آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Single #17

Artist: Goran Bregovic (Feat. Iggy Pop)
Album: Arizona Dream (soundtrack)
Year: 1993
Genre: Soundtrack

TV Screen

Find a beautiful old street
Not rushing through this time
In a bar where a fat lady reigns supreme
Come in and drink with a false name
In circus clothes forget their pain
They are the zombie bodies
Caught in the glow of the TV screen
Just forget it…

Forget it all
The TV screen
TV screen makes you feel small
No life at all

(DOWNLOAD)

10 پاسخ به “Single #17

  1. سینا 2010/09/26 در 00:28

    ولی آهنگش برای فیلم underground یه چیز دیگه است.امیر کوستاریکا و برگویچ کاملا به هم لینکند.

  2. احسان 2010/09/26 در 00:51

    سلام
    یه سوال فنی دارم آقا بردیا
    فیلم بوتیک حتمن دیدی. اواسط فیلم وقتی جهان با اتی به خونه شاپوری میرن تو ورودشون یه موسیقی از یک خواننده مرد داره پخش میشه شما میدونید نام اون قطعه چیه و خوانندش کیه؟
    ممنونم ازتون

  3. ایرسا 2010/09/29 در 12:01

    احسان، فکر کنم آهنگ gone with the sin مال him باشه

    • احسان 2010/09/29 در 23:54

      سلام
      مرسی حاج ابرسا خودش بود – الان دارم گوش میدمش خیلی عالیه

  4. آرمان 2010/09/29 در 16:29

    سلام اقا بردیا
    ما خیلی وقته ارادت داریم ولی نظر خب نمیزاشتیم
    این آرکایو رو ما از اینجا و از طریق شما آشنا شدیم بعد ار مدتی اطرامون کم کم آرکایو گوش کن پیدا شد کسایی که محسن چاوشی گوش میدادند ! من هم الان 1 ماه بیخیال آرکایو شدم . الان اگه یه جایگزین بهم معرفی نکنی از کمبود قند ناشی از کمبود ادرنالین(هورمون هیجان) میرم کما و…. خونم به گردن تو
    حالا یه سوال دیگه
    بعضی از heavy metalist ها مثل slipknot تو آلبوم یه دفعه آهنگی مثل SNUFF رو میذاره که من یکی رو 2 ماه از حالت عادی خارج شدم
    در مورد این توضیح میدین
    ممنون

    • بردیا.ب 2010/09/29 در 17:19

      آقا بیخیال. سخت نگیر. اگه اینطوری باشه که مثلا من دیگه نباید خیلی گروه ها رو گوش کنم. آرکایو یدونه هست! هیچ گروهی نمیتونه اون حس رو بهت بده. اگه کارهای تریپ هاپ آرکایو رو دوست داری Massive Attack و Unkle رو پیشنهاد میکنم. اگه منظورت کارهای راک هست که تو آلبومهای آخرش داده، فقط خودشه. کسی مثل او نیست.
      سوال دوم رو نفهمیدم. یعنی چیش رو توضیح بدم؟

  5. B E H Z A D 2010/10/01 در 03:31

    بردیا این بلاگ واسه توه؟

    http://singleth.wordpress.com/

پاسخی بگذارید

