 2010/12/29 در 01:25

    در این روزهای سخت و پرمشت امتحانات و ایام کنکور ( )): ) خواستم خدمت عرض کنم که خیلی گلی و همچنان از مطالب وبت بهره میبرم .

    ترکوندنو که ایشالا بترکونی، ولی من از اون عموئه میترسم که باز بیاد و مث اون وبلاگ قبلی بزنه بترکونه اینجارو |-:

    امیدوارم 2011 سال خوبی برای این بلاگ و همه ی ما باشه.

  6. پرهام 2010/12/29 در 20:04

    درود بردیا جان

    من یکی که مدتهاست وبلاگ شما رو دنبال می کنم و از طریق وبلاگ شما با دنیای تازه ای آشنا شدم.
    حیف که خیلی مبتدی و آماتورم، وگرنه خیلی دوست دارم توی ارائه نظر با بقیه ذوستان شریک باشم.
    سپاسگزارم

  7. امیر اردلان 2010/12/30 در 13:21

    تشکر می کنم ازتون بردیا جان بابت همه ی زحماتی که کشیدی و میکشی . کارت همیشه عالی بوده و اطمینان دارم که بهتر هم میشه . انشاالله همینطور که خودتون هم خواستید سال جدید میترکونیم عزیز جان .

  8. محمد 2010/12/31 در 06:15

    چند تا چیز واسم جالبه !!! تو گوگل پیج رنک نداری ! اما تو الکسا حسابی داری حال می کنی !!!!

    خیلی تعجب کردم !

    از فیس بوک به امید خدا بازدیدکننده زیاد میاد سمتت ! اما اگر بتونی توی فیس بوک یک صفحه اختصاصی داشته باشی خیلی خوب میشه مطالب اینجا رو اونجا هم منتقل کنی خیلی خوبه ! در هر حال الان دیگه شد 2011 امیدوارم خوش و سرزنده و سلامت و به امید خوشبختی هرچی جوون گل ایرانیه تو هم تو این سال بدرخشی . . .

    • Bardia.B 2010/12/31 در 23:37

      اینا که گفتی یعنی چی دقیقا ؟ (: الکسا چیه دیگه؟ فیس بوک هم یه سئوال دارم خب. من میتونم یه صفحه برای وبلاگ اونجا بزنم، اما خودم اونجا اکانت نداشته باشم؟

      • مجی 2011/01/01 در 01:30

        http://www.alexa.com/
        ترافیک سایت ها رو ثبت میکنه و سایت ها رو رتبه بندی میکنه
        برا فیس بوک هم والا بهرحال باید یه اکانتی باشه که پیج رو ایجاد کنه دیگه

  9. محمد 2010/12/31 در 06:16

    ضمن اینکه اگر خودت وقت فیس بوکو نداری من می تونم این کارو انجام بدم ! چون اونجا مخاطبت خیلی بیشتر از اینجاست !

    • Bardia.B 2010/12/31 در 23:39

      من فیس بوک دارم. اما نزدیک به 10 ماه هست که اونجا نمیام و البته قصد هم ندارم که بیام. بهش فکر میکنم که چیکارش میشه کرد. ممنون بابت پیشنهادت.

  10. سیامک 2010/12/31 در 13:38

    خسته نباشید…یادتون باشه با هم در مورد امینم بحث داشتیم.که متاسفانه بخاطر اینکه چند روزی به سیستم دسترسی نداشتم نتونستم بحث رو ادامه بدم…الته من مخاطب خیلی قدیمی وبلاگتون هستم که اون مورد امینم اولین باری بود که کامنت میذاشتم…به نظر منم خیلی بهتره که اینجا ژانرهای متنوعتری رو پوششش بده که حتما با ایده که دارید میتونه عملی بشه…منتظر پست بهترینهاتون هستم.

    • Bardia.B 2011/01/01 در 09:33

      بله. یه چیزایی از بحث در مورد امینم یادم میاد. اگه شرایط درست پیش بره حتما این ایده عملی میشه. ممنون از لطفت دوست عزیز.

  11. محمد 2011/01/01 در 01:52

    دوست عزیزم ، الکسا یک سایت از زیر مجموعه سایت های آمازون هستش که معتبرترین سایت ثبت ترافیک سایت های اینترنتی هستش ! من کمی جستجو کردم ، شما در سایت الکسا رتبه نسبتا بالایی دارید که همین امر موجب افزایش ترافیک بلاگ شما هستش ، اما در خصوص گوگل ، گوگل یک رتبه بندی داره که هر چند وقت یک بار بر اساس ضوابط جستجو گرش داره ، این رتبه از یک تا ده هستش و جالب ترین نکته اینه که وبلاگ های وردپرس در گوگل نمی تونن رنک کسب کنند ، اما در الکسا می تونن ××× ولی در بلاگفا در گوگل میشه رنک کسب کرد اما در الکسا نمی شه !!! هرکدوم یک عیبی دارند دیگه ، اما در مورد فیس بوک ، شما بدون داشتن اکانت هم می تونین اکانت یک صفحه در فیس بوک داشته باشید اما با توجه به محدودیت های این روش بهتره از اکانت خودتون استفاده کنید و به مدیریت یک صفحه بپردازید ، من یک صفحه به نام ناشنیده ها در فیس بوک دارم که حدود هزار نفر عضو داره و به انتشار موزیک های خاص می پردازم ، در خصوص بلاگ شما عرض کنم که می تونین بیش از 10000 عضو رو به راحتی ظرف یک یا دو ماه بدست بیارید اما به علت فیلتر بودن این سایت بهتر میدونم که در کنار این بلاگ یک صفحه کمکی در فیس بوک داشته باشید….. در هر حال این یک پیشنهاد بود . .. . .

    • Bardia.B 2011/01/01 در 09:22

      به این فکر می کنم که یه اکانت جدید باز کنم و بوسیله اون یه صفحه افتتاح کنم. همچین کاری میشه کرد؟

  12. مجی 2011/01/01 در 15:48

    آره خوب.
    گوگل باز بر اساس لینک هاییه که به بلاگ میدن و اهمیت سایت هاییه که به این وبلاگ لینک دادن.
    مثلا چند تا سایت خوب با رنک بالا بهت لینک بدن پیج رنکت میره بالا، البته اگه چندین وبلاگ با پیج رنک پایین، بهت لینک بدن، اوضاع زیاد تغییر نمیکنه.
    بهرحال اگه میخوای تو گوگل بری بالا باید بری تو کار تبادل لینک و اینا (که فکر نمیکنم اینکارو بکنی) همون پیج فیس بوک رو ایجاد کن، بهتره.

    • Bardia.B 2011/01/01 در 17:12

      درسته. هرکسی دوست داشته باشه این بلاگ رو لینکش رو میذاره. وگرنه گروکشی و تا تو نذاری من نمی ذارم و این سیستمها رو نداریم.

پاسخی بگذارید

