آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Gotan Project – Tango 3.0

 

چراغها رو خاموش کنین ،‌ چهار گوشهء اتاق شمع روشن کنین ، یه کم لای پنجره رو باز بذارین تا جریان هوا شعلهء شمعها و سایهء شما روی دیوار رو به نوسان بندازه ،‌ Gotan Project رو روشن کنین ، چشماتون رو ببندین ، ذهنتون رو باز کنین و بدنتون رو بسپرین به موسیقی … اونوقت شما یکی از بهترین لحظات زندگیتون رو تجربه می کنین !!!.

گروه استثنایی ، بی نظیر و تکرار نشدنی Gotan Project از اون دست گروه های فرانسوی هست که با دور هم جمع شدن چندین نوازندهء چیره دست و موسیقیدان حرفه ای مجموعه ای رو پدید آورده که شما را جادو میکنین . ترکیب صدای آکاردئون با موسیقی مدرن الکترونیک و نوای تانگو ، اون چیزی رو که شما بهش احتیاج دارین در اختیارتون میذاره : شاخه ای برای آویختن !!!. (میدونم تا حالا هیچ گروهی رو اینقدر احساسی معرفی نکردم. دلیل خاص داره).

Gotan Project فعالیت خودش رو از سال 1999 شروع کرد. تا حالا مجموعه های مختلف از اونها منتشر شده ، اما دو تا آلبوم Lunatico و La Revancha Del Tango از برترین آثار اونها و شاخصترین آلبومهای این ژانر بشمار میان. شاید در تمام دنیا بشه دو تا گروه Pink Martini و Thievery Corporation رو با اونها مقایسه کرد که البته Gotan Project یک سر و گردن از اونها بالاتره . کنسرتهای بی نظیر این گروه شما رو میخکوب میکنه : نورپردازی بی نظیر ، استفاده از جلوه های تصویری و رقص تانگو روی استیج .

آلبوم جدید گروه به اسم Tango 3.0 قرار هست به زودی منتشر بشه (به گفته سایت گروه تو این لحظه که دارم این رو مینویسم حدود ٢٧ ساعت دیگه) . اثری فوق العاده که دوباره خاطرات آلبومهای قبلی رو زنده می کنه. حتما از شنیدنش لذت می برین.

دانلود آلبوم Tango 3.0 از Gotan Project

19 پاسخ به “Gotan Project – Tango 3.0

  1. پارسا 2010/04/17 در 20:50

    سلام بردیا عزیزمن تازه با وبلاگ شما آشنا شدم .به نظر من کارت عالیه ! گروه های زیادی رو به من معرفی کردی همین طور کارتو ادامه بده

  2. پارسا 2010/04/17 در 21:10

    سایتی که گذاشته بودید پیلتر بود دوستان از این لینک هم می تونن استفاده کننhttp://sharingmatrix.com/file/3485938/GotanProject.rar

  3. arash 2010/04/17 در 23:50

    اگه قراره چشمامونو ببندیم پس اینهمه فضاسازی واسه چیه

  4. پیمان 2010/04/18 در 01:38

    سلام من حدود 6 ماه هست که همیشه به بلاگت سر می زنم و به جونت دعا می کنم , اما نمی دونم چرا تا حالا برات نظر نذاشته بودم !!البته یه بار بهت ایمیل زدم اوایل.به هر حال , آقا دمت گرم خدا سر فرازت کنه که ( اینو از ته دل می گم ) همیشه روحم رو شاد کردی.خوش باشی

  5. بهزاد 2010/04/18 در 13:14

    اقا کارت درسته فقط نمیشه  یه جای دیگه اهنگاتو اپلود کنی مثلا پرشین گیگ که رایگانم هست اخه من که adsl دارم با سرعت 7 کیلوبایت دارم میگیرم وای به حال بقیه

  6. دنیا 2010/04/18 در 13:43

    برای منم فیلتره ادرسش…

  7. محمد 2010/04/18 در 20:51

    سلام بردیا جانممنون از این آلبومکارهای فرانسوی بیشتر بذارتو توضیحات اشاره کردی که بزودی این آلبوم منتشر میشهاما چطور لینک دانلود گذاشتی؟

  8. احسان 2010/04/18 در 22:27

    سلاماقا حتما دانلود میشهدر ضمن اگه نمیدونید از این به بuد بدونید که هات فایل فيل هستش:D

  9. پیمان 2010/04/18 در 22:36

    آقا درباره آلبوم جدید scorpions  چیزی نمینویسی؟من یکی از آهنگای Loreena McKennitt به نام Marco Polo  رو خیلی دوست دارم ، میخواستم بدونم گروهی سراغ داری تو این مایه ها آهنگ داشته باشه؟ممنون

  10. مجتبی 2010/04/19 در 10:52

    بردیا لینک پیجت تو لست.اف ام رو بذار خوب

  11. لیلا 2010/04/19 در 12:32

    دلچسب بود. ممنون

  12. مجتبی 2010/04/19 در 20:06

    چرا نباید بکشمت ؟؟چرا ؟؟»»راستی یوزرت تو لست.اف ام bardianova بود ؟؟ هر چی سرچ میکنم پیدات نمیکنم، قبلا البته دیده بودم نظراتتو اونجا «»»»4) اگه i رو برداری درست میشه. «»bardianova-i=bardanovaاینقدر سرچ کردم چشام دراومد، آخه آدم یوزر خودشم اشتباهی میده دست مردم ؟؟ از این گروهی که معرفی کردی آلبوم lunatic رو دانلود کردم، به شدت آشناست صداشون، یعنی مطمئنم توی چند تا فیلم شنیدم کارهای اینارو

  13. احسان 2010/04/19 در 20:59

    بابا مگه تو ايران زندگي نميكني شما؟ :Dشما فيل رو تو گوگل سرچ كناولين معنيش همون فيلت.ر شكنه :Dاز من بهت نصيحت نظراتي كه توش كلمه فيل.تر رو كامل نوشتن پاك كن 😉

  14. مجتبی 2010/04/20 در 05:17

    خوب چرا میزنی حالا؟ یه شوخی کردماولی اولش تو آدرس اشتباهی دادیا فعلا بذار برم پست بالاتر کامنت بذارم

  15. دنیا 2010/04/20 در 15:23

    من خیلی خوشم اومد… بعد از این همه مدت واقعا به یه استراحت مغزی نیاز داشتم… :)مرسی !!!

  16. پیمان 2010/04/21 در 13:08

    آهنگ Loreena McKennitt به نام Marco Polo  که گفتم , منظورم ساز های مصری بود که خیلی زیبا استفاده شدن. فکر کنم بهتر بود اینطور می پرسیدم که آهنگایی سراغ دارید که مثل این آهنگ مصری باشن؟ ممنون که جواب میدید

  17. مجتبی 2010/04/21 در 16:53

    این خبر مرگ حسن شمائی زاده درسته ؟؟بردیا من از طرف همه ی خواننده های بلاگت بهت تسلیت میگم، میدونم که خیلی طرفدارش بودی خوب حالا چرا میزنی ؟؟ گناه دارم خوب، اصلا تقصیر لست.اف ام بوداز اینا گذشته، Sol29 از nosound آلبوم جالبیه ؟ شارژ اینترنتم به فنا رفته برا همین برا دانلود باید مطمئن بشم  

  18. ایرسا 2010/05/12 در 18:14

    هنوز دانلود نکردم ولی با تعریفایی که کردی فضایی مثل کنسرت Sigur Ros_Heima رو میتونم تصور کنم.

  19. بازتاب: بهترینهای 2010 از نگاه من – 5 « آ ل ب و م

پاسخی بگذارید

