آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Suggestions 02

1 – تا دیر نشده عجله کنین!!. پس فردا ، یعنی روز دوشنبه ، ساعت ۶ و ٩ شب ، اریکه ایرانیان ، کنسرت گروه رومی. نمیدونم چقدر با این گروه بینظیر آشنایی دارین و آیا تا حالا چیزی از کاراشون شنیدین یا نه.  رومی به رهبری پدرام درخشانی یکی از بهترین گروه های فیوژن ایرانی هست که که با مجوز و بطور رسمی مشغول فعالیته. موسیقی تلفیقی زیبای اونها که با استفاده از سازهای ایرانی و نوازندگان چیره دست موسیقی سنتی رو به شیوه ای راک اجرا میکنه و همچنین پیاده سازی زیبای اشعار مولانا همراه با اجراهای زنده عالی و منقلب کنندشون شما رو به اوج میبره و لذت رو در روحتون منتشر میکنه. من قبلا کنسرت رومی که تو تالار رودکی برگزار شده بود رو رفتم و ابا اشتیاق فراوان منتظرم که روز دوشنبه دوباره اون حس خوب رو از شنیدن موسیقی خوب داشته باشم. قیمت بلیط ٢٠ ، ٣٠ و ۴٠ هزار تومن هست و فقط در روز دوشنبه (دو سانس) اجرا دارن. میتونین بلیط رو از شهر کتاب تهیه کنین.

2 – دوستی به نام dsaad69 در جایی بهم خبر انتشار آلبوم جدید Pink Martini رو بهم داد. توی این چند سالی که با این گروه آشنا هستم چندان درگیرش نشدم و کارهاش رو پیگیری نکردم.  البته دلیلش نقص کارهای اونها نیست (چون کارشون عالی هست) بلکه دلیلش  این بود که اگه میخواستم توی این سبک چیزی گوش کنم همیشه Gotan Project و تا حدودی Thievery Corporation رو ترجیح دادم!!. اما جریان این آلبوم جدید کاملا فرق میکنه. پیشنهاد میکنم حتما آلبوم جدید این گروه به اسم Splendor In The Grass رو دانلود کنین و به معنای واقعی از شنیدن آهنگهاش آرامش بگیرین. بی هیچ حرف اضافه ای آلبوم رو از اینجا دانلود کنین. زحمت پیدا کردن لینک رو هم همین دوستمون کشیدن. قول میدم دیگه توی پستهای پیشنهاد در مورد آلبومها صحبت نکنم !!.

3 – مطلب زیبایی با عنوان «موسیقی به مثابه اعتراض» به قلم ایمان گنجی در سایت موسیقی ما هست که پیشنهاد میکنم بخونینش.

5 پاسخ به “Suggestions 02

  1. مهدی 2009/12/13 در 03:30

    آلبوم جدید Blue October واقعا زیباستاگه شد یه پست براشون بذارموفق باشی

  2. پیمان 2009/12/13 در 15:29

    اگه وقت داشتم حتما این کنسرت رو می رفتم.مطلب موسیقی به مثابه اعتراض رو هم خوندم خیلی جالبه.

  3. DO 2009/12/13 در 17:02

    سلام به شما دوستان عزیز و با تشکر از وبلاگ خوبتون که همیشه مطالب جالب و جدیدی برای من داره. به شما و اون دسته از عزیزانی که به این سبک موسیقی علاقه دارن پیشنهاد میکنم آلبوم Panamericana از Federico Aubele را هم حتماً گوش بدن. فکر میکنم خوشتون بیاد. باز هم ممنون.

  4. بهزاد 2009/12/14 در 23:14

    1.ما که نداریم از این پولا.اگه ام داشتم می دادم پای این دی وی دی اوریجینال استیون ویلسون که عکسشو می خوام واست میل کنم.2.ما که استقبال می کنیم.3.آقا یه گروه اسرائیلی هست به اسم orphan land پروگرسیو راکم هستن یه همکاری اخیرا با استیون داشتن.آلبومی ازشون داری اینجا بزاری؟

  5. بهزاد 2009/12/15 در 08:55

    من یکی از کاراشونو توی این رادیو ها اینترنتی گوش دادم خوب بود.حالا اگه کاراشون قابل توجه هست استقبال می کنیم اگه بذاری.

پاسخی بگذارید

