آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Keane – Night Train EP

 

قبلا در خصوص گروه Keane و آلبوم آخرش Perfect Symmetry براتون حدود 2 سال پیش (اینجا) صحبت کردم. حالا به تازگی EP جدید گروه تحت عنوان Night Train منتشر شده. تمام آهنگها در استودیهای مختلف و در جریان برگزاری تور آلبوم آخر اونها بوده. من خودم دارم الان دانلود میکنم و هنوز چیزی ازش نشنیدم ، اما بنظر میاد بخاطر حضور K’naan خواننده رپ ، باید شاهد یه حرکت جدیدی از اونها باشیم.

دانلود مجموعه Night Train از Keane

 

بعد نوشت : الان که دارم این مجموعه رو گوش میکنم ،‌ یه حس بد و ناامید کننده بهم دست داده !!! . وقتی این کار رو با دو آلبوم اول گروه مقایسه میکنم نمیتونم باور کنم که Keane از اوج موسیقی Piano Rock تبدیل به یه گروه پاپ و الکترونیک شده. بنظرم آلبوم آخر گروه اثر به نسبت ضعیفی در مقایسه با دو آلبوم اول بود ، اما این EP از اون هم بیشتر تو ذوقم خورد . شما گوش بدین ببینین نظرتون چیه.

13 پاسخ به “Keane – Night Train EP

  1. mojtaba 2010/05/06 در 20:09

    باهات کاملا موافقم !! متاسفانه اونطور که پیداست حرکتی که گروه از آلبوم سوم شروع کرد داره به جاهای بدی ختم میشه !! امیدوار بودم گروه بعد از انتقاداتی که به آلبوم سوم شد تلاش کنه به همون ریتم ها و فضاهایی برگرده که در ابتدای فعالیتش داشت !! گروه تا زمانی پیانو رو به عنوان ساز لید داشت عالی بود اما تغییر سبک گروه به شدت به موسیقیش صدمه زده !! دنهایت اینکه این آلبوم به عنوان یه آلبوم پاپ هم چندان اثر جالب توجهی نیست و با آثار شاخص Brit Pop خیلی فاصله داره !!

  2. آرش 2010/05/06 در 21:07

    کاملا موافقم باهات

  3. آذین 2010/05/06 در 22:08

    اینو تقریبا 7-8 روز پیش شنیدم و کاملا باهات موافقم! البوم قبلیشون که شبیه یه البوم dance بود این یکی هم از اون بدتر اصلا نمیدونم چی به سرشون اومده !

  4. لیلا 2010/05/07 در 01:17

    من آلبومای قبلیشون رو گوش نکردم ، بنابراین نمیتونم مقایسه کنم، ولی میتونم بگم که اصلا خوشم نیومد از این آلبوم  …

  5. آذین 2010/05/07 در 01:40

    یعنی چی مطمئنی؟ ولی تو last.fm چک کردم You first scrobbled it on 29 Apr 2010در مورد  پاپ عجیب و غریب  هم کاملا موافقم! اصلا این سبک جدیدشون رو نمی تونم تشخیص بدم!

  6. یزدان محمدجانی 2010/05/07 در 01:42

    مدتی پیش لست اف ام این آلبوم رو در قالب آلبوم های پیشنهادی به من معرفی کرد اون موقع این ای پی نیومده بود تنها یک آهنگ تو توررنت بود به اسم Stop for a Minute (feat K’naan) که بشدت ضعیف بود اینو دانلود نکردم ولی از نوشتت معلومه چه خبره . اون پیاون راک محشر و ناب که امضای کین داشت تبدیل به گروهی که آلبوم آخرشو یک بار هم کامل گوش ندادم

  7. sina 2010/05/07 در 13:50

    دریغ ودردپیانو راک فوقالعاده شون به آلترناتیو پاپ معمولی بدل شده.به نظر میرسه این گروه دیگه تموم شده.

  8. A R A S H 2010/05/07 در 17:01

    این stop for a minute رو که منم تو لست اف ام دیدم رفتم تو پیجش ببینم چه خبره. اینقدر که ملت بد و بیراه نوشته بودن راجع بهش رغبت نکردم بگیرمش!حتی یه نفرم تعریف نکرده بود همه فحش رو بسته بودن بهشون!

  9. نافتا 2010/05/07 در 22:39

    باهات در مورد افت و پاپ شدن Keane موافقم و به نظرم کاملاً دارن در جهت Muse و Coldplay پیش میرن. 2 تا آلبوم اولشون برای من مثل 2 تا آلبوم اول Coldplay بود. هر 2 تاشون قابل ستایش. ولی انگار هر 2 گروه راهشونو عوض کردن. ولی به نظر من آهنگهای Clear Skies و My Shadow تو این آلبوم بد نیستن. امیدوارم آلبوم بعدیشون(این که EP بود) متفاوت باشه.

  10. sina 2010/05/08 در 16:42

    ازشون انتقادهای زیادی کردیم ولی نظر نافتا رو مخصوصا درباره ی آهنگ my shadow که عین آهنگهای قدیمشون پیانو مداره رو قبول دارم.

  11. صادق 2010/05/10 در 22:28

    سلام به همه دوستان.من فکر نمکنم کسی تو ایران این همه آهنگای keane مثل من 3 سال شبانه روز گوش داده باشه گروهی که من روانیش هستم . اما با نظر دوستان مواقفم منم اصلا با تغیر سبک keane موافق نیستم و کلاس کاریشون خیلی پایین اومده ولی این آلبوم هم زیاد بدی نیست مثلا آهنگ my shadow مثل کارای قدیمشون هست و یا clear skies و آهنگ looking back هم خداییش بدی نیست اما بقیه آهنگا بسیار ضعیف هست . در کل آلبومی که من 16 ما انتظار کشیدم تا گوش بدم نباید 8 تا تراک باشه تازه یکیش دمو هست یعنی 7 تا از این 7 تا 3 تاش معمولی رو به خوب باشه . حیف این صدای زیبای tom chaplin .

  12. صادق 2010/05/11 در 10:51

    جالب اینجاس من 2 سال پیش برای آلبوم keane تو وبلاگت نظر دادم:http://albumnow.persianblog.ir/post/186/راستی این EP برای من توضیح بده

  13. صادق 2010/05/18 در 00:39

    keane با این آلبوم معمولیش فعلا تو bbc chart اوله !!!!!!!!!http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/albums/

پاسخی بگذارید

