آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Anathema – Riverside

چند نفر از دوستان که مشکل سربازی ندارن و دانشجو هستن و بخاطر زمان این فستیوال (که میوفته وسط امتحانها) نمیتونن شرکت کنن و افسوس این موضوع رو میخورن ، این رو بگم که ١٨ اردیبهشت توی ترکیه Anathema اجرا داره و دو سه روز بعدش هم Riverside. اگه دلتون کنسرت میخواد میتونین به اینها هم فکر کنین.

12 پاسخ به “Anathema – Riverside

  1. طناز 2010/04/04 در 15:02

    :||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

  2. سعید 2010/04/05 در 23:14

    تف به سربازیآه از نهادم بلند شد

  3. sina 2010/04/05 در 23:28

    دهنمونو آب ننداز.بردیا جونلعنت به این سربازیلعنت به باعث و بانی اینکه ما باید بریم تا ترکیه واسه یک کنسرت.

  4. مجتبی 2010/04/06 در 04:18

    از خوده کنسرت که چیزی به ما نمیرسه، بذار از کامنتاش یه استفاده ای ببریم .Coheed and Cambria چطوریه از نظر تو ؟؟آلبوم آخریه سبکش رو زده بود پراگرسیو، نمیدونم من مخم تکون خورده، آنچنان پراگرسیوی ندیدم، یعنی همون اندازه ای که پراگرسیو به نظر میرسید، همون قدر هم آلترناتیو بود .آلبوم های قبلیش بهترند ؟

  5. علیرضا 2010/04/06 در 10:11

    آقا سینا این چه حرفیه ازادی مطلقه برادر من از این حرف ها بزنی دلم می شکنه ها//در راستای فیل شدن وبلاگ بردیا!

  6. علیرضا 2010/04/06 در 10:12

    اها یه سوال دیگه بردیا خودت ساز می زنی؟ چی؟ حرفه ای یا؟

  7. فیدلیو 2010/04/06 در 12:13

    می تونم یک سوال بی ربط بپرسم؟از کجا می تونم یک آگهی برای پیدا کردن یک درامر توی اینترنت بگذارم؟ممنون!

  8. A R A S H 2010/04/06 در 21:02

    می خوااااااااااااااااااااااااااممم :(((((((

  9. علیرضا 2010/04/06 در 22:52

    من تصمیم دارم از تابستون به صورت جدی شروع کنم ولی نه برای مسخره بازی مثلا عاشق این هستم که سولوی flying آناتما رو بزنم به نظرت زدن سایت در این مورد خوبه یا بی فایدهمثلا آموزش همون چیزی که خودم یاد گرفتم

  10. sina 2010/04/09 در 12:20

    علیرضا جان با بردیا موافقم.ولی میشه سایتی رو زد که سولوهای آسونی مثل اروپای سانتانا یا یک سری کارهای ساده ی دیگر سانتانا و گری مور رو برای شروع معرفی کرد تبلچر گیتار پروش رو قرار داد و بعد مرحله به مرحله سولو ها رو سختتر کرد.یا حتی متد های مختلف رو معرفی کرد و جزوه هاش رو قرار داد مثل تروی استتینا و مل بی و غیره.این کار شاید مفید باشد.سولوهای آناتما با اینکه خیلی سخت نیستند با یه ذره تمرین درمیان.

  11. آرشام 2010/04/09 در 13:36

    بردیا جان سلام ،  من سلیقه موسیقیایی تورو خیلی می پسندم اما کم هستند مثل تو که هم فعال  و هم  به روز باشند ، شاید درخواستم یکم نا معمول باشه اما میشه واسمون چند تا از وبلاگ های خوب مثل خودت رو معرفی کنی؟

  12. علیرضا 2010/04/09 در 16:53

    سلام سینا جان ممنون از نظرتبله درسته .دوست دارم مقدارس هم در مورد انواع گیتار بنویسممتاسفانه اصلا در زبان فارسی منبع دقیقی موجود نیست.شاید ایجاد یک انجمن یا یک گروه در فیس بوک از کسانی که ساز می زنند یا علاقه به آن دارند هم کار جالبی باشه

پاسخی بگذارید

