آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Hasht – Louder

هشت، یک پروژه موسیقی ست که در سال 1380 با هدف تجربهء موسیقی راک همراه با ترانه های فارسی توسط علی عزیزیان آغاز شد. عزیزیان با پیاده سازی تجارب فردی به عنوان آهنگساز، نوازنده و میوزیک ریکوردر، و ابزار قرار دادن موزیک راک و متال و ایرانیزه کردن آنها، به نوع ویژه ای از موسیقی بین المللی به سبک و سیاق ایرانی رسیده است که نظیرش را کمتر در ایران شنیده اید. هشت در سال 1384 در جشنواره مشهور موسیقی تهران اونیو (Tehran Avenue) مقام اول را در بین گروه های Underground ایرانی (چه داخل و چه خارج کشور) کسب کرد. با وجود اینکه در مسیر انجام این پروژه عزیزیان از وجود هنرمندان مختلفی بهره مند بود، اما در نهایت آلبوم «بلندتر (Louder)» بصورت یک آلبوم انفرادی (Solo Artist) به اتمام رسید. در موسیقی این آلبوم شما بصورت آشکاری تاثیر موسیقی Nu Metal و Post Grunge نظیر Breaking Benjamin، Seether و Three Days Grace را خواهید شنید و البته از ایرانی بودن آن لذت خواهید برد. علی عزیزیان در این اثر بعنوان ترانه سرا، آهنگساز، نوازنده، خواننده و میوزیک ریکوردر اثر درخشانی خلق کرده که قطعا دوستش خواهید داشت.

پ.ن: قبلا آهنگ «بدتر شد» از این آلبوم رو اینجا برای دانلود گذاشته بودم. الان هم یه آهنگ دیگه به اسم «مدرسه» رو به عنوان نمونه برای دانلود میذارم. می دونم باهام موافق هستین، من مخالف این هستم که وقتی CD اصل یه آلبوم قابل تهیه و در دسترس هست، اون رو برای دانلود بذارم و یا برای کسی کپی کنم. تنها کاری که می تونیم به عنوان حمایت از این هنرمندان بکنیم همین هست، شما به راحتی میتونین CD اوریجینال این اثر رو به یکی از این دو روش تهیه کنین: 1) یه سر به شهر کتاب شهرک غرب (ابن سینا) یا نشر ثالت توی کریم خان سر ایرانشهر بزنین و به راحتی CD رو بخرین. 2) می تونین به سایت پـــالاپـــال برین و بصورت آنلاین این آلبوم رو تهیه کنین. امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرین.

لینکهای تکمیلی:
سایت رسمی هشت

هشت
در فیس بوک
خبر انتشار آلبوم بالاتر در موسیقی 360

16 پاسخ به “Hasht – Louder

  1. مجی 2010/08/03 در 12:18

    آلبومش 5 تومنه ؟
    اصلا اینا میتونند درآمدی از فروش داخلی کسب کنند ؟

    آهنگ خوبی بود، خوشم اومد ازش
    اینجا صداش بهتر بود، تو آهنگ آکوستیک قبلی خیلی شبیه شان مورگان بود :دی (الان فک کنم میزنی باز)

    یه سوال: از گروه Staind چند سال پیش من یه سینگل به اسم For You گوش دادم و خیلی خوشم اومد؛ با اینحال نرفتم دنبال گروهش، بعد ها یه آهنگ دیگه از Chapter V گوش کردم ولی بازم نرفتم سراغ آلبوم های کامل :دی
    نظرت در مورد گروه چیه ؟
    کاراشون شبیه این دو آهنگی که گفتم هست ؟ کلا کارشون رو میپسندی یا نه ؟

    • بردیا.ب 2010/08/03 در 12:31

      من متوجه نشدم. منظورت اینه که 5 تومن زیاده یا کمه؟ . فرض رو میذارم که منظورت اینه که کمه! . چون واقعا 5 تومن پولی نیست. اما بیشتر هم نمیشه قیمت گذاشت، چون مخاطب نمیخره. در هر حال هیچکدوم این گروه های روی فروش به اون شکل حساب ویژه ای باز نمیکنن. شاید یه قسمت خیلی کمی از خرجها و وقت و انرژی و هنری که گذاشتن فقط از این راه برگرده.

      در مورد Staind هم حقیقتش رو بخوای من دوستش ندارم. یعنی توی این ژانر قاعدتا Seether که فکر کنم قابل مقایسه ترین گروه باهاش هست رو کاملا ترجیح میدم.

  2. حمید 2010/08/03 در 17:15

    بردیا این حرفای آخرت خیلی روم تاثیر گذاشت.برای اولین بار دارم آلبومو میخرم!! امیدوارم فقط اورجینال باشه، کپی دست ما ندن :دی

    راستی یه ویدیو از آهنگ «نترس» رو یوتیوب گذاشتن!!

    • بردیا.ب 2010/08/03 در 20:43

      خیلی کار درستی میکنی حمید. درستش اینه که هیچوقت اون چیزهایی که توی ایران هست و میشه پول داد و تهیه کرد رو کپی نکنیم. وقتی ما یه آلبوم خارجی رو دانلود می کنیم، اول اینکه به جایی از اون آدم بر نمیخوره! چون اون هیچوقت روی فروش توی جایی مثل ایران حساب نکرده و با فروشش تو کشورهای دیگه و برگزاری تور و کنسرت چندین هزار برابرش رو جبران میکنه. در نتیجه از دانلود شدن کارهاش توی کشوری مثل ما بخاطر شهرت و جنبه تبلیغاتی اون استقبال هم میکنه. هرچند اگه CD اصل هم توی ایران باشه قیمت اون حداقل 25 دلار هست. اما افرادی که توی ایران هستن شما با 4 – 5 تومن به راحتی میتونین آلبومشون رو بخرین. هنرمندانی که فقط و فقط همین کشور رو دارن و نه جای دیگه دنیا. وضعیت زیرزمینی ها بدتر هم هست. چون نمیتونن با کنسرت و تور جبرانش هم بکنن.

    • بردیا.ب 2010/08/03 در 20:47

      درضمن حمید جان، من کامنت و لینک فیس بوک مربوط به گروه comment رو با اجازت پاک کردم. قرار بود وقتی کامنت ارتباطی به پستی نداره اون رو توی پستهای Suggestions بذاریم. هرچند کامنت پست مرتبط هم داره اینجا.

  3. AmirOW 2010/08/04 در 11:33

    مرسی.می خرم حتما.

  4. علیرضا-victorious_p430 2010/08/07 در 10:03

    سلام
    بردیا وبلاگت رو از گودر دنبال می کنم.
    تبریک می گم آخرش هم به حرف ما رسیدی از اون خراب شده اومدی اینجا.
    ———
    وقتی خودشون آهنگ رو گذاشتن واسه دانلود چرا باید بخریم؟
    یا باید بگن بخرید یا بگن دانملود کنید نه؟

  5. علیرضا-victorious_p430 2010/08/07 در 10:03

    😦
    ای بابا نمونه بود

  6. محمد حسین 2010/08/08 در 01:43

    سلام .کارشون خوب بود.فقط با یه گروهی آشنا شدم بنام magic pie
    خیلی کارشون خوبه.شنیدی تاحالا؟

    • بردیا.ب 2010/08/08 در 08:50

      نه. اسم این گروه هم نشنیده بودم تا حالا.

      • محمد حسین 2010/08/08 در 12:26

        این گروه فوق العاده است.دو تا البوم داره.2005 و 2007 . خیلی عالین.ارزش داره دانلود کنی. سبکشون هم پراگرسیو راکه

  7. آریا 2010/08/09 در 10:07

    البته منظورم گروه MAGIC PIE هست که ایرانیه یا نه؟

  8. siavash 2010/09/23 در 03:34

    hello bardia ! this is the central scrutinizer
    take care
    p.s. :badtar shod is the best

پاسخی بگذارید

