آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Single #04

Artist: Hasht
Album:
Year: 2010
Genre: Persian Rock

بدتر شد

میشه ستاره ها رو چید
با لباس پاره رقصید
میشه بدیها رو ندید و ازش رد شد

میشه حرفاشو فهمید
میشه لباش رو بوسید
میشه دستاش رو نگه داشت یا اینکه رد شد

میشه یه جا نشست و مثل همه شد
مثل اونی که قبل از دیدن فرشته خوابش برد
میشه به آینه خندید و باز چشمها رو بست
مثل اونی که هر روز اسم خودش یادش رفت

میشه رد شد ، بزرگتر شد
میشه مثل باد وزید و تنها تر شد
میشه رد شد ، بزرگتر شد
میشه همه چیز رو فهمید
بدتر شد

(DOWNLOAD)

پ.ن : در مورد گروه هشت و آلبومی که به زودی منتشر میکنن سر فرصت حتما باهاتون صحبت میکنم. فقط تا این حد بدونین که بر خلاف این آهنگ آکوستیک ژانر اصلی گروه تقریبا پست-گرانج هست

25 پاسخ به “Single #04

  1. علیرضا 2010/04/22 در 23:41

    حالا تو بشین نظرات رو سانسور کنساعت 11:35 لست اف.ام فیلتر شد.مبارک باشه

  2. مجتبی 2010/04/23 در 01:43

    لعنتی، منم الان متوجه شدمخداکنه مث مدیافایر باشه، سایت کم میارن مدیافایر رو فیلتر میکنند، چند روز بعدش بازش میکنند

  3. پیمان 2010/04/23 در 16:46

    بردیا جان یکم درباره سبک Darkwave توضیح میدید؟ممنون

  4. البرز 2010/04/23 در 17:05

    سلام من البرزم من تو فیس بوک شمارو اد کردم اگه اکسپت کنین خیلی خوشحال میشم وبلاگتون هم حرف نداره 🙂 توپپپپپپپپپه

  5. ابی 2010/04/23 در 17:16

    اینکه بردیا راجع به گی‌ بودن یک هنرمند اشاره میکنه، چیز عجیبی‌ نیست. یه بخشی از وجودش است که قطعاً با هنرش در آمیخته است

  6. علیرضا 2010/04/23 در 17:54

    ده مگابایت  فرمتش هم mp3——متوجه قسمت سوم جواب نشدم!————هر عقیده ای داشته باشی نمی خوام یک ذره ناراحت بشی یا وقتت رو تلف کنی!! اگه خواستی به این بحث ادامه نده!!———باشه بردیا من مشکلی ندارم!!وبلاگه خودته!!من نه با گی بودن طرف نه با اینکه شما اون رو مطرح کردی مشکل دارم!!من فقط نوع نوشته رو توهین امیز دونستم هم به هنرمند هم به این قشر کوچک جامعه بشری!!——–ببینم حتما برایان هم تو پلاسیبو کار بدی کرده وقتی به دنیا اومده دوجنسه بوده نه؟————

  7. علیرضا 2010/04/23 در 17:57

    من به این بحث دیگه ادامه نمی دم!!اینجا جاش نیست!

  8. maryam 2010/04/23 در 22:35

    salam , bebakhshid man memitonam va nemidunam chetor msihe albomai ke baraye download gozashtin o download konam , (ye serish nemish  yani engar bayad ya mablaghi pardakht koni , che tor mishe in kara kar. )mishe rahnamaim konid. mamnun misham. darzemn weblogetun harf nadare .

  9. علیرضا 2010/04/23 در 23:22

    خوب حالا که جواب دادیخوب این آخرین جواب من در این مورد هستش!نکته همینجاست که انگار کوری رو با همجنسگرایی مقایسه می کنی!!حتی اگه یه ایراد جسمی باشه مثل اینه که به یه فلج بگیم:کاری با فلج بودنش نداریم!——–مرسی قول می دم ادامه ندم به این بحث

  10. علیرضا 2010/04/24 در 00:31

    کش من لود می شهولی دیشب خیلی عصبانی شدم…کاریش نمی شه کرد توییتر و فیس بوک و…حالا هم لست اف هم من همینطور به ادامه ی فعالیت در این ها مشغول خواهم بود—————————خواهش می کنم اختیار با شماست!فقط دو پست قبلی خیلی ناراحتم کرد!من به طور شخصی وبلاگ شما رو برای موسیقی می خونم و اصلا نظر شما رو در مورد مذهب و سیاست نمی دونم!پس بهتره فقط در مورد موسیقی بنویسید !!———————–یه سوال دیگه ترانه ی freedom glory چه فرمتی داره من نمی تونم بازش کنم!!(تازه یادم افتاد)

  11. مجتبی 2010/04/24 در 00:53

    «»»خوب گروه NOsound به قول يكي از كارشناسان موسيقي اگر غمگين بشي و بياي به اهنگاي اين گروه گوش كني غمگين تر هم ميشي»»»بردیا فک کنم منظورش از کارشناسه تو باشی ها دوستان کسی نیست لینک های رپید شر آلبوم ها رو دایرکت کنه  دوتا آلبوم قدیمی nosound

  12. مجتبی 2010/04/24 در 14:23

    بردیا UNKLE شبیه کارهای انفرادیه تام یورکه ؟؟میشه ترک های خوبشو معرفی کنی ؟maryam خانم لینک آلبوم ها راحت پیدا میشه، مخصوصا از رپید شراسم آلبوم رو بگین تا لینکشو اینجا بذاریم .

  13. رامین 2010/04/24 در 17:01

    سلام … بردیا بزار  تو مدیا فایر  لطفا

  14. علیرضا 2010/04/24 در 21:44

    سلاممن هم امروز نتونستم 4shared رو باز کنمتازه احتمال فیلتر شدنش هم هست!

  15. رامین 2010/04/24 در 23:30

    اشکال 4 شر اینه که در طول روز انقد سرورهاش ضعیفن که سرعت دانلود از 5 کیلوبایت بیشتر نمیره تازه وسطشم قطع میشه و فقط شبها خوبه !!!! بردیا جان شما ئاسه این مشکل نداری که کاربر پریمیوم هستی عزیز…………

  16. پویا 2010/04/25 در 02:00

    می دونم اینجا جاش نیست ولی بایستی یه جا می گفتم امروز تو سایت های تورنت دیدم گروه Type O Negative رتبه بالایی به دست آورده کلی کیف کردم که حتما آلبوم جدید دادن ولی متاسفانه به خطر یه اتفاق بد بود اونم  مرگ Peter Steele خواننده گروه  بود . صداشو خیلی دوس داشتم . خیلی حیف شد .

  17. مجتبی 2010/04/25 در 15:24

    نگفتم مث مدیا فایره ؟؟باز شد لست.اف امضمنا بردیا مدیا فایر برا آپ کردن که بهتره، بدون اکانت هم فایل منیجر داره

  18. علیرضا 2010/04/25 در 20:42

    نه کلا فیلتره تو روستای ما…خدایا کمک !

  19. علیرضا 2010/04/26 در 11:38

    ببخشید مگه آلبوم منتشر شده؟

  20. Mazihowk 2010/04/26 در 12:33

    anathema آلبوم جدید داده اگه لینک دانلودشو پیدا کردی بزار حتما….راجع به آلبوم جدیدشم میتونین از تو سایتش بخونین…ممنون از وبلاگ واقعا خوبت …

  21. علیرضا 2010/04/26 در 22:44

    یعنی تو داخل نمی تونن مجوز بگیرن؟گروه کامنت چی ؟ اون ها برای مجوز اقدام می کنن؟

  22. مجتبی 2010/04/27 در 14:40

    خوب چرا به من گیر میدی، 20 تا کامنت دیگه هم هست [اوغ]خوب عرض کنم خدمتت باور کن نتونستم دانلودش کنم، نمیدونم چرا گیر داره فورشرد، حالا طبق اون حرف دوستمون نصفه شب امتحان کنم ببینم چی میشه، خودمم مشتاقم دانلودش کنم چون عاشق پست گرانجم و میخوام ببینم این گروه ایرانی چطوریاست (لااقل صدای خواننده اش).امیدوارم تو بالا بالاهای چارت کانادا ببینیمش

  23. علیرضا 2010/04/27 در 19:27

    اینترنت کشور تا یک هفته دچار مشکل هست/کی نبوده؟ما صبر می کنیم!

  24. masoud omrani 2010/05/04 در 21:56

    سلام بردیا جان      من دنبال اهنگهای میرا(persian rock)     نتونستم بیابم                ………میخوام

  25. پرگار 2010/06/10 در 16:20

    یک جوری بود انگار برداشت صدا خوب نبوده یا حداقل نسخه ما این طوریاست

پاسخی بگذارید

