آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Albumnow Best of 2009 – Part 4

 

05

Breaking Benjamin – Dear Agony

آخ که وقتی بنجامین فریاد میزنه انگار داره تمام خشم من رو از عمق وجودم میکشه بیرون. چهارمین آلبوم Breaking Benjamin تونست موفقیتهای آلبوم قبلی ،Phobia ، رو تکرار کنه.  ترانه های این آلبوم فضای به نسبت متفاوتی در مقایسه با کارهای قبلی گروه داره. موسیقی و ملودیها به قدری زیبا و به شکل دوست داشتنی خشن هست که ناخودآگاه شما رو به هیجان میاره. بی شک این آلبوم بهترین اثر Post Grunge سال 2009 هست.

04

Archive – Controlling Crowds

باور کنین که آرکایو خطرناک هست !. یه گروه فوق العاده در ژانری که شاید فقط خود آرکایو از پسش بر بیاد . و آلبوم سال 2009 … البته یه آلبوم که چه عرض کنم ، Controlling Crowds بخاطر زیاد بودن بیش از حد تعداد آهنگها در دو آلبوم (هر دو سال 2009) منتشر شد. هرچند به شخصه نمیتونم با آهنگهای رپ این آلبوم ارتباط برقرار کنم (اگه اونها نبود جایگاه این آلبوم در این لیست 2 تا پایین تر بود) اما بقیه آهنگها عالی و فضایی هست. آرکایو اینبار بعد از آلترناتیو عجیبی که توی Lights تجربه کرده بود، به گذشته برگشته ، Trip-Hop رو دوباره احیا کرده و تلفیقی از تمام آلبومهای قبلیش رو بوجود آورده. شما میتونین رد هر ژانری رو که قبلا این گروه کار کرده رو توی این آلبوم پیدا کنین : تریپ هاپ ، آلترناتیو راک ، پراگرسیو راک و الکترونیکا . این اثر نقطه اوج هنر داریوس کیلر و دنی گریفیث هست.

03

Placebo – Battle For The Sun

هرچی آلبوم Meds بیشتر از اونکه رو به جلو باشه باعث درجا زدن Placebo شد ، این آلبوم سال 2009 بطور کامل ترکوند !!. موسیقی اونها به اوج هنر و تبلور خودش رسیده. صدای برایان عالی تر از همیشه، ترانه ها بهتر از آثار قبل و همه چیز کاملا بجا و تاثیر گذار. استفاده از سازهای بادی مثل ترومپت و ساکسیفون برای اولین بار باعث شده فضای کارهاشون تا حدودی تغییر کنه و زیباتر بشه. عجب آلبومی هست این لعنتی !.

02

Porcupine Tree – The Incident

یه شاهکار دیگه از بزرگ مرد موسیقی پراگرسیو راک انگلستان و دنیا : استیون ویلسون. با اینکه اینبار حجم موسیقیشون بالا رفته ، با اینکه تعداد آهنگها بیشتر شده ، سبکشون یه مدلهایی تغییر کرده ، اما همه اینها به سمتی رفته که این آلبوم به یکی از آثار شاخص و دوست داشتنی گروه تبدیل بشه. ویلسون اینبار تصمیم گرفته یه خط مشی مشخص رو توی آخرین اثر گروه دنبال کنه. ترانه ها و موسیقی ، همه و همه در اختیار رسیدن به هدف ویلسون و بیان «حادثه» هست. نمیخوام توضیحات تکراری رو که قبلا نوشتم دوباره بگم. یه سر به پست مربوط به این آلبوم بزنین.

01

OSI – Blood

در برابر این آلبوم و این شاهکار پراگرسیو راک فقط میتونم سر تعظیم فرو بیارم !. ترانه های عجیب و غریب کوین مور در کنار موسیقی اعجاب انگیز و مقتدرانه جیم متئوس و کوین مور شما رو تا عمق تاریکی میبره، اما ولتون نمیکنه !!. مدام با ریتم استرس زا و ملودی های قدرتمند شما رو از بالا نگاه میکنه و ذهنتون رو در اختیار میگیره. این اثر یک سر و گردن از تمامی کارهای قبلی OSI بالاتر و از نظر من اثر متمایز و شاخصی در موسیقی پراگرسیو راک بشمار میاد. شما با این آلبوم از عمق وجودتون معنا و مفهوم لغت «پراگرسیو» رو احساس میکنین.

52 پاسخ به “Albumnow Best of 2009 – Part 4

  1. نافتا 2010/01/07 در 01:59

    تقریبا پیش بینی ها درست بود! البته placebo غافلگیرم کرد.البته به نظر من این شرایطی که الان توش هستیم خیلی تاثیرگذاره تو این موضوع که با چه آهنگایی حال کنیم.نمی دونم که تونستم منظورمو بگم و نمیدونم که برای تو هم این طوریه یا نه ولی این شرایط اعصاب خوردکن و کشت و کشتار حس گوش دادن به آهنگهایی که حس زندگی به آدم می دن رو ازم گرفته و بعد از مدتی دوری(دوری درمانی!) دوباره به ویلسون و یورک پناه بردم.

  2. mojtaba 2010/01/07 در 02:02

    یه پایان هیجان انگیز برای یه لیست فوق العاده :‌ ) اعتراف می کنم که حضور Placebo و Breaking Benjamin حسابی غافلگیرم کرد !! البته شکی نیست که این دو آلبوم هردو آلبوم های خوبی هستند خصوصا آلبوم جدید Placebo که امسال از آلبوم های مورد علاقه ی من بود : )ممنون از بابت تمام آلبوم های خوبی که معرفی کردی : )

  3. نافتا 2010/01/07 در 02:09

    ادامه: یعنی من اگه شاید تو یک شرایط ایده آل بودم و تو یه کشوری که احترام میذاره به جون آدما زندگی می کردم شاید موسیقی شادتری انتخاب می کردم مثلا کانتری یا فولک شاد! چون آلبومهای کانتری خوبی هم امسال اومد. البته crystal method و paolo nutini و خیلی های دیگه که شاید به نظر امید دهنده می رسن رو انتخاب کردی ولی به نظر من تو این آلبومام تهش یه غمی وجود داره و یک ناراضی بودنی وجود داره که من الان با اینا بیشتر حال می کنم تا با شعرهای کانتری!

  4. لیلا 2010/01/07 در 03:03

    ممنون و خسته نباشی.ولی خودمونیما یکمی وقت گیره لینک سالم پیدا کردن.پدرم داره در میاد.

  5. مجتبی 2010/01/07 در 05:46

    آخ که اگه جای پنجمی و سومی رو عوض کنی خیلی عالی میشه سلام، این 5 آلبوم آخر وحشتناک قشنگند، برترین آلبوم رو هم میدونستم چی انتخاب میکنی چون همون وقتی که براشون پست دادی نظرتم گفته بودی، واقعا هم گروه شاخی هستند .تو آلبوم هایی که معرفی کردی، فقط وایت لایز رو اصلا نشنیدم که اونم دانلود میکنم، وقتی یه گروه تازه کار رو اینقدر ریت بالایی میدی حتما خیلی خفنند .تو سال های اخیر پست گرانج و آلترناتیو راک مطرح بودن ولی مثل اینکه ایندی جای اونا رو گرفته، یکمی در مورد این سبک میتونی توضیحاتی بدی ؟؟

  6. بهزاد 2010/01/07 در 06:35

    خب حالا می ریم سر اصل مطلب.واقعا فکر کنم متفاوت بودن سلیقه ها باشه.من O.SI رو در حد یه گروه  خوب رده بالا دیدم نه فوق العاده(ضمن اینکه نشونه های کمی از پراگرسیو توش دیدم)مسلما نبودن بعضی از اسم ها تو لیستت(اون هم حتی نبودن بین رده 15 تا 20)واقعا عجیبه,البته شماره گذاشتن رو گروهها همیشه سخت بوده و آدم ناچاره {انتخاب} کنه.

  7. بهزاد 2010/01/07 در 06:35

    اول از همه حالا که تو پایان سال میلادی نتیجه گیری کردی,منم حالا تشکر و خسته نباشید خودم رو از صمیم قلب تقدیمت می کنم.کمتر کسی هست که مثل تو انقد تو موزیک ماجراجو,پیگیر و با سلیقه باشه,اگه هم باشه(که من تا حالا دیدم ) هیچ کدومشون حاضر نیست به خودش زحمت نوشتن بلاگ و آپدیت کردن به موقع اونو بده و از همه مهمتر اینکه کشفش رو با بقیه به اشتراک بذاره(این واقعا یه اپیدمی هست تو موزیک بازا)تعداد گروه های خوبی که امسال به من معرفی کردی خیلی زیاد بودبازم ممنون.

  8. بهزاد 2010/01/07 در 06:36

    حالا ما کی لیست مون رو releas کنیم؟

  9. نگین 2010/01/07 در 07:36

    خسته نباشی  بالاخره تموم شد لیستعالی بود و دستت درد نکنه

  10. رزا 2010/01/07 در 09:22

    خب من فکر می کنم که تهیه ی لیست بهترین ها یه کار سخت وحشتناکه که من از عهده اش هیچ جوری بر نمیام و به نظرم به تعداد همه ی آدم های روی کره ی زمین که موزیک گوش میدن ممکنه لیست تاپ 20 وجود داشته باشه و نکته ی جالب ماجرا اینه که شاید هیچ دو انسان موزیک باز موزیک پرستی رو پیدا نکنید که لیست یکشان داشته باشند! و این همون جالب انگیز ناک بودن موسیقی رو نشون میده و این که انسان ها موجودات متفاوت جالبین!

  11. رزا 2010/01/07 در 09:26

    اما درباره ی لیست بردیای عزیز باید بگم که لیست خیلی خوبیه… خوبیش از اون جهته که قابل پیش بینی نبود خیلی از آلبوم هایی رو که در لیست می بینیم… بعضی هاش برای من تازه بود و این حس خوبی در من ایجاد می کنه چون یه سری آلبوم توپ وجود دارند که منتظر من هستند تا بشنومشون! از بعضی انتخاب ها هم ذوق کردم مثلن از نورا جونز یا رجینا اسپکتور که فکرش رو نمی کردم که تو لیست بردیا جایی داشته باشند! به هر حال مرسی بردیای عزیز!

  12. لیلا 2010/01/07 در 11:30

    این  Regina صداش چقدر شبیه Bjork هستش،سبکاشون چه فرقی دارن با هم بردیا؟میتونم در مورد هر آلبوم اگر سوالی داشتم بپرسم ؟میشه یکمی در مورد سبکای مختلف واینکه چجوری میشه اونارو از هم تمیز داد صحبت کنی؟

  13. بهزاد 2010/01/07 در 13:10

    با این ترکیب موزیک پرست که رزا گفت خیلی حال میکنم.راستی Muse  به معنی الهه ی شعر و موسیقی هست و یکی از9 الهه ی یونان باستان بوده که مورد پرستش قرار می گرفته.

  14. بهزاد 2010/01/07 در 13:13

    تو یکی از پست هات یکی از خواننده ها بلاگ پیشنهاد داده بود که هر کدوم از ما هم لیست بهترین های 2009 خودمون رو تو کامنت ها بگیم که تو هم موافقت کرده بودی.منم لیستمو حاضر کردم,….

  15. سیاوش 2010/01/07 در 13:48

    PT بهترینه …

  16. سیاوش 2010/01/07 در 13:53

    خیلی لسیت مشتیه!!ولی U2 کو داداش ؟!حداقل 20 ام میشهmagnificentWhite As SnowGet On Your BootsI’ll Go Crazy If I Don’t Go Crazy Tonight…همه قشنگن!

  17. وحید 2010/01/07 در 16:01

    سلاماین لیست منو متعجب کرد از پایین به بالا که میام شاخامم میاد بیرن البته  اینام قشنگن اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  نکنه این 5 تا شوخیه بعدا عوضش می خوای بکنی؟راستی بکس این وبلاگ چند تا آلبوم به عنوان بهترین معرفی کنن؟100 تا 1000 تا یا بیشتر؟

  18. صالح 2010/01/07 در 16:55

    آری! من هم حقیقتا نمی دانم آرکایو چگونه می خواهد به اوجی رفیع تر از آهنگ «the empty bottle» در آلبوم Controlling Crowds Part IV برسد. حقیقتا حقیقتی است این کلام که:I am the hollowness the empty bottle at the endI am the falling part playing at pretendممنون از لیست گزیده تان که اکثر نواهای ناب سال را در جای داده است.

  19. علیراضا 2010/01/07 در 17:28

    سلام اقا من 100% با لیست موافقم ملی حیفه میوز توش نیست نه؟

  20. بهزاد 2010/01/07 در 17:50

    حالا که یه نگاهی به آلبوما سال پیش انداختم دیدم اکثر کارای خوبی که تو سال پیش گوش دادم(که نسبتا زیاد بودن )مربوط به سال های 2009 به قبل بودن ولی در مورد آلبوم هایی که سال پیش منتشر شدن واقعا رده بندی کردن کار سختیهواسه همین من اول تصمیم گرفتم توی هر سبک آلبوم هامو رده بندی کنم و ثانیا بین 1 تا 10 به هر کدومشون نمره بدم چون ممکنه تو هر سبکی تو سال 2009 کسی بالا ترین نمره رو به خودش اختصاص نده.به عبارتی میشه گفت اون آلبوم هائی که 6 به بالا گرفتن بهترین آلبوما سال پیش از نظر من بودن با این ترتیب که مطمئنا سبک راک و متال در صدر بقیه سبک ها هستن. من هم عین آقا بردیا هر گونه ادعا یا کامل بودن لیستمو تکذیب می کنم(یه تعداد ازآلبوم هائی رو که بردیا تو لیستش آورده من اصلا گوش ندادم) ببخشید که زیاد توضیح دادم . Rock:Marillion – Less is More 9Starsailor – All The Plans 9In Parallel 8Andrew Bird – Fitz and the Dizzyspells EP 8Archive – Controlling Crowds 7Eels – End Times 7Mellowdrone-Angry Bear 7Until June – Sound Of Defeat EP 7Rock (Other Gener):Iron And Wine-Ar

  21. بهزاد 2010/01/07 در 17:54

    خوشحال می شم که بقیه هم اگه وقت و حوصله دارن نظرشون رو در مورد لیست من بدن(مخصوصا بردیا).در ضمن اگه کسی با کارا آشنایی نداشت می تونه ای میلش رو بده تا من از هر آلبوم یه نمونه آهنگ واسش بفرستم.

  22. صالح 2010/01/07 در 18:02

    این هم می تواند به عنوان یک طعم اضافی خوش باشد!‌http://www.archiveofficial.com/theemptybottle

  23. مجتبی 2010/01/07 در 18:25

    فروش هفته ی اول، یا کلا فروش دوره ای یه آلبوم رو از کدوم سایت میشه دید ؟؟ باید بریم سایت رسمیه آلبوم ها ؟؟اتفاقا امروز چارت ها رو دیدم، تی دی جی اول بود و بنجامین دوم تو چارت راک سانگ. چیزی که جالب بود، حضور آلبوم بلک هورس بود تو آلبوم های راک، مثل اینکه آلبوم های نیکل بک باید 1.5 سال تو چارت ها بمونند .

  24. علیرضا 2010/01/07 در 19:04

    من خیلی عقب موندما این comment صدای خواننده ش چه خوبه ولی نمیشه از سایتش دانلود کرد دیگه جای دیگه ای نیست بشه دانلود کرد راستی تو این عکس کدومش کیان خواننده س؟http://www.commentband.com/images/band/comment.jpg

  25. بهزاد 2010/01/07 در 20:46

    Rock (Other Gener):Iron And Wine-Around The Well 8Editors – In This Light And On This Evening  8Castanets – Texas Rose the Thaw and the Beasts 7Metal:Riverside – Anno Domini High Definition 9Muse – The Resistance 8Porcupine Tree 7OSI 7Placebo – Battle For The Sun 6Metal (Other Gener) :Viikate – Kuu Kaakon Ylla (Trash Metal) 9Swallow The Sun – New Moon (Doom/Black Metal) 8Pop & Other Geners :Pitbull – Rebelution 9Taio Cruz – Rokstarr (R’n’B) 9David Guetta – One Love 9Beyonce  I’m Sasha … 8Nelly Furtado – Mi Plan 7

  26. پویا 2010/01/07 در 20:50

    وای چه لیستی  خوبی!OSI  بدیهی بود! از بس عالی بود. واقعا آهنگای  Radiologue و Terminal ،  We Come Undone این آلبوم کشنده بود .میگم حالا به افتخار اول شدنش (Bonus Disc) این آلبوم رو هم بذار واسه دانلود . خودمو کشتم فقط تونستم آهنگ (terminal (endless رو دانلود کنم

  27. مجتبی 2010/01/08 در 00:12

    آقا بهزاد خوب لیستتو بذار تو همین کامنت ها تا ما هم استفاده ببریم .بردیا جان گفتی که این آلبوم آخریه بریکینگ تونست موفقیت ها قبلی ها رو تکرار کنه،‌ از نظر فروش میگی یا کیفیت و نقدایی که شده ؟؟رولینگ استون که مطلبی در مورد این آلبوم نداشت، کدوم سایت نقد آلبوم ها رو میذاره ؟؟برای بررسی میزان فروش به چارت های بیلبورد سر بزنیم ؟

  28. یزدان محمدجانی 2010/01/08 در 00:20

    @مجتبي مقاله هايي در باب ايندي :www.ok-behindthewall.blogspot.com

  29. مهرداد 2010/01/08 در 01:20

    لیست واقعا کاملی بود مخصوصا 5 تا آخر و osI‏ شاهکار BLOOD‏ دیگه حرفی واسه گفتن نمی زاره،یه خواهش فوق برنامه دوست عزیز خوشحال میشم اگه کمی هم در مورد پست راک مطلب بنویسی چون این سبک موسیقی حیفه که پست راک جاش خالی باشه،خسته نباشی.

  30. سپهر 2010/01/08 در 12:35

    خوب قسمت آخر لیستت عالی بود تا حدود زیادی نظرات خود من هم بودند البته اگر به من بود، بدون شک آلبوم پرکیوپاین تری را در صدر لیست میگذاشتم، این آلبوم کاری کرد که در عرض 5 روز  پروکیوپاین در لست اف ام من به صدر لیست خواننده هایم صعود کند (چه افتخار بزرگی!). OSI , Breaking Benjamin ,  Archive  هم که جای خود دارند. اما پلاسیبو که به نظرم آلبومشون کلا خوب بود به غیر از آهنگ اصلی آلبوم (مبارزه برای خورشید) که بدجوری روی اعصاب و روان من بود!

  31. سپهر 2010/01/08 در 12:42

    درباره لیست قبلی هم یک نکته که آلبوم ریورساید خوب بود ولی اصلا به دل من نشست(با فتح ن !) تغییر ناگهان سبک از پراگرسیو راک به پراگرسیو متال باعث شده که گوش دادن این آلبومشون برای من یک مقدار سخت باشد. در ضمن اگر من میخواستم لیست بدهم حتما گرین دی ، یوتو و پریل جم در بین ده تای اول آن بودند.در کل این نظر شخصی من بود در مورد این چهارتا پست آخرت که بی نظیر بودند. خسته نباشی!

  32. نافتا 2010/01/08 در 12:43

    بهزاد جان pitbull؟! یعنی به نظرت بهترین آلبوم پاپی که گوش دادی این بوده؟ می شه بقیه هم لیست بدن؟

  33. بهزاد 2010/01/08 در 13:49

    کلا Pitbull  ارزش بحث کردن نداره!ولی همیشه راک و متال جواب نمی ده,من که می خواستم ورزش کنم گوش می دادم و فکر کنم کار خوبی بود.من که استقبال می کنم نافتای عزیز اگه بقیه هم لیست خودشون رو بدن.

  34. بهزاد 2010/01/08 در 14:23

    البته پاپ هم داریم تا پاپ.من مسلما اون مدل پاپی که Eros Ramozatti می خونه نیست,اون پاپ واقعا بحثش فرق داره!

  35. علیرضا 2010/01/10 در 00:17

    تجمع اعتراض امیز به دلیل حضور نداشتن Muse…Green Day…30sec to mars , Dead By Sunrise برگزار می کنیم———–بردیا حیا کن سیاستو رها کن!—————–البته می دونم دو تای اخری گنده کاری بود

  36. ..... 2010/01/16 در 06:12

    جای Creed خالی بود توی لیست

  37. محمد حسین 2010/07/28 در 01:21

    با سلام مجدد.من تاحالا این پیج و ندیده بودم.فکر میکنم عالی بود. فقط یه گروه نبود که مطمئنم یا یادت رفته یا اینکه از قیافه هاشون بدت میاد.چون مطمئنم بهترین پراگرسیو دنیا که سبک مورد علاقه ی منو شماهست رو به بهترین نحو ممکن اجرا میکنه dream theater که نمیدونم چرا تو این لیست نیست.جدا از سلیقه های شخصی چرا اینجا نبود؟ممنون میشم جوابمو بدی.جوابتون مهمه برام

    • بردیا.ب 2010/07/28 در 08:28

      خب حقیقتش رو بخوای من چندان دریم تیتری نیستم!!. میدونم موزیک خوبی دارن و میدونم بسیار هم کارشون درست هست، اما خب من نیستمشون. این فهرست هم کاملا سلیقه ای بوده و اگه آلبومی توی اون نیست هیچ دلیلی بر ضعفش نیست. حالا اگه یه اعتراف رسمی و جواب قانع کننده تر میخوای اینه که من آخرین کاری که ازشون شنیدم Systematic Chaos مال 2007 هست و اصلا آلبوم Black Clouds & Silver Lining رو گوش نکردم که بخوام توی لیست بیارمش. آقا جان، خب نیستمشون !!!

      • محمد حسین 2010/07/28 در 14:17

        پسر واقعا حیفه که دریم باز نیستی.ولی حتما wither رو گوش بده از آلبوم آخرش.نظرت رو عوض میکنه .مرسی از جوابت

  38. پيمان 2011/01/30 در 17:18

    سلام عزيزم
    با وبت حال كردم ، عجيب
    بابا دمت گرم
    تو رو خدا اگه ما يه روزي رفتيم
    تو يادمون بيار كه برگرديم
    من تشنه اين موزيك هاي خاصم

    • Bardia.B 2011/01/30 در 22:02

      کجا حالا؟ نرو خب! چه کاریه؟ دور هم هستیم دیگه.

      • پيمان 2011/01/31 در 15:54

        آقا ما مخلصيم
        هستيم در خدمت ، از نوع دربست
        بچه ها AaRON گوش دادين ؟
        نظرتون ؟
        2007 – Artificial Animals Riding On Neverland
        AaRON – Birds In the Storm – 2010
        آقا 2 تا آلبوم بيشتر ندادن
        AaRON – Birds in the Storm

        اینکه فرانسه نماد عشق در بین تمامی کشورهاست قابل انکار نیست. این فرهنگ عاشقانه به طور کاملا مشخصی روی موسیقی اونها تاثیر گذاشته و گروه های ارزشمندی رو به دنیا معرفی کرده. Gotan Project ، Nouvelle Vague و صد البته AaRON که الان میخوایم در موردش صحبت کنیم.

        AaRON (با همین نگارش خاص که یه وقت با هارون اشتباه گرفته نشه، مخفف Artificial Animals Riding on Neverland) در سال 2007 با انتشار اولین آلبوم فعالیتش رو آغاز کرد. این آلبوم در حد بی نهایتی شگفت انگیز و رویایی بود. نوع همکاری دو عضو گروه، سیمون و اولیور، استثنایی هست. دو نفر که روحشون به شکل واحدی در میاد و با کنار هم گذاشتن نتها، صداها، ملودیهای بکر و ترانه های ساده اما محکم به اوج زیبایی موسیقی دست پیدا می کنن. این آلبوم موفق شد رتبه اول در چارت دانلودهای فرانسه و رتبه هشتم چارت این کشور رو به خودش اختصاص بده. اما شهرت جهانی گروه به قبل از انتشار این آلبوم برمیگرده. سال 2006 قرار شد سیمون بورت دو آهنگ برای فیلم “من خوبم، نگران نباش” (فیلمی فرانسوی به کارگردانی فیلیپ لیوره) بسازه. آهنگی به اسم U-Turn ساخته و آماده شد که قرار بود توی فیلم قهرمان داستان برای خواهرش این رو بسازه. متن ترانه هم صحبتهای فوق العاده احساسی و زیبای خواننده با دختری به نام Lili بود. این آهنگ به اندازه ای توجه کارگردان و عوامل فیلم رو جلب کرد که اسم کاراکتر خواهر رو در فیلم به لیلی تغییر دادن. (آهنگ دوم هم Mister K. هست و هر دو آهنگ هم در اولین آلبوم منتشر شده)

        و حالا بعد از گذشته سه سال، بالاخره AaRON آلبوم جدید خودش رو به اسم Birds in the Storm منتشر کرد. جایی خوندم که منتقدی شنیدن این آلبوم به تمام آدمهایی که لوچینو ویسکونتی (کارگردان مشهور سینما و تئاتر که در سال 1976 درگذشت) رو می شناسن توصیه کرده و برای این حرفش دلیل جالبی آورده: همه چیز ترکیبی از نور، فضا، چیدمان و وسواس مخصوصی هست که به دکور، ترکیب و اجرای شگفت انگیزی از آهنگها رسیده. همونطور که انتظار میره این آلبوم هم چیزی هست که بارها ارزش شنیدن رو داره. امیدوارم ازش لذت ببرین.

        • Bardia.B 2011/01/31 در 20:27

          ممنون از لطفت، اما آقا من متوجه نشدم منظورت از اینکه نوشتهء خود من که توی همین وبلاگ گذاشته شده رو توی کامنت کپی کردی چیه!

          • پيمان 2011/02/06 در 12:37

            داداش برديا ما خيلي مخلصيم
            خدا رو گواه ميگيرم من اين نوشته رو از اين وبلاگ بر نداشتم
            بعدش هم اصلا من نديدم كه اين نوشته اينجا هم هست و الا كامنت نميكردم
            من مدت كمي هست كه افتخار و سعادت نصيبم شد تا با اين وبلاگ آشنا بشم .
            علي ايحال ، ما دوست داريم

          • Bardia.B 2011/02/06 در 14:12

            کدوم پدرسوخته ای نوشته من رو کپی کرده که تو از یه جا دیگه بر داشتی؟!؟ بگو با بچه ها بریزیم زندگیش رو ویرون کنیم. دزززززززززززززد !

  39. پيمان 2011/02/06 در 16:05

    داداش برديا Jeff Buckley چي داري ؟

  40. پيمان 2011/02/06 در 16:08

    Jimi Hendrix
    Steve Von Till
    Stevie Ray Vaughan
    Stevie Wonder
    Opeth
    Aerosmith
    ….
    ؟؟؟
    من اينا رو دارم ها …
    ميگم ايحياناً چيزي توي آرشيو تو باشه كه من نداشته باشم .
    معلوم تو خودت خداي آرشيوي
    حالا ما نه در حد تو ولي ميشه گفت پيامبر آرشيويم
    من در خدمتت هستم به حر حال

  41. پيمان 2011/02/09 در 13:01

    گروه هاي امدادي موزيك به كمك من بيان …
    من نمي تونم OSI – Blood دانلود كنم
    هر جا رفتم موفق نشدم بد جور دوست دارم كارشونو گوش كنم . آخه تعريفاي زيادي از اين آلبوم شنيدم .

پاسخی بگذارید

