آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Single #05

Artist: Sinéad O’Connor
Album: I Do Not Want What I Haven’t Got
Year: 1990
Genre: Soft Rock

Nothing Compares 2 U

I went to the doctor n› guess what he told me.
He said BOY u better try to have fun,
No matter what you’ll do.
But he’s a fool
`Cause nothing compares, Nothing compares to you
.
.
.

(DOWNLOAD)


7 پاسخ به “Single #05

  1. لیلا 2010/04/26 در 01:53

    چقدر سر  تراشیدش رو دوست دارم ، همینطور تلخی لیریکسش رو…انتخاب قشنگی بود…

  2. سیروس 2010/04/26 در 10:39

    هدفت از تبدیل girl  به boy  توی متن این جوری درک می شه که . . .

  3. پیام 2010/04/26 در 14:48

    سلام رفیقاین کمترین کمکی بود که میتونستم در قبال فعالیت های بی نظیرت در انتخاب موزیک ها بکنم:http://www.tkshare.com/anathema-horizon-2009-promo/

  4. آرشام 2010/04/26 در 21:10

    سلام .جان من چندتا کار نو که یه ذره معرکه هم باشن معرفی کن.معتادمون کردی تو.ممنون.

  5. الهه 2010/04/28 در 20:22

    سلام من نتونستم دانلود کنم

  6. سامان 2010/04/30 در 04:43

    نمی‌دونم چرا اصلن حاضر نیستم گوشش کنم. دست و دلم به نوستول بازی نمی‌ره!راستی خیلی وقته این برام سوال شده که چرا مارک/کپی و رایت کلیک رو تو وبلاگت بستی؟ هر بار که می‌خوام یه لینک دانلود رو کپی کنم مجبورم اول روش کلیک کنم که تو یه صفحه دیگه باز بشه بعد از آدرس بار کپیش کنم و هر بار که می‌خوام یه اسم یا یه تیکه از نوشتت رو گوگل کنم مجبورم از اول تایپش کنم. این کار رو عمدی کردی یا یه باگ تو قالب وبلاگته؟ اگه از رک بودن ناراحت نمی‌شی باید بگم به نظر من اگه عمدیه خیلی عجیب و بی‌معنی (مودبانه‌ی احمقانه) است.

  7. سامان 2010/04/30 در 13:05

    خب واقعن فکر نمی‌کردم عمدی باشه. بدیهیه وبلاگ خودته و حق داری هر کاری می‌خوای باهاش بکنی ولی این باعث نمی‌شه که خواننده‌هات از این کار منزجر نشن.نمی‌دونم و نمی‌تونم تصور کنم چرا باید بخوای جلوی کپی/مارک/رایت‌کلیک وبلاگت رو بگیری چون این کار به جز کمی کند کردن نمی‌تونه جلوی من رو بگیره و نهایتن مجبور می‌شم دو سه تا کلیک اضافه کنم و این به نظرم برعکس تمام چیزهای وبلاگت خیلی آماتوری و منزجر کننده‌س…مسلمن اگه بخوای می‌تونی با خیال راحت این دو تا کامنت رو پاک کنی. وبلاگ خودته و من باز هم فارغ از این حرف‌ها باز هم بهش سر می‌زنم…

پاسخی بگذارید

