آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

آ ل ب و م چهارساله شد

وبلاگ » آ ل ب و م » امروز ۴ ساله شد. اجازه بدین یه نگاه به چند تا آمار بندازیم :

تعداد پستها : ٣١٠ پست
تعداد نظرها : ٢۶٢٣ نظر
تعداد بازدید : ٢١۴۶٢٩ بازدید
تعداد مشترکین در گوگل ریدر : ٢۶٧ نفر

متوسط بازدید در هر روز : ١۴٧ بازدید
پربازدیدترین روز : پنج شنبه ١۶ آبان / ۵۴۶ بازدید
آخرین روز : سه شنبه ٢١ اردیبهشت / ٣۶٩ بازدید

لازم به گفتن نیست ، صادقانه بگم ، بنظرم با توجه به سابقه و نوع  و میزان فعالیت  و صرف وقت ، حق این وبلاگ بیشتر از این هست . امیدوارم که سال پنجم فعالیت بتونه مخاطب و توجه بیشتری رو جذب کنه. 

 

34 پاسخ به “آ ل ب و م چهارساله شد

  1. بهنام 2010/05/12 در 11:34

    اینجا جا داره تشکر کنم واقغا جای یه همچین وبلاگبی مخصوصا برای دوستانی که prog rock گوش میدن خالی بود.واقعا ممنون که اطلاعات این وبلاگ به روز است امیدوارم که همیشه این وبلاگ رو با اطلاعات به روز و بهتر از همیشه  ببینیم.

  2. حمید ام پی 2010/05/12 در 11:52

    ضمن عرض خسته نباشید   100%  همین طوره ارزوی موفقیت و سربلندی می کنم. ایشالا 100 سال به این سال ها و ادامه این وبلاگ خیلی خیلی خوب.حمید 22/2/89

  3. شهاب 2010/05/12 در 13:19

    تبریک می گم ، ولی فکر می کنم پربیننده بودن لزوما نشانگر کیفیت بالا نیست

  4. شهاب 2010/05/12 در 13:26

    تو اگه یه وبلاگ تخصصی در مورد عباس قادری داشتی شاید پر بیننده تر می شد !این مثلا یه جور مثال بود که نهایتا بگم اگه «آلبوم» خوبه (که خوبه) ، نیازی به چیزی نداره که این خوب بودن رو ثابت کنهچه بسا بسیاری از مشاهیر و نوابغ امروز در روزگار خود مهجور و غریب بوده اند (تکبیر : الله اکبر)

  5. مهدی 2010/05/12 در 14:20

    وقتی پرفروش ترین فیلم ایران در کل تاریخ اخراجی های 2 ست. چه انتظاری داری که وبلاگ تخصصی آلبوم پربیننده ترین باشه؟آقا بردیا وبلاگت خیلی هم خوبه ولی اگه دوست داری بیننده هات بیشتر بشه چندتا ویدئو کلیپ هم به کارت اضافه کن …. :دی

  6. سینا 2010/05/12 در 14:34

    تبریک میگم.من دو ساله با وبلاگت آشنا ام و خیل از مطالبش استفاده کردم.

  7. علیرضا 2010/05/12 در 14:52

    تبریک می گم و موفق باشی

  8. ایرسا 2010/05/12 در 17:11

    عمو بردیا خیلی تبریک میگم. با نظر بچه ها موافقم، وبلاگت عالیه.

  9. يك خل و چل 2010/05/12 در 19:18

    كي به حقش رسيده كه شما دووميش باشيد.ولي واقعا وبلاگ خوبي داريد و از همه مهم تر براش وقت مي زاريد تبريك مي گم بهتون

  10. احسان 2010/05/12 در 19:19

    آقا تولد وبلاگ رو به همه تبریک میگم مخصوصا نویسندشعزیز اگه میخوای ببینی وبلاگ موفق بوده برو با وبلاگ هایی که در زمینه موسیقی راک فعالیت میکنند بسنج نه با سایت های …کلا وبلاگت حرف ندارهمن خودم چند وقت پیش دنبال همچین وبلاگ یا سایتی میگشتم که خدا رو شکر اینجا رو پیدا کردم 😀

  11. noisymind 2010/05/12 در 20:59

    تبریک میگم. به قول دوستمون بازدید بیشتر که دلیل بر بهتر بودن نیست , مثلا مطالب کلی اینجا راجع به لیدی گاگا و جاستین تیمبرلیک و … بود 100% بازدید بیشتر میشد!!

  12. مجتبی 2010/05/12 در 21:19

    کاشکی که 100 ساله شینه 120 ساله شینه 120 سال کمه، همیشه زنده باشی این برا بلاگبرای آمار بازدید، این وبلاگ به  نقد و بررسی و معرفی گونه هایی که از موسیقی میپردازه که مورد پسند قشر عام نیست، الان نهایت راک برا ایران اوانسنسه تقریبا .بهرین جایی که میشه معرفی کرد بلاگو همون لست.اف امه چون موسیقی دوست های تقریبا حرفه ای میان اونجا .نظرت در مورد تشکیل یه گروه چیه ؟؟

  13. آرش 2010/05/12 در 22:34

    با توجه به اینکه همه میدونیم مردم کشورمون در چه سطحه بالای فرهنگی قرار دارند اینکه واسه هرپست ۱۰ ۱۵ تا نظر درست حسابی میاد یعنی خیلی موفق بودی .

  14. محمد حسین 2010/05/12 در 22:58

    تبریک میگم.امیدوارم هیچوقت از این کارت خسته نشی.من از سایت تو با خیلی از گروهها آشنا شدم و سبک مورد علاقم که progressive rock/metal باشه رو از سایت خوب تو شناختم.خسته نباشی

  15. یزدان محمدجانی 2010/05/12 در 23:06

    تبریک میگم فکر کنم سال 86 یا 87  بود که با اینجا آشنا شدم . از معدود وبلاگ هایی که مطالبشون رو دنبال می کنم . وبلاگ من اسفند ماه 6 سالش تموم شد و وارد 7 سالگیش شد . چون خودم وبلاگ نویسم و کاملا با مشکلاتش و سختیاش آشنام و میشه گفت 2 نسل وبلاگ نویس رو دیدم میتونم بگم کار بسیار سختیه وبلاگ نویسی اونم تو این زمینه . وقت باس بزاری . انرژی صرف کنی تازه تهش هم بجای تشکر مطالبتو کپی پیست می کنن . خسته نباشی . همین !

  16. عمو مهدی 2010/05/12 در 23:53

    بابت مطالب مفیدت تو این چند سال ممنون من که کلی استفاده کردم امیدوارم هر جا  هستی سالم و شاد باشی و زود به زود سایتمون رو آپ کنی موفق باشی

  17. لیلا 2010/05/13 در 00:35

    تبریک می‌گم…وبلاگت رو خیلی دوست دارم… موفق باشی…

  18. پیام 2010/05/13 در 00:47

    کارت عالیه پسر.من چند ماهه آشنا شدم با وبلاگت.اما تو همین چند ماه هر روز چک میکنم ببینم آلبوم جدید یا تک آهنگ خاصی آپلود کردی یا نه.ممنون از تمام زحمتایی که تو این 4 سال کشیدی.مطمئنن هر سال بهتر و بهتر میشی!تولد اینترنتیت مبارک

  19. رامین 2010/05/13 در 00:57

    با تشکر   امیدوارم  همیشه سلامت باشی  بردیا جان

  20. صالح 2010/05/13 در 10:24

    نگاه بسیار تخصصی و گوش زیبای شما، در این 310 نوشته، مرا مثل بسیاری از دوستان پایبند کرده… ممنون از مکان امنی که ساخته اید و با هم موسیقی را کشف می کنیم… درباره ی مخاطبان هم حقیقتا انتظار بیشتری از این جماعت نداشته باشید… کار جدی تنهاست. پاینده باشید.

  21. شورا 2010/05/13 در 16:55

    تولدش مبارک …

  22. محسن 2010/05/13 در 19:33

    نمیدونم چه جوری باید ازت تشکر کنم.دو ساله که به آلبوم سر میزنم.تو این مدت خیلی چیزا یاد گزفتم و آلبوم یه قسمتی از زندگیم شده.مرسی بردیا.ا

  23. امید 2010/05/13 در 21:27

    سلام,4 سالگیت مبارک.نمره شما 20.هیچ وقت با هیچ وبلاگ ایرانی مقایست نمیکنم.ارزش شما به تعداد پست ها نیست.جواب نمیدید؟؟

  24. حجت 2010/05/13 در 23:55

    من هم خسته نباشید میگم و امیدوارم که به کارت ادامه بدی.واقعا بلاگ خوبی داری.ایشالا همیشه موفق باشی

  25. سامان 2010/05/14 در 12:16

    سلام.تولدت مبارک! من سه ساله مرتب به اینجا سر می‌زنم و واقعن ازش لذت می‌برم. در واقع جزو معدود وبلاگ‌هاییه که هر شب با اشتیاق می‌خونم و منتظر پست‌های جدیدشم.کیفیت بازدیدکننده‌ها خیلی مهم‌تر از کمیتشونه. این که این وبلاگ صد و پنجاه تا بازدیدکنده‌ی ثابت و فعال داره که همشون تو درک موسیقی از میانگین مردم خیلی بالاترن و فرق دارن با کسایی که لیدی گاگا و شهرام شبپره گوش می‌کنن خیلی مهم‌تر از اینه که روزی هزار نفر تو گوگل سرچ کنن سکس با دوست دختر و آلبوم جدید ساسی‌مانکن و به اینجا سرازیر بشن. مطمئنم تو هم دنبال چنین قشری نیستی. ولی در این که موسیقی خوب و جدی باید طرفدار بیشتری داشته باشه باهات هم عقیده‌ام و فکر می‌کنم همین‌طور هم هست و باید مخاطب این وبلاگ با توجه به سطح بالای کیفی و کمی‌ای که داره خیلی بیشتر از این‌ها باشه.به هر حال مطمئنم با همین راهی که داری طی می‌کنی افزایش مخاطب هم خود به خود پیش میاد و تصاعدی بالا خواهد رفت و فکر می‌کنم نباید خیلی به این مساله اهمیت بدی چون روشی که در پیش گرفتی کاملن درسته و در بین وبلاگ‌های فارسی این وبلاگ بی‌همتاست 🙂

  26. امیر 2010/05/14 در 14:13

    سلام،مبارکه. قدر زر زرگر بداند… اونی که سرش تو کاره، مطمئن باش که ارزش این وبلاگ رو میدونه و خیلی ازش ممنونه.

  27. نافتا 2010/05/14 در 22:37

    بهت تبریک میگم و ممنون به خاطر وقتی که میذاری,هر کسی این کار رو نمیکنه.در مورد آمار بازدید هم به نظر من مهم نیست با این حال همین آمارم فوق العادست چون موسیقی مورد بحث تو سایت عموماً(نه کلاً) موسیقی غمگینه و ایرانی هام دنبال موسیقی شادن .معمولاً هم موزیک رو برای ماشین می خوان و رقص(البته همه جای دنیا)همینه.در حالت عادی موسیقی کمتر گوش میدن برا همین امثال لیدی گاگا معروف میشن ولی طرفدار 2 آتیشه و واقعی ندارن.پس نباید از شنونده های غیر حرفه ای یا غیرجدی موسیقی توقع زیادی داشت!!

  28. Farnaz 2010/05/15 در 01:43

    تبریک میگم………من 4 سال پیش از طریق اون یکی وبلاگ amentia….با اینجا آشنا شدم خیلی از گروه ها رو  اینجاشناختم .اینجا یاد میگیریم و گوش میدیم و لذت می بریم….ممنون به خاطر وقت و سلیقه ای که به خرج می دی .به امید موفقیت های بیشتر…

  29. پیام 2010/05/15 در 02:51

    رفیق من نوکرتم.به پات میوفتم.جان من موزیک جدید برامون بذار.داداش من معتاد این صفحه شدم.دوروزه فاز تولده اما موزیک نداریم.حالم خرابه با موزیک بساز مارو

  30. امین 2010/05/15 در 21:35

    Happy 4th Anniversary

  31. بیدل 2010/05/15 در 21:51

    تبریک بخاطر 4سال بیخیال نشدن و به زندگی مردم رنگ و مفهوم دادنارزش کارت خیلی بالاست و به نظر من واقعا شاید اگر فرهنگ قدردانی یکم بیشتر بود میشد گفت جای یه آیکان «دونی ت» اون بالا خالیهبا یک دنیا آرزوی خوب برای خودت و وبلاگ

  32. بابک نظری 2010/05/16 در 12:44

    بهت تبریك میگم یه وبلاگ رو 4 سال با مطالب تخصصی به روز نگه داشتن كار راجتی نیست تو این برهوت نقد ومعرفی موسیقی كه واقعا شایسته توجه باشه  – آلبوم كار درخشانی كرده ایكاش می شد مخاطب بیشتری جلب كنه و سلیقه سازی كنه موسیقی كه بیشتر مردم ما اگه تازه دقدقه گوش كردنش رو داشته باشن غالبا فاقد ارزش موسیقیایی هست – چه از نوع درون مرزی چه برون مرزیموفق باشی

  33. کیشمیش 2010/05/17 در 00:49

    وبلاگ خوبی دارید . بنظرم بهترین کاری که میتونی بکنی اینه که از پرشین بلاگ مهاجرت کنی و 1 هاست شخصی بگیری و ادامه فعالیت رو اونجا پی بگیری …

  34. طناز 2010/05/19 در 21:42

    من پیامبر به تو افتخار می کنم!بگم فقط پیامبرم کافیه فک کنم که بفهمی چقدر…:×

پاسخی بگذارید

