آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Pain of Salvation – Road Salt One

 

گروه سوئدی Pain of Salvation رو یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه های پراگرسیو متال حال حاضر دنیا می دونن. موسیقی عجیب و آمیخته با خشونت آنها در کنار ترانه های شگفت انگیز در خصوص جنگ و تاثیراتش روی جامعه و خانواده ، انرژی هسته ای ، ماهیت خدا و هر چیزی که ریشه در عقاید فلسفی داره شما رو با خودش همراه میکنه و موجی از لذت و خشم رو در درونتون برانگیخته میکنه.

سه سال از انتشار آخرین آلبوم اونها به اسم Scarsick گذشته ، اثری که میشه گفت موفق ترین کار اونها تا به امروز بوده . و حالا در سال 2010 قرار هست Pain of Salvation دو تا آلبوم منتشر کنه . آلبوم اول (در اصل هفتمین آلبوم گروه) به اسم Road Salt One به تازگی منتشر شده و شامل 12 آهنگ هست . آلبوم دوم در ماه سپتامبر به اسم Road Salt Two منتشر خواهد شد. امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین.

دانلود آلبوم Road Salt One از Pain of Salvation

8 پاسخ به “Pain of Salvation – Road Salt One

  1. سایه 2010/05/11 در 09:14

    سلامممنونم

  2. بيژن 2010/05/11 در 10:06

    ميشه از 4share لينك بديد. من نمي تونم از رپيدشير بگيرمش

  3. لیلا 2010/05/11 در 13:28

    من دارم از این می‌گیرمhttp://hotfile.com/dl/42267605/2144d8c/www.NewAlbumReleases.net_Pain_Of_Salvation_-_Road_Salt_One_%282010%29.rar.html

  4. مینا 2010/05/12 در 01:04

    سلاممنتظرم آلبوم های زیبای فرانسوی بذاریممنون

  5. sina 2010/05/12 در 02:46

    بردیا اینو 2 روز پیش گرفتم.به نظرم این بهترین آلبومشونه.یه پراگریو راک عالیه.سبکشون یه کمی تغییر کرده.ولی هنوزم آهنگ undertow واسه من رنگ و بوی دیگه ای داره.فکر کنم اینم یکی از بهترین آلبوم های امساله.

  6. رحمان 2010/05/12 در 22:24

    من به جز دو تا آلبوم اول بقیه آلبوماشون رو دوست دارم و معتقدم بهترین آلبومشون آلبوم Remedy Lane بوده و هست

  7. P A R S A 2010/05/17 در 17:32

    واقعا ازاین گروه خوشم اومد .ممنون که این گروه رو معرفی کردی . حتما بقیه آلبوم های این گروه رو دانلود می کنم

  8. محمد حسین 2010/05/21 در 14:38

    مرسی.آلبوم خوبیه.فقط به نظرم کیفیت صداش  پایینه.اگر FLAC رو پیدا کردین لطفا» دریغ نکنین.مرسی

پاسخی بگذارید

