آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 15

1- اگه سریال دنبال می کنین و اگه حوصله یه مجموعه موزیکال و تینیجری رو دارین پیشنهاد میکنم سریال Glee رو ببینین. فصل اول سریال تازه تموم شده و فعلا آلبومهای منتشر شده از این سریال جزو پرفروشترین آلبومهای آمریکا هست.

2 – اگه یادتون باشه قبلا سریال Lie to Me رو بهتون پیشنهاد داده بودم. بعد از پخش شدن قسمت دهم از فصل دوم برای چند ماه و بنا به دلایلی پخش سریال متوقف شد. اما بالاخره ادامه پخش فصل دوم از سر گرفته شد و الان به قسمت چهاردهم رسیده. قسمت یازدهم به اسم Beat the Devil بازگشت خوب و موفقی برای سریال بود. از دستش ندین.

3 – اگه از لینکهای کناری متوجه شده باشین یه وبلاگ دیگه ای هست به اسم دیــــالــــوگ. خوشحال میشم شما رو اونجا هم ببینم.

.

7 پاسخ به “Suggestions 15

  1. B E Z A D 2010/07/14 در 23:55

    man hamishe ba wordpress moshkele gozashtane comment ba fonte farsio daram.

    nemidunam ta hala ruye death metal kar kardi ya na vali daram be in natije miresam ke tu ahangaye porcupine tree kheyli mishe ragehaye death metao peyda kard.
    dust daram nazare baghie ro ham bedunam.

    • بردیا.ب 2010/07/15 در 10:16

      ممم، فکر کنم باید بیشتر توضیح بدی. چون PT در شرایطی که به متال نزدیک میشه فراتر از Progressive Metal نمیره. حالا یه آهنگ مثلا مثال بزن شاید من دقت نکردم تا الان.

  2. B E Z A D 2010/07/16 در 01:23

    bayad beram alan 2bare concertaro bebinam vali yekish mother & child divided,albate shayad mesale behtariam bashe.

  3. یزدان 2010/07/16 در 11:57

    اصلا قبول ندارم . اصلا

    • بردیا.ب 2010/07/16 در 20:13

      الان دقیقا چیو قبول نداری یزدان ؟

      • بهزاد 2010/07/16 در 23:51

        منو :)))
        شاید کمترین سبکی که من تا حالا گوش دادم همین دث متال باشه !! ولی یکی از متفاوت ترین گروه هایی که تو این چند وقته گوش دادم Gojira بوده,چند بار که جاها مختلف خوندم خیلی از گیتاریست های بندهای مختلف ازشون خوششون میاد گفتم حتما باید ازشون کار گوش بدم و نتیجه هم خیلی خوب بود.فکر کنم شما هم شنیدید که میگن تکنیکی ترین سبک متال دث هستش,فکر کنم تو این گروه تکنیک واسه منی که نوازنده نیستم کاملا مشهود بود و خب شباهت هائیم با بعضی از آهنگ ها پورکیو پاین باش دیدم.
        البته بگم ین حرفو کاملا از خودم در نیاوردم جرقه ش وقتی تو ذهنم خورد که ویلسون هم تو مصاحبه هایی که بین کنسرت Rock Planet انجام میده اولین سبکی بهش اشاره میکنه دث هستش.

  4. یزدان 2010/07/17 در 12:28

    اینکه تو کارهای پورگوپاین تری میشه خیلی رگه های دث متال رو پیدا کرد . آقا لای تو می خیلیییییییی خوبه

پاسخی بگذارید

