آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 05

1 – اگه تا حالا چیزی در مورد «پروژه شکوه آزادی» نشنیدین یه سر به سایت رسمی اون بزنین و حتما آهنگ فوق العاده زیبای اون رو دانلود و گوش کنین. این آهنگ در مورد حوادث اخیر ایران هست که با یک ترانه زیبا و اجرای خوب توسط این گروه اجرا شده.

2 – استاد موسیقی پراگرسیو ، استیون ویلسون ،‌ چند وقت پیش یه مجموعه شامل دو تا DVD حاوی ویدئو کلیپهایی که خودش ساخته رو منتشر کرده. DVD اول که شامل کلیپهای ساخته شده برای Porcupine Tree هست رو میتونین از اینجا با پسورد island دانلود کنین. DVD دوم هم شامل کلیپهای ساخته شده برای Steven Wilson ،  No-Man و Blackfield هست که میشه از اینجا با همون پسورد که گفتم بگیرینش. البته یه مسئله ای وجود داره! DVD اول شامل 46 تا فایل 100 مگابایتی و DVD دوم حاوی 22 تا فایل 100 مگابایتی هست. یه کم که چه عرض کنم ، خیلی حجمش زیاد هست !!. اما به دوستاران این هنرمند توصیه میکنم این مجموعه رو دانلود کنن.

3 – همونطور که ما بهترین های سال 2009 رو معرفی کردیم ، یادداشت های یک گلابی دیوانه هم فهرستِ ترین ها رو از نگاه خوانندگان محبوب!! منتشر کرده که خوندنش خالی از لطف نیست.

8 پاسخ به “Suggestions 05

  1. مجتبی 2010/01/09 در 09:52

    این گلابیه عالییییییییییییی بود یبار پرسیدم جواب ندادی، گفتی تو ساجسشن ها بپرسم، چند تا پراگرسیو متال معرفی کن دیگه البته غیر از اینایی که تو وبت بود، اگه گروه توپ دیگه ای هست معرفی کن لطفا .

  2. A R A S H 2010/01/09 در 16:04

    بردیا Ghinzo شنیدی؟؟؟اگه نه شدیدا توصیه می کنم بشنو!من فعلا آلبوم blowشون رو شنیدم عاااااالیه!

  3. A R A S H 2010/01/09 در 16:47

    Ghinzu البته

  4. امین 2010/01/09 در 19:57

    قبلا هم گفتم اگه MelodicDeathMetal حال میکنین فقط amorphis .lمخصوصا آلبومهای ( Eclipse – Silent Waters – Skyforger )پ.ن: قابل توجه مجتبی

  5. A R A S H 2010/01/10 در 12:18

    باشه حتما برسم یه متن آماده می کنم.massive attack هم اومد آلبوم جدیدش!

  6. حامد 2010/01/10 در 21:37

    سلام به همه!منم چند وقت پيش ده تا آهنگي كه خيلي گوش مي كنم رو روي سايت گذاشتم…فك كنم خوب جايي واسه معرفيشون پيدا كردمhttp://cherknevis.ir/blog/1388/09/07/my-top-ten

  7. مجتبی 2010/01/11 در 13:41

    امین جان اگه با من بودی من فقط آلبوم Silent Waters رو ندارم از این گروه .ملودک دث بیشتر c.o.b  و amon amarth  رو دوست دارم .در مورد پست بالا هم نمیشه نظری داد، خدایی بد موقع است، لااقل برای ما که امتحان داریم :(برا معرفی گروه ها هم ممنون بردیا جان، معروفاشو دارم، بقیه هم امیدوارم تو تورنت پیدا بشه .

  8. بهزاد 2010/01/11 در 15:33

    بردیا جان تا جایی که من فهمیدم اگه ایمیل مون رو تو این قسمت کامنت بذاریم واسه بقیه در دسترس نیست,خواهش می کنم اگه امکانش هست این قابلیت رو فعال کن تا خواننده هات اگه خواستن بتونن با هم در ارتباط باشن.

پاسخی بگذارید

