آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

سینگل تراپی و درخواست راهنمایی

خب… در جریان هستین که وبلاگ سینگل تراپی از طرف وردپرس بدلیل رعایت نکردن قوانین کپی رایت مسدود شد. تا الان هم پیغامهای خیلی زیادی بوده هم اینجا، هم ایمیل، هم توی گودر که خواسته بودن این کار ادامه پیدا کنه. هم من بعنوان مدیر وبلاگ و هم 5 نفر دوستی که توی بروز کردن پستها زحمت خیلی زیادی کشیدن تمیل داریم که این کار ادامه پیدا کنه.

مسئله اینجاست: ما برای مطالبمون از قابلیتهای دسته بندی و تگ وردپرس استفاده می کردیم. من می تونستم پستها رو با یه برنامه زمانبندی تنظیم کنم که بطور منظم وبلاگ آپدیت بشه. عکسها رو توی خود بلاگ آپدیت میکردیم و منوها هم بر اساس محتوی بلاگ بصورت انگلیسی بود. وردپرس که مارو بست! بلاگ اسپات هم قاعدتا با همین قضیه کپی رایت مشکل داره. سرویس دهنده های ایرانی هم که کپی رایت تعطیله، اما هیچکدوم از اون امکاناتی رو که ما میخوایم ندارن.

حالا، من بردیا از طرف همکاران عزیزم، لیلا، میثم، امیر، بهزاد و مجتبی، از شما میخوام که اگه یه راه منطقی و قابل اجرا به ذهنتون میرسه به من بگین که دوباره اون بلاگ رو زنده کنیم. لطف کنین یا اینجا توی بلاگ کامنت بذارین یا به من به آدرس bardianova@gmail.com ایمیل بزنین. کامنتهایس توی گودر رو نمی تونم کامل و درست دنبال کنم، پس از این دو طریق بهم بگین که چیکار میشه کرد. ممنون از لطف همتون.

21 پاسخ به “سینگل تراپی و درخواست راهنمایی

  1. رضا.ب 2010/11/22 در 22:47

    شاید راه خوبی باشه استفاده از : http://bloghaa.com/
    چون هم وردپرس هست. و هم کپی‌رایت نداره…

  2. پرهام 2010/11/23 در 08:51

    درود بردیا

    فکر میکنم اجاره کردن یه هاست و دات کام شدن بدک نباشه! البته باز هم میتونی برای سایت از پوستهء وردپرس استفاده کنی. نمیدونم با این یکی هم مشکل داشته باشن یا نه، اما در هر حال سایتت روی یه هاسته که داری پولشو میدی. به شرطی که اون هاست قوانین عجیب و غریب نداشته باشه!
    چیز دیگه ای به ذهنم نرسید.

    راستی بروس اسپرینگتین هم یه آلبوم جدید داده، در موردش نظری ندارین؟

    مرسی
    بدرود

    • Bardia.B 2010/11/23 در 11:48

      حقیقتش من خیلی از این آهنگها رو قبل شنیده بودم. میدونی که کارهای منتشر نشده قبلی بروس هست و تقریبا چیز جدیدی نیست. چیز خاصی اگه داره برم بگیرم ببینم چی میگه.

  3. sina 2010/11/23 در 14:21

    تنها کار اینه یه سایت بزنید چون بلاگ هرچی باشه گیر دارین.

    یکار دیگه میشه کرد توی فیسبوک یه صفه بزنید اونجا پست بزارید

  4. Al!R3ZA 2010/11/23 در 20:22

    لین دانلود آهنگ ها رو تو بخش کامنت ها بزارید فکر نکنم مشکلی پیش بیاد !
    علاوه بر اون می تویند آدرس ها رو کوتاه کنید http://goo.gl/ از این لینک مثلا.
    چون اگه به خاطر کپی رایت باشه همین وبلاگ آلبوم زودتر از اون باید فیلتر می شد.

    • Bardia.B 2010/11/24 در 13:26

      نکته اینجاس علیرضا، یکی شکایت کرده!!!! آلبوم به اون شدت آپدیت نمیشه که. سینگل تراپی در هفته 20 بار آپدیت میشه و آلبوم یک بار که تازه هربارش هم لینک دانلود نداره.

  5. سامان 2010/11/24 در 02:33

    بهترین راه برای همیشه اینه که از یه سرور بدون کپی‌رایت هاست و دومین بگیرین و روش وردپرس یا ام‌تی یا هر سی‌ام‌اسی خوشتون میاد بذارین و خلاص. تو همین ایران هم هاست‌های وارز یا نیمه وارز می‌شه پیدا کرد. اکثرشون توی روسیه و این جور کشورها هستن و هیچ جور کپی‌رایتی تو کتشون نمی‌ره حتی می‌تونین ویروس و کرک و اینا هم توش بذارین کسی هم دستش بهتون نمی‌رسه.

    الان رو نمی‌دونم ولی یه موقعی همین پرشین‌تولز هم این جور هاست‌ها رو داشت. اگه الان نداره یه سرچ تو گوگل بزنین راحت پیدا می‌شه. می‌تونین هم سایت‌ها و بلاگ‌های مشهور مشابه رو چک کنین ببینین هاستشونو از کجا گرفتین.

    اگه بخواین خیلی حرفه‌ای باشین و مایه دار هم هستین می‌تونین روی همون هاست هم فایل‌هاتون رو آپلود کنین. یه سری سایت‌های دانلود ایرانی هم الان دارن این کار رو می‌کنن و برنامه‌های گنده و خفن کرک شده رو خودشون هاست می‌کنن و دایرکت لینک می‌دن. خیلی کلاس داره و آگهی هم می‌تونین به سرعت باهاش بگیرین چون هیتش می‌ترکه سریع ولی مایه زیاد می‌خواد برای فضا و پهنای باند و اینا.

    می‌تونین هم از همون هاست‌های وارز که گفتم بگیرین ولی آهنگ‌ها رو روی همین سرویس‌های مجانی که تا الان می‌ذاشتین آپلود کنین که خرجش هم زیاد نشه.

    در ضمن برای بلاگ پارتنر نمی‌خواین؟ من مشتری دائم وبلاگ‌هاتون هستم ولی هیچ کدومتون رو مستقیم و خارج از وبلاگ نمی‌شناسم ولی گاهی خیلی دلم می‌خواد عضو تیمتون بشم از بس پست‌هاتون رو دوست دارم! می‌تونم برای اثبات سلیقه آدرس لست‌اف‌ام هم تقدیم کنم!

  6. AmirOW 2010/11/24 در 13:00

    تو لست نمیشه کاری کرد ؟ :-؟

  7. freakymoji 2010/11/25 در 09:04

    agha ma hamchenan amadeEm…chiziam be zehnemun nemirese….
    ay baba:(
    Album kanye west umad
    Pitchfrok 10
    Rolling Stone 5……
    Kollan Rating 98
    bayad gooshesh konam

    • نافتا 2010/11/26 در 12:52

      hichvaght fan e Hip Hop nabudam vali in album west chize ajibiye! kheili rush kar karde. tu sabke khodesh fogholadast. runaway kheili khube tush khodzani karde! naghdayiam ke gerefte jalebe

  8. mrf 2010/11/25 در 12:17

    سلام . به نظر من همين وبلاگ رو نگه دارين و موزيك ها رو فقط واسه گوش كردن بزارين، هر كسي دوست داشت خودش بره يه جوري دانلود كنه، اينجوري ميشه يه يوتوب به سليقه برديا و دوستاش:)

    • Bardia.B 2010/11/25 در 16:39

      ممنون دوست عزیز، اما این وبلاگ، یعنی آ ل ب و م، از اول تک نفره بوده و تک نفره هم میمونه. این رو نمیتونم با کسی قسمت کنم (:

      • نافتا 2010/11/26 در 12:59

        in weblog o das nazan! be nazare man faghat moarefi konin khode bacheha beran donbale link albatte ba parham ham movafegham ke age mikhay un sharayeto dashte bashi zadane site fekre khubiye… dar har surat damet garm o khaste nabashi

  9. mrf 2010/11/26 در 05:16

    منظورم از «همين وبلاگ» سینگل تراپی بود.

  10. سپهر 2010/11/28 در 15:28

    شما احتمالا زبان وبلاگتون رو انگلیسی‌ انتخاب کرده بودید و تگ ‌هاتون هم حتما انگلیسی‌ بوده ، که وردپرس بهش حساسه ،فکر نکنم بشه اون وبلاگ رو باز گردوند ولی‌ می‌شه از مطالب قبلی‌ بک آپ گرفت و یک وبلاگ جدید راه انداخت.

    سایت راه انداختن روی یه هاست هم زیاد روش معقولی‌ نیست چون اگر سرور اصلی‌ در آمریکا یا کانادا باشه اوضاعش زیاد بهتر از وردپرس نیست!

    در ضمن احتمال این هم هست که یک نفر به وردپرس گزارش داده باشه، گفتم که بدونین احتمالش کم نیست!

  11. سامان 2010/11/28 در 20:47

    من اینجا یه کامنت گذاشته بودم درباره هاست‌های وارز. رفته تو اسپم؟

    • Bardia.B 2010/11/29 در 00:36

      آره توی اسپم بود. خب اول اینکه این چون فقط برای من یه علاقه مندی هست خیال هم ندارم هیچ گونه هزینه ای (به جز زمان که تا الان صرف شده) براش داشته باشم و بعنوان منبع درآمد هم بهش نگاه نمیکنم. فعلا هم که البته بیخیالش شدم و به خودم استراحت دادم و تصمیم گرفتم به سه تا وبلاگ فعال دیگه ای که دارم برسم تا بعدا یه راه یا روش دیگه ای بکار ببرم براش. در مورد همکاری هم خب قاعدتا با این حرفت اگه تصمیم گرفتم دوباره کار رو شروع کنم یکی از کسایی که دعوت ازش خواهم کرد تو هستی.

      • سامان 2010/11/30 در 00:19

        حیف. خیلی دوست داشتم اون وبلاگ رو. امیدوارم هر چه زودتر دوباره دل و دماغ راه انداختنش برگرده.
        در مورد هزینه هم فکر نکنم اگه بین نویسنده‌ها تقسیم شه خیلی زیاد بشه و نفری یکی دو تا کافی‌شاپ نرفتن بیشتر آب بخوره.

پاسخی بگذارید

