آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

65daysofstatic – Crash Tactics

گروه انگلیسی 65daysofstatic جزو اون دست گروه ها هست که با شنیدن موسیقیش بهت زده میشین! کار اونها ترکیبی از Post Rock و Math Rock (این سبک همون Experimental Rock هست، منتها ریتمیک!) هست که به شکل زیبایی با Electronica آمیخته شده و به نوعی از موسیقی Instrumental رسیده که شاید نتونین با هیچ گروه دیگه ای مقایسه اش کنین. اونها تا به امروز 4 آلبوم منتشر کردن که آخرین اونها برای آوریل سال 2010 به اسم We Were Exploding Anyway هست که تونست از Rock Sound امتیاز 8 از 10 و از Rockmidgets نمره 5 از 5 رو دریافت کنه و بنظرم جزو بهترین آلبوم امسال هست. البته یک ماه قبل از انتشار این آلبوم، یه EP به اسم Weak4 منتشر شد که حاوی 4 آهنگ بود که آهنگ Weak4 از اون بعدا توی آلبوم سال 2010 قرار گرفت.

حالا به تازگی یه Single منتشر شده تحت عنوان Crash Tactics که حاوی 2 آهنگ است. آهنگ اول تحت همین عنوان Crash Tactics که آهنگ دوم آلبوم We Were Exploding Anyway هست و آهنگ دوم تحت عنوان After San Francisco. امید که لذت ببرین.

دانلود مجموعه Crash Tactics از 65daysofstatic

10 پاسخ به “65daysofstatic – Crash Tactics

  1. سپهر 2010/07/14 در 03:39

    1.من آلبوم آخرشون (همون We Were Exploding Anyway) رو شنیدم به نظرم بیشتر از اینکه به راک گرایش داشته باشند، موسیقی شون Electronic است. من اگر می خواستم توصیفی ازشون بکنم می گفتم موسیقی Electronic که به طرز قشنگی با چاشنی بشکن و بالا بنداز با پست راک قاطی شده! راستی من آلبومشون رو شنیدم می گی ارزشو داره بخاطر این آهنگ دومی دانلود کنم این سینگل رو؟
    لینک دانلود آلبوم We Were Exploding Anyway برای دوستانی که نشنیدند:
    http://rapidshare.com/files/378172992/65d.rar.html

    یک سوال سیاسی:شما چطوری از ه.ا.ت فایل، داونلود می کنی؟

    2.اگر هر چی دستته بذار زمین و این خبر را بخوان (اگر تا الان نشنیده باش) همین هفته قبل یک مصاحبه ازشون چاپ شد که حسابی توی کار هم گذاشته بودند ها….

    http://www.rollingstone.com/music/news/17386/180387

    (در ضمن همون طوری که از ه.ا.ت فایل چیز دانلود می کنی سایت مجله رولینگ استون رو باز کن!!!)

    • بردیا.ب 2010/07/14 در 09:28

      1 – ای آقا ، دیگه دانلود یه فایل 14 مگابایتی که شک و تردید نداره برادر من.
      2 – الان جایی هستم که نمیتونم از اون کارا بکنم و سایت رو باز کنم. برای همین ایده ای ندارم که خبر در مورد چی هست. کاش یه اشاره ای کرده بودی (:
      3 – جواب اون سئوال رو هم خودت میدونی دیگه (: از ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن استفاده میکنم

  2. آذین 2010/07/14 در 17:58

    میشه یه پیشنهاد بکنم!! دیگه لینک نذار! فقط معرفی کن ما خودمون لینکشو پیدا میکنیم! باور کن تا حالا یک دونه آلبوم رو هم از لینک هایی که شما گذاشتی نتونستم دانلود کنم!!!

    • بردیا.ب 2010/07/14 در 19:16

      man be sheddat az in pishnehad esteghbal mikonam. man mitoonam moarefi konam o tozih bedam , doostan mitoonan khodeshoon begardan o peyda konan o link ro vaase baghiye ham bezaran. ama dar morede sohbate shoma, man khodam 90% album haa ro a hamin link haa ee ke inja mizaram DL kardam. link haa moshkel nadare , inke hame jaa filter hast ro dige man karish nemitoonam bokonam ke

  3. A R A S H 2010/07/14 در 23:50

    بردیا جا به جاییت مبارک!
    فقط یه چیزی که من راجع به وردپرس شنیدم اینه که بلاگ هایی که کپی رایت رو رعایت نکنن بدون اخطار می بنده. برا چند نفرپیش اومده.
    منم موافقم که لینک نذاری. دیگه فکر نکنم کسی باشه الان که نتونه خودش لینک دانلود پیدا کنه

    • بردیا.ب 2010/07/15 در 10:17

      این موضوع رو نمیدونستم. این فکر کنم بزرگترین دلیل بشه که دیگه لینک نذارم. ببینم ، بنظرت اگه کاربرها توی بخش کامنت لینک دانلود بذارن چی ؟ اون هم مشکل کپی رایت ممکنه داشته باشه ؟

      • A R A S H 2010/07/27 در 16:27

        ببخشید دیر رسیدم. نه فکر نمی کنم تو کامنت ها مشکلی باشه.
        بازم از یه آدم این کاره پرس و جو کن.

  4. saeed 2010/07/15 در 09:34

    آقا سلام
    خونه جديد مبارك
    رو پيشنهاد من واسه پيدا كردن لينك دانلود حساب كن
    ايميلمو كه داري
    در تماس باش

  5. یزدان 2010/07/16 در 14:21

    به نظر من موسیقی این گروه اعجاب انگیز نیست و اصلا درگیری زیادی ایجاد نمی کنه ( به نسبت بعضی گروههای پست راک دیگه که خیلی قوی کار می کنن ) اما گوش دادن یه بار موسیقیشون ضرر نداره . تو کل آهنگاشون (که کم هم نیست !) آهنگ هایی پیدا میشه که شما بخواین دوباره گوششون کنید .

    • بردیا.ب 2010/07/16 در 20:15

      چیزی که کارهای این گروه رو متمایز میکنه تاثیر شدیدتر الکترونیک توی پست راک و ریتمیک بودن کارهاش هست. خیلی گروه های بهتری هستن توی ژانر پست راک و الکترونیک، اما به اعتقاد من اینها یکی از بهترین اکترو پست راکها هستن.

پاسخی بگذارید

