آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 13

1 – همزمان با بیماری و مرگ رانی جیمز دیو دو آلبوم قدیمی Black Sabbath دوباره منتشر شد. آلبومهای Heaven & Hell محصول سال 1980 (که آخرین فعالیتهای دیو در گروهی تحت همین عنوان بود) و آلبوم Mob Rules محصول سال 1981. هر دو آلبوم در دو CD منتشر شدن و هر دو آلبوم هم جزو آثاری بشمار میاد که دیو خواننده گروه بوده. شنیدنش دوباره بعد از این همه مدت لذت بخشه.

2 – خب، Lost هم که تموم شد. 24 هم همینطور. Flash Forward هم همینطور. اگه Heroes میدیدن این رو بدونین که اون هم بخاطر ضرری که سیزن قبلی به بار آورد، ادامه اش منحل شد. حالا برین بگردین دنبال سریال جدید!!.

3 – نشریه ای هست به اسم بانی فیلم که بخاطر اینکه تنها روزنامهء سینمایی ایران هست برای مطالب تهیه کردن دچار مشکل شده !!. همین مسئله باعث شده که مسئولان این روزنامه بدون اجازه و هماهنگی و ذکر نام، هشت تا از نوشته های سینمایی وبلاگ ف ی ل م رو اونجا چاپ کردن و البته عکس العملشون به تماس تلفنی و اعتراض من فقط این بود: اشتباه شده دیگه! ببخشید!

4 – فیلم طلا و مس فیلم تمیزی هست. عالی نیست، اما ارزش دیدن رو داره.

15 پاسخ به “Suggestions 13

  1. احسان 2010/05/28 در 21:29

    حیف شد من با Heroes خیلی حال میکردمSpartacus هم مثل اینکه بازیگر نقش اولش سرطان گرفته سریال رو منحل کردن (البته شنیدم مطمئن نیستم)

  2. مجتبی 2010/05/29 در 01:13

    1  من آلبوماشو به طور کامل نداشتم ولی بعد مرگش رفتم دانلود کردم 2 اشکالی نداره خوب، میریم سراغ دلنوازان 2 3  بهرحال شما کارشناسی دیگه 4  حوزه علمیه هم ازش تجلیل کرده ای بابا، اینا که همه اش شد نیشخند، بردیا این گروه Gregorian رو میشناسی ؟؟ کسی هست بگه کار اینا چیه ؟؟ضمنا برادری هست که بگه بهترین نرم افزار برای تبدیل m4a  به mp3 چیه ؟ آلبوم های اولاف آرنالدزی که دارم فرمتش اونه.

  3. Tafa 2010/05/29 در 12:05

    باسلامسريال دكستر و house mdرو ببينيد خيلي بهتر از لاسته

  4. بهنام 2010/05/29 در 12:14

    بردیا جان ممنون بخاطر مطالب وبلاگت.میخاستم گروه Tides From Nebula رو بهت پیشنهاد بدم سبکشون instrumental progressive rock امیدوارم خوشت بیاد.

  5. مجتبی 2010/05/29 در 14:32

    آهان، ممنون برای نرم افزار، در مورد گروه Gregorian هم من همون دیشب گشتم تو آرشیوم دو تا آهنگ از آلبوم اول اینا داشتم که خوب بودن یکی Brothers in Arms و دیگری The Sounds of Silenceآهنگهای خوبی بودن.حالا بذار این سبک گره گوریشون رو امتحان کنم ببینم چطوریه

  6. A R A S H 2010/05/29 در 22:27

    بردیا من شدیداَ بهت دکستر رو ژیش نهاد می کنم.اکثر این سریالا رو هم دیدم ولی دکستر یه چیز دیگه ست!لاست و heroes و flashforward و اینا همه از یه الگو استفاده می کنن اونم تعلیق بیش از حد و کاذبه که بعد یه مدت زده میشی ازشون.ولی فرق دکستر با اینا شخصیت پردازی فوق العاده قویش و فیلمنامه دیوانه کنندشه!ببخشید زیاد حرف زدم می خوام یه جوری ترغیبت کنم حتماً ببینی چون واقعا از دستت میره!

  7. احسان 2010/05/29 در 22:56

    دیدم همه ÷یشنهاد میدن گفتم من یه دونه بدم  حتما یه نگاه به آهنگهای Uaral بندازیدجاش تو لیست Doom Metal شما خالیهالبوم 2007 ش مخصوصا

  8. mojtaba 2010/05/30 در 02:44

    به این سریالها هم نگاهی بنداز :‌)30Rock گمانم خوشت بیاد !! True Blood فوق العاده اس !! دو Seasone پخش شده  Seasone سومش هم پخشش به زودی شروع میشه !!مینی سریال Band Of Brothers  رو به احامال زیاد دیدی !! اما اگر ندیدی از دستش نده : )

  9. ... 2010/05/30 در 06:14

    4.دیده شد,پسندیده شد.

  10. محمد 2010/05/31 در 00:51

    این فیلم هیچی نیس الا یه فیلم اخوندی دیگهاخه اخوند هم فیلمدیدن داره…؟//

  11. امید 2010/05/31 در 13:54

    سلامالبته خود شماهم فقط این مطالبو ترجمه کردین ودر اصل اون مجله شاهدزد هستند.البته نمیشه زحمت شمارو در ترجمه کردن نادیده گرفت.بهتون توصیه میکنم یه مرجع بهتر پیدا کنید چون فیلمهای پیشنهادیشون بجز یکی(p.e) هیچ کدوم ارزش دیدن ندارن.

  12. امید 2010/05/31 در 13:57

    البته از اینجا هم معلومه واسه چی کار میکنیدhttp://albumnow.persianblog.ir/post/340/

  13. امید 2010/06/01 در 21:52

    امید کامنت پایین من نیستم.من همون امیدم که میاد استانبول و هنوز ازت دلخوره

  14. A R A S H 2010/06/02 در 23:17

    how to destroy angels  مجانی release شدhttp://www.howtodestroyangels.com

  15. امید 2010/06/03 در 02:09

    hi.one more time my comment was deleted by you.anyway,you are too lovely to ignore it once more.what about sonisphere???  

پاسخی بگذارید

