آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 09

1 – متوجه شدین حتما که یه بخش جدیدی گذاشتم که بجای پرداختن به آلبوم فقط دانلود یه single باشه. مطمئنا این موزیکهایی که بصورت تک آهنگ میذارم به هر دلیلی جزو بهترینهای زندگی من هستن. و البته بیشتر سعی می کنم اون دسته از آهنگها رو آپلود کنم که احتمال میدم درصد بیشتری از دوستان نشنیدن. اما ترجیح میدم این فیلتر رو برای این بخش نداشته باشم. پس شاید با آهنگ تکراری هم مواجه بشین.

2 – برای علاقه مندان به گروه پراگرسیو Gazpacho بگم که مجموعه جدیدی از این گروه شامل دو CD به اسم A Night at Loreley منتشر شده که آخرین اجرای زنده اونهاست. شنیدنش خالی از لطف نیست.

3 – اگه از انیمیشین های دیجیتالی و سه بعدی خسته شدین و دلتون برای کارتونهای به سبک قدیم والت دیزنی تنگ شده پیشنهاد میکنم The Princess and the Frog رو ببینین.

4 – فیلم Whip it به کارگردانی Drew Barrymore (که اولین فیلم بلند سینماییش در مقام کارگردان هست) نذاشت که Ellen Page به فیلم Drag me to Hell برسه (که البته اون هم فیلم آشغالی بود !!) ، چندتا بازیگر معروف (نه خوب!!) مثل Eve و Juliette Lewis و Zoe Bell و Jimmy Fallon رو دور خودش جمع کرده و اصولا به جز اینکه وقت شما رو بگیره هیچ چیز دیگه ای عایدتون نمیکنه . پیشنهاد میکنم این فیلم رو نبینین !!

8 پاسخ به “Suggestions 09

  1. مجتبی 2010/04/10 در 20:26

    1 اتفاقا خیلی دلم میخواست آهنگایی که خیلی دوست داری رو بدونم چیه :دی  بدرد من نمیخوره 3 دانلودش کردم ولی نگاه نکردم، آخرین انیمیشن دو بعدی، دانته بود که بدرد نمیخورد4 اگه از درگ می تو هل بدتره، که دیگه واویلا خوــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب حالا اجازه هست در مورد ریت های مجله ها بحرفیم ؟؟سوالمو که یادته ؟؟ یا برم کپی کنم از بخش نظرات ؟

  2. علیرضا 2010/04/11 در 10:43

    سلام بردیااگه نمی تونی همه ی آلبوم های جدید رو بررسی بکنی فقط اون ها رو به صورت خبر معرفی کن——–راستی به نظر من سال 2010 سال خیلی خوبی برای موسیقی خواهد بودگروه های خوبی آلبوم حدید منتشر خواهند کرد

  3. مجتبی 2010/04/11 در 22:20

    «»یه نکته ای که بهش برخوردم، چرا ال میوزیک به آلبوم های متال ریت های خفنی میده ؟ ریت 4 یا 5 خیلی زیاد میتونی ببینی، در حالیکه مثلا رولینگ استونز حتی اکثر این گروه ها رو ریت نداده و اصلا معرفی نکرده  .در مورد این مجله ها و سایت های معتبر میتونی یبار یه توضیحی بدی ؟؟»»این سوالم بود، کلا من دو تا ریت رو چک میکنم یکی رولینگ استونز و یکی ال میوزیک، ریت های بالای 3 خیلی راحت میتونی تو ال میوزیک پیدا کنی درحالیکه رولینگ استونز اصلا اینطوری نیست ، نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه :دیمیتونی برای سبک های راک و متال چند تا سایت معتبر نام ببری برا نقد ؟ برای گروه های متال بنظرت متال همر بهتره یا ال میوزیک ؟

  4. مجتبی 2010/04/12 در 21:46

    بیلبورد بر اساس فروشه ؟؟

  5. مجتبی 2010/04/12 در 21:50

    راستی امین عزیزاحتمالا دوستان استفاده میکنند ولی تشکر یادشون میرهمن از طرف اونا از شما تشکر میکنم

  6. مجتبی 2010/04/12 در 21:57

    به علت نامربوط بودن نظرمو آوردم اینجا وگرنه برا اون پست بالایی بود :دی» عاشق ناتالی‌؟ میگم بردیا اون همه آهنگی که تو لست اف ام گوشیدی از طریق نرم افزاره ؟؟‌یعنی تو سیستم خودت گوش دادی بعدش رفته تو لیستت تو سایته ؟ «»

  7. امین 2010/04/13 در 18:42

    @مجتبی: بازم تو مجتبی جان، چاکریم .

پاسخی بگذارید

