آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 04

١ – بریتانی مورفی ، بازیگر دوست داشتنی آمریکایی ، در سن ٣٢ سالگی از دنیا رفت. اون رو بیشتر با فیلمهای Sin City ، Just Married ، 8Mile و دوبلهء شخصیت گلوریا در کارتون Happy Feet به یاد داریم. میتونین اینجا یه سر به یکی از سایتهای مخصوص این هنرمند بزنین و اخبار مربوط به مرگ اون رو جویا بشین.

2 – فیلم «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» رو دیدم ، متاثر شدم ، یه جاییش گریه کردم و افسوس خوردم برای تمام حقایقی که توی این فیلم بیان میشه. حتما این فیلم رو دانلود کنین و ببینین. این فایل تو دو قسمت هست که باید هر دوتاش رو دانلود کنین. قسمت اولقسمت دوم 

3 – رولینگ استونز فهرست 100 آهنگ برتر دهه اخیر رو منتشر کرده. برای مشاهده این لیست اینجا رو ببینین. درضمن اگه براتون سئوال هست که این لیست چطوری و توسط چه افرادی تهیه شده یه نگاه اینجا بندازین. ممنون از سپهر بابت ارسال این لینک.

4 – میدونم کم کار شدم ! بزودی با یه مطلب درست و حسابی وبلاگ رو آپدیت میکنم.

17 پاسخ به “Suggestions 04

  1. بردیا 2009/12/28 در 14:56

    سلام بردیافیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره جالب بود. خیلی جالب بود.کاش میشد یه لینک درست حسابی از موسیقی متن این فیلم هم وجود داشت. اگه تو گیر اوردی خبرمون کن.من کیفیت خیلی بدشونو دارم.

  2. mazihowk 2009/12/28 در 21:20

    ممنون بابت لینک فیلم «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» !!!

  3. رحمان 2009/12/29 در 01:05

    اوه اوه نمیدونی چقدر دوست دارم این فیلمو ببینمبردیا خبر داری این فیلم رو بیرون میشه پیداش کرد یا نه ؟با توجه به اینکه ADSL ام قطع شده باید بگردم بیرون پیداش کنم

  4. لیلا 2009/12/29 در 15:04

    ممنون واسه فیلممنو یاد دوستای قدیدیم انداخت که از هم پاشیدن خیلی ناراحت کنندست

  5. امیر 2009/12/29 در 21:24

    سلام بردیای نازنین … بردیا واقعا غوغا کردی با این وبلاگهات!! منو که بدجور اسیر قلمت کردی… بردیا یه سوال داشتم میخواستم بدونم از کجا میشه کنسرت و کلیپهای گروه های موسیقی که تو این وبلاگ معرفی میکنی رو تهیه کرد ممنون میشم اگر راهنماییم کنی…من که تو نت چیزی پیدا نکردم… با این اینترنت 46 kb!! هم که اصلا حرفشو نزن… در ضمن میدونم تو این پست جاش نبود این درخواست اما دیگه !! حق نگهدارت

  6. رحمان 2009/12/29 در 21:51

    آخه داداش من مگه نمیدونی مروت و جوانمردی مرده !؟ دیگه کسی پیدا نمیشه از اینجور فداکاریا واسه رفقاش بکنه !

  7. mojtaba !! 2009/12/29 در 23:09

    فیلم بهمن قبادی از لحاظ بررسی مشکلات موزیسین های ایرانی فیلم خوبیه اما از لحاظ داستانی و خصوصا پایان بندی به نظرم چندان جالب نیست !! ای کاش قبادی این فیلم رو کاملا به صورت مستند تهیه کرده بود !! به نظرم در اون صورت با فیلمی به مراتب بهتر و ارزشمندتر طرف بودیم !!با تمام این حرفها کسی از گربه های ایرانی خبر نداره فیلم  بدی نیست !!

  8. امیر 2009/12/30 در 11:46

    ممنون بردیا! اما به یک نکته توجه نکردی ! من اینترنتم از ذغالی هم اونورتره!منظور من از تهیه کردن خرید فیزیکی کالا بود!…در کل ممنون. من که وبلاگ ندارم بگم اپ کردم بیا سر بزن! ولی میتونم بگم که ایشالله همیشه پرتوان تر از قبل بنویسی و همیشه خواننده های وبلاگت رو راضی نگهداری….خیلی میخوامت جگر !! من همیشه به وبلاگت سر میزنم..

  9. رحمان 2009/12/30 در 19:15

    من راهشو پیدا کردمامروز که بیرون بودم فیلمو پیدا کردم و خریدم (لامصب عجب کیفیتی هم داشت ) جالبتر اینکه چند تا فیلم دیگه هم بیرون پیدا کردم  که الان از شدت خوشحالی نمیدونم چه غلطی بکنمببین چیارو پیدا کردم‌:چند کیلو خرما برای مراسم تدفین از سامان سالورناف از محمد شیروانیشیرین از عباس کیارستمیو بالاخره : روبان سفید شاهکار میشائیل هانکهالبته The Stoning of Soraya M هم بود که خب هنوز نگرفتمش

  10. ناشناس 2009/12/31 در 16:24

    عمو رحمان آدرس بده!!

  11. رحمان 2009/12/31 در 18:59

    آریاشهر‌!!! وای بردیا , یعنی واااااااااااااااای بردیا ! هر چی فیلم ایرانی تا حالا دیدی بریز دور بشین چند کیلو خرما … رو ببین !!!

  12. رزا 2010/01/01 در 10:28

    منم جند کیلو خرما رو دیدم… سامان سالور کارش درسته… البته جدید نیست این فیلم.. مال چند سال پیشه… نامجو هم باحاله توی فیلم…

  13. سپهر 2010/01/03 در 20:20

    خب درباره فيلم «کسي از…» چند تا نکته هست که نظر من هست. قبادي را بيشتر به عنوان يک کارگردان جشنواره اي ميشناسيم.  حس ميکنم چون از موضوعاتي مثل افغانيها، گداها و… خسته شده اين دفعه به سراغ موسيقدانان زيرزميني رفته …زندگي اين هنرمندان واقعا غمناک و حزن آور هست و فيلم قبادي جز اينکه براي آنها مشکلات زيادي ايجاد کند هيچ خاصيت ديگري ندارد دوباره همان ناديده گرفته شدن ها و دوباره هنرنمايي در تاريکي هاي زير زمين و ناديده گرفته شدن ها البته اينبار شايد در فشارهاي بيشتر..علاوه بر اينها فيلم از لحاظ فيلمنامه داراي مشکلات فراواني است.در ضمن توصيه دوستان در مورد فيلم «چند کيلو خرما…» به شدت تاييد ميشود! حساب کل کارگردانهای اين مملکت از نوابغي مثل سامان سالور به شدت جداست.

  14. سپهر 2010/01/03 در 20:26

    راستی دوتا لیست دیگر هم دارم:بهترین آلبومهای سال از رولینگ استون که البته زیاد فرقی با لیست های دیگر ندارد:http://www.rollingstone.com/news/story/31421097/the_25_best_albums_of_2009/11و اما لیست دوم! بهترین خواننده های سال 2009 از طرف یک سایت آمریکایی ، اگر قبلی را نخواستی ببینید عیبی ندارد اما این را حتما ببین که ندیدی 98/75 درصد عمرت برفناست!:http://www.musicloversgroup.com/best-10-artists-of-2009

  15. سپهر 2010/01/03 در 21:48

    مجددا راستی! این فیلم چند گیلو خرما ره میشه از این صفحه پایین دانلود کرد:http://bala-o-paeen.blogspot.com/2009/11/blog-post_5382.html

  16. بیدل 2010/01/04 در 15:23

    آخ آخ اون آهنگ «امشب» اش خیلی حال داد…بردیا یه دونه ای

پاسخی بگذارید

