آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Single #16

Artist: Lenny Kravitz
Album: Baptism
Year: 2004
Genre: Pop Rock

Calling All Angels

Calling all angels
I need you near to the ground
I miss you dearly
Can you hear me on your cloud?

All of my life
I’ve been waiting for someone to love

(DOWNLOAD)

34 پاسخ به “Single #16

  1. لیلا 2010/09/14 در 20:46

    زیبا بود…
    ممنون.

  2. سپهر 2010/09/14 در 21:07

    می دونم که خواننده هایی مثل ریحانا در راستای سلیقه ی شما (و تا حدودی خودم) نیست
    ولی یک مقاله درباره ی تحلیل فلسفی دوتا از آهنگ های ریحانا خوندم که خیلی جالب بود…
    پیشنهاد می کنم که به هیچ وجه از دست ندین: http://wave.c2m.ir/?p=385

    • بردیا.ب 2010/09/15 در 00:05

      بسیار بسیار برام عجیب بود! فکر میکنم اگه بخوای میتونی از هرچیزی این تحلیلها رو بیرون بکشی، اما در هر حال جالب بود و نشون از دقت بیش از اندازه نویسنده بود که بهش میتونم بگم دمت گرم!. ممنون بابت لینکت.

    • سینا 2010/09/15 در 01:04

      آدم چه چیزهایی که نمیخونه.این دوستمون اگه سعی کنه میتونه از ترانه های جواد یساری هم عرفان بکشه بیرون.

      • بردیا.ب 2010/09/15 در 09:13

        سعی نمیخواد ! اون که کاملا عرفانی هست خودش !! (:

      • مجی 2010/09/17 در 22:01

        خوب این بحث همیشه وجود داره
        یه عده میگن نباید مفهوم بیرون کشید از یه آهنگ ساده که برای سرگرمیه و یه عده دیگه مخالفن و میگن پشت هر چیزی فلسفه ای هست.

        به شخصه فکر نمیکنم وقتی قدرت و پول و تبلیغات رو دارن فقط رو به سرگرمی صرف بیارن،برای کسانی که برای تک تک لحظات برنامه ریزی دارن، اینکه با پوشش آهنگ و موزیک و فیلم، مفهومی رو بخوان القا کنند، زیاد دور از انتظار نیست.

  3. شهاب 2010/09/15 در 20:58

    آلبوم جدید سرج تانکیان اومد در موردش مطلب نمی نویسی؟؟؟

    • بردیا.ب 2010/09/15 در 22:19

      آره دیدم اومده. اما هنوز نگرفتمش. گوش کردی؟ خوبه؟ اون کار قبلیش (همون اجرای زنده) رو اصلا دوست نداشتم. نظرت چیه خودت؟

      • شهاب 2010/09/16 در 11:33

        آلبومای قبلیشو گوش نکردم … به اعتبار سیستم دانلود کردم…دو تا آهنگش واقعا» خیلی خوبن اولی left of center که با شروعش خیلی حال کردم و در کل بهترین آهنگ آلبومه…دومیم borders are که شعر خوبی داشت

      • سینا 2010/09/17 در 15:54

        این یکی آلبومشم چیز به درد خوری نداشت.فقط هنوز هم صدای دوست داشتنی سرج آدمو منقلب میکنه.البته دو تا آهنگش خوبه.ولی حیف از سیستم که به فنا رفت.

  4. نافتا 2010/09/17 در 00:00

    سلام واقعاً دمت گرم . به صورت خستگی ناپذیری! بلاگو آپ میکنی. یه مدت نبودم ولی فکر کنم 10 سال دیگه ام بیام باز مشغولی.خسته نباشی واقعاً.راستی برای فیل شدن بلاگ قبلی خیلی ناراحت شدم اینم با گوگل پیدا کردم.

  5. Mojtaba 2010/09/17 در 11:58

    salam taazegia ba webet ashna shodam va kolli musice khoob inja peyda kardam
    lotfan age azin list ke inja minVsam kari goosh karD

    hatman darbarashun matlab bezar chon vaghean az tahlil hat lezzat mibaram

    Mike Patton
    Sleepytime Gorilla Museum
    Richard Youngs
    Boyd Rice
    Slicing Grandpa
    Annea Lockwood
    Miguel ?lvarez-Fern?ndez
    Graham Bowers
    Henry Flynt
    state of mind
    Mr Duke

    ina liste ye sri bandhaye favorite mane

    merC az webloget ke aaaaalieeee

    • بردیا.ب 2010/09/17 در 20:45

      از لیستی که شما نوشتین چهارمی، پنجمی، هفتمی و آخری رو اصلا اسمشون رو هم نشنیدم. در مورد بقیه موارد از اونجایی که تمام اینها توی یه وجه با هم مشترک هستن و اون هم ژانر آوانگارد اکسپریمنتال هست، و من به هیچ وجه به این ژانر علاقه ندارم، هیچ حرفی نمیتونم بزنم. فکر کنم بد نباشه که شما که به این سبک علاقه دارین یه چیزهایی در موردشون بنویسین تا من به اسم خودتون برای بقیه دوستان توی بلاگ بذارم.

  6. Mojtaba 2010/09/17 در 22:24

    motassefane nevisandeye kheili khoobi nistam
    vali chashm hatman age beshe minvisam
    in weblog vaghean fogholqdast
    webloge tahlilie music be zabun farsi mese in kame
    va vaghean khosham umade az webetun

    alaghe nadashtanetoon zaeghe hast ya na naghd darin be in sabk?

    (bebakhshid finglish minVsam hanuz windowsam farsi neminVse)

    • بردیا.ب 2010/09/17 در 23:34

      اصولا مخالف این هستم که یه نقد برای رد کردن یه ژانر از هنر (میخواد موسیقی باشه یا هر هنر دیگه) آورد. نمیشه هیچ کدوم رو رد کرد و زیر سئوال برد در نتیجه فقط میتونم سلیقه ای در این مورد نظر بدم. من به شخصه نمیتونم با موسیقی آوانگارد رابطه برقرار کنم. اتفاقا این موسیقی جزو اون دست از ژانرهایی هست که به نسبت مخاطب کمی نسبت به سبکهای دیگه داره، اون هم بخاطر خاص بودن بیش از اندازه اش هست. اما اینطور که بنظر میاد شما به این سبک علاقه مند هستین و برای همین بهتر هست شما به جای من اون رو (یا نمونه ازش) معرفی کنین. چون قاعدتا منی که این ژانر رو دوست ندارم معرفیش هم بکنم چیز جالب و مثبتی ازش در نمیاد. درضمن ممنونم از همه لطفتون.

  7. Mojtaba 2010/09/18 در 11:29

    chashm
    harvaght tunestam farsi benvisam hataman baratun matlabham darbare in music o mifressam

  8. noisymind 2010/09/18 در 19:09

    شرمنده مثل اینکه لینکها دد شدن!

    • بردیا.ب 2010/09/18 در 19:40

      کامنت قبلیت رو حذف کردم، چون لینکها از بین رفتن. ممنون. اگه لینک جدید پیدا کردی کامنت رو برای پست مربوط بهش بذار، اونوقت اعلام میکنیم که اونجا لینکها رو گذاشتی.

  9. Mojtaba 2010/09/19 در 00:46

    karaye the residents chetor?
    ba oona ashnaE darid?

    • بردیا.ب 2010/09/19 در 09:42

      بله. آشنایی که دارم. اما عرض کردم، چون سبک آوانگارد دوست ندارم کارهاشون رو دنبال نمیکنم و گوش هم نمیدم.

  10. شهاب 2010/09/20 در 18:07

    آلبوم متالیکا هم اومد …

    • بردیا.ب 2010/09/21 در 00:26

      متالیکا حالا حالاها آلبوم جدیدی نداره. چیزی که به تازگی قرار ِ منتشر بشه یه EP به اسم Six Feet Down Under هست که 8 تا آهنگ داره و هیچکدوم جدید نیستن. همه اونها هم توی اجراهای زنده ضبط شده.

      • شهاب 2010/09/21 در 15:10

        آره الآن دیدم …

      • شهاب 2010/09/21 در 18:25

        بردیا خان می تونی چندتا گروه پراگرسیو ،چه راک چه متال خوب معرفی کنی؟!به جز yes و king crimson و camel و tool و dream theater و genesis
        ممنون

  11. نافتا 2010/09/20 در 22:10

    آلبوم نیل یانگ به نظر من خیلی خوبه تونستی یه مطلب در موردش بنویس راستی این آلبوم maroon5 هم خیلی باحاله! از آلبوم قبلیشون بهتره البته به نظر من.

  12. نافتا 2010/09/21 در 01:42

    اه! فکر کردم قبلاً یه مطلب نوشتی در موردش…در هر صورت خوراکه ماشینه!

    • سینا 2010/09/22 در 17:47

      آره آلبوم خوبیه.(البته فکر نکنم برای ماشین)
      ترجیح میدم آلبوم جدید ون بورن رو تو ماشین گوش بدم.بعد چند وقت یک ترنس در ست حسابی حال میده.
      این آلبوم جدید نیل یانگ ارزش یه نقد و معرفی خوبو داره بردیا.

      • نافتا 2010/09/22 در 18:27

        پس باید آلبوم ون بورن رو بگیرم!(همونه که با دن آدل فیت داده بود دیگه؟!). راستی بردیا یه چند وقت پیش از یه گروهی به نام Hjaltalin یه کار رسید دستم خواستم ببینم میشناسی؟ سبک عجیبی دارن. یه نفر دیگه ام هست به نام Yoav. اگه اطلاعات داری بدی ممنون میشم.

      • سینا 2010/09/23 در 00:01

        آره نافتا حتما گوش بده.من که خیلی وقت بود زیاد ترنس گوش نمیدادم کلی باهاش حال کردم.اسمش Mirage هست.

  13. adel 2010/09/22 در 23:12

    نیستی داداش!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بردیا.ب 2010/09/23 در 09:38

      آره نیستم. خودم هم نمیدونم دقیقا کجام. حتی دیالوگ رو هم که روزی دو سه بار آپدیت میکردم رو الان چند روزه سر نزدم. نیستم داداش.

پاسخی بگذارید

