آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 10

1 – گالری آرت سنتر در حال حاضر میزبان نمایشگاهی عکاسی گروه هنرمند جوان هست به اسم » تجربه های شخصی » . عکسها موضوع واحدی ندارن و تشکیل شدن از آثار 14 هنرمند عکاس جوان که مسلما» خیلیهاشون در آینده تبدیل به عکاسهای مطرح و خوب ایرانی میشن. این نمایشگاه تا تاریخ 7 اردیبهشت در گالری آرت سنتر (خ شریعتی – روبروی بولینگ عبدو) برقرار هست.

2 – یه کم این پیشنهاد دیر هست ، اما دیدن فیلم «هیچ» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی (که پارسال فیلم بیست از این هنرمند به نمایش در اومد) بهتون توصیه می کنم. این فیلم فراتر از اون چیزی هست که بنظر میاد. از دستش ندین.

3 – من خودم هنوز ندیدم ، اما شنیدم که تئاتر » آنتیگون در سرزمین عجایب » چیز خوبی هست . این نمایش برداشتی از آنتیگونه سوفوکل و شهر قصه بیژن مفید است. پارک هنرمندان ، تماشاخانه ایران شهر ، سالن شماره 2 ، تا 31 اردیبهشت ، ساعت 7 .

3 پاسخ به “Suggestions 10

  1. رحمان 2010/04/17 در 19:52

    آقا من به شدت در مورد فیلم «هیچ» باهات موافقم , واقعا خوب بوددر ضمن به دوستانی که احتمالا آلبوم‌ Identity از Airbag رو پارسال نشنیدن پیشنهاد میکنم که از دست ندینش (چون الان چند وقته که بین دوستان بحثش داغ شده عرض کردم)http://www.filestube.com/f70592340e3874c003ea/go.html

  2. مجید 2010/04/17 در 23:05

    سلام ، حدود 25 روز دیگه چهارمین آلبوم رسمی Katie Melua عرضه میشههمونطور که احتمالا خودت میدونی یه تک آهنگ از این آلبوم به اسم The Flood تا الان بیرون اومده که خیلی قشنگ بودممنون میشم هر وقت آلبوم اومد لینک دانلودش رو بذاری

  3. sina 2010/04/18 در 01:12

    با رحمان مواقم .این /البوم ایربگ شاهکاره.من دو سال پیش که آهنگاشونو به صورت مجانی توی سایتشون گذاشته بودند گوش کردم

پاسخی بگذارید

