آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

شروعی تازه

خیلی قبل تر از اینها تصمیم داشتم که از پرشین بلاگ اسباب کشی کنم. بسته شدن بلاگم که البته دلیل اون رو هم متوجه نشدم مزید علت شد برای جابجایی. حدود یک هفته طول کشید که وبلاگ رو بطور کامل با تمام کامنتها منتقل کنم اینجا و برای تک تک پستها دسته بندی و برچسب جدید تعریف کنم. زحمت اطلاع رسانی با شما. هم دوستانی توی گودر لطف کنن آدرس رو عوض کنن و هم باقی بچه ها. چون اون وبلاگ بسته هست شاید خیلیها باخبر نشن. ممنونم از پیگیریهای این مدت همه دوستان.

21 پاسخ به “شروعی تازه

  1. لیلا 2010/07/11 در 01:50

    متاسفم برای وبلاگ قبلیت و تبریک میگم برای وبلاگ جدیدت با این غالب زیبا
    مطمئنم مثل همیشه مارو با مطالب زیبا و انتخاب‌های عالی‌ت غافلگیر می‌کنی
    دنبال میکنم وبلاگت رو مثل همیشه
    ممنون

  2. سپهر 2010/07/11 در 02:19

    آقا مبارکه خوش اومدی.هرچند من زودتر به همتون گفتم که بیایند و گوش نکردید ولی جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته!
    دو تا توصیه با اجازتون البته:
    1.برو توی این سایت فید برنر یک اکانت باز کن که خیلی به کار فید ریدرهات کمک می کنه تازه خودت هم میتونی بفهمی که چند نفر فید ریدر داری و…,تا حدی که من یادم می آید وبلاگ قبلی ات خیلی فید ریدر داشت و الان اگر اکانت فید برنر داشتی به راحتی آدرسشو می تونستی تغییر بدی.
    :feedburner.com
    2.این صفحه ی About ت رو کامل کن.

    در ضمن میلی نزدی بهشون؟

    • بردیا.ب 2010/07/11 در 02:28

      نه میل نزدم . در مورد تمام چیزهایی هم که گفتی ، یادم بده جریان چیه !!!!

      • سپهر 2010/07/11 در 20:15

        جریان خاصی نداره به این لینک یک سر بزن جریان می آید دستت:
        http://1fathi.com/1386/11/14/how-to-start-feedburning

        خوبی فید برنر اینه که می تونی بفهمی چند نفر از طریق فید دنبالت می کنند و چقدر فعال هستند و….

        یک سوال:نظرت راجع به کمیکال برودرز چیه؟
        راستی:رونا رو هم گیر آوردم! رفت توی لیست خرید ماهانه.

        • بردیا.ب 2010/07/12 در 02:29

          Chemical Brothers یکی از بهترین گروه هایی هست که من دوستشون ندارم !!!. ترجیح میدم اگه بخوام توی این ژانر چیزی گوش بدم در درجه اول برم سراغ Crystal Method و بعد Prodigy یا مثلا Apollo 440 . لینکی رو که دادی میرم بخونم ببینم جریان چیه.

  3. سپهر 2010/07/11 در 03:22

    آقا یه پیشنهاد دیگر هم داشتم . خواهشا از این به بعد عکسهایت را توی خود وردپرس آپلود کن هیچ کدوم از عکسای وبلاگت قابل دیدن نیستند حتی اون عکس روز!

    • بردیا.ب 2010/07/11 در 11:27

      هم اون عکس روز و هم عکسهایی که لینکشون خراب نشده قابل دیدن هست و من و چند نفر دیگه که چک کردم می بینن. نمیدونم مشکل شما چی میتونه باشه. کسی دیگه ای هم هست با عکس مشکل داشته باشه ؟

      • سپهر 2010/07/11 در 18:49

        ولی من نمی تونم عکس را ببینم ، نمی دونم مشکل از کجاست ولی حالا چه کاریه ؟ سه گیگ ورد پرس بهت فضا میده همین جا آپلود کن عکسها رو دیگه!

        • بردیا.ب 2010/07/11 در 18:57

          سپهر، من پستها رو از یه جا دیگه آوردم اینجا. انتظار که نداری برای همه پستها بشینم عکس آپلود کنم؟. بعد هم اینکه معلومه که عکسها رو آپلود میکنم اینجا وقتی امکانش هست. پست مربوط به آلبوم استینگ همینطور هست. اگه عکس این یکی رو هم نمیبینی شک نکن که ایراد از یه جای دیگه ست.

  4. ایرسا 2010/07/11 در 03:46

    تبریک بابت وبلاگ جدید، به نظر میاد یه کم خونه تکونی هم کردی، صفحت رو دوست دارم، خسته نباشی و مثل همیشه با علاقه بهت سر میزنم

  5. AmirOW 2010/07/11 در 12:25

    تبریک برای وبلاگ جدید..خوشگل شده..امیدوارم در این شروع جدید به معرفی گروه های زیرزمینی ایرانی بیشتر بپردازی…یادمه قول دادی در مورد گروه هشت بنویسی که ننوشتی یا یادت رفت…یه کمی هم در مورد پست راک بنویس… یه کمی هم تم ِ کانتری و نیو ایج اضافه کنی بد نیس…خلاصه که منتظریم … مرسی

    • بردیا.ب 2010/07/11 در 12:59

      بله ، حتما سعی میکنم این کار رو انجام بدم . آخر همین هفته هم اتفاقا می بینم هشت رو . هماهنگ میکنم باهاش برای معرفیش و گذاشتن لینک دانلود کارهاش. ممنون از لطفتون .

      • مجتبی 2010/07/12 در 04:59

        سلام
        همین الان دیدم وب عوض کردی
        تبریک، آدرس توی بوک مارک رو هم الان عوض کردم، امیدوارم پاچه ی این یکی وب رو نگیرن 😐

      • مجتبی 2010/07/12 در 05:01

        سلام
        همین الان دیدم وب عوض کردی
        تبریک، آدرس توی بوک مارک رو هم الان عوض کردم، امیدوارم پاچه ی این یکی وب رو نگیرن 😐

        راستی بلایندگاردین هم آلبوم داد، اینم برای دوستداران پاور متال!

  6. آذین 2010/07/11 در 16:11

    خب چرا زود تر اسباب کشی نکرده بودی؟قالب اینجا خیلی جالب تره! امیدوارم که به گذاشتن مطالب عالیت ادامه بدی.

  7. امین 2010/07/12 در 10:51

    سلام
    خوب کاری کرده از اونجا کندی . امیدوارم اینجا رو بهتر از اونجا بترکونی . فقط لطف کن و اون قابلیت SnapShot رو Disable کن چون بدجوری رو مخه .
    ممنون و موفق باشی .

  8. MaziHowk 2010/07/12 در 15:43

    تبریک بردیا جان…
    امید وارم اینجا هم مثل قبلی عالی بنویسی برامون …

  9. سینا 2010/07/12 در 18:28

    اسباب کشیت مبارک.وبلاگت خوشگلتر هم شده.موفق باشی.

  10. یزدان 2010/07/16 در 14:27

    بردیا من می خوام یه کامنت بی ربط بزارم . معذرت !
    وبلاگ من هم مسدود شده و منتقلش کردم به وردپرس

    http://WWW.YAZDANKM.WORDPRESS.COM

پاسخی بگذارید

