آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

30Seconds to Mars – This Is War

گروه Thirty Seconds to Mars یکی از مشهورترین گروه های آلترناتیو متال حال حاضر آمریکا به شمار میاد . این گروه توسط شانون لتو در سال 98 پایه گذاری شده. شانون لتو برادر جارد لتو هست که اون رو قبلا بعنوان یه هنرپیشه نه چندان شاخص میشناسیم. از مشهورترین آثارش بعنوان بازیگر (البته در نقشهای فرعی) میشه به فیلمهایی مثل Fight Club ، Requiem for a Dream ، american Psycho ، Panic Room ، Phone Booth و Alexander اشاره کرد. در سال 98 شانون با تاسیس گروه و حضور برادرش ، جارد ، بعنوان خواننده و گیتاریست و آهنگساز یه پروژه موسیقی خانوادگی رو پایه گذاری کرد که بعدها با اضافه و کم شدن چندین نوازنده ، گروه تبدیل به یک گروه راک کامل شد.

پس از چند سالی تمرین و تعویض گیتاریست و رفت و آمدی که توی گروه صورت گرفت بالاخره در سال 2002 اولین آلبوم گروه ، همنام با خود گروه و با حضور جارد لتو (خواننده و ریتم گیتاریست) ، شانون لتو (درامر) و سولون بیکسلر (گیتاریست) منتشر شد. این آلبوم با وجود استقبال نسبی مخاطبین نتونست چندان نظر منتقدین رو جلب کنه به طوری که Allmusic و Rolling Stone هر دو از 5 امتیاز 2 رو بهش دادن.

دومین آلبوم گروه در سال 2005 تحت عنوان A Beautiful Lie رتبه 38 چارت بلیبورد200 آمریکا و 39 چارت انگلستان رو به خودش اختصاص داد اما باز هم نتونست از Allmusic و Rolling Stone امتیاز بیشتر از 2 رو تصاحب کنه. در بین چارتهای مختلف هم بهترین امتیازی که تونست بدست بیاره رتبه اول در چارت RISA (آفریقای جنوبی) و رتبهء اول برای آهنگ From Yesterday در چارت مدرن راک بود.

آلبوم سوم گروه به اسم This Is War قرار هست جمعه همین هفته منتشر بشه. شروع انتشار آلبوم با جنجال و سر و صدا همراه بود. طی قرارداد این گروه با کمپانی EMI اونها موظف بودن که سه آلبوم رو تحت لیبل اونها منتشر کنن و این در حالی بود که گروه قراردادش رو با EMI لغو کرد و ادعا کرد که مدت زمان قرارداد 7 سال بوده و حالا از زمان اون 10 سال میگذره پس خود به خود قرارداد فسخ شده. EMI با شکایت از گروه درخواست غرامت 30 میلیون دلاری کرد و دعوا بالا گرفت تا جایی که اعضای گروه تصمیم گرفتن که این آلبوم هم تحت لیبل EMI منتشر بشه. قضیه جالب دیگه هم آلبوم آرت (کاور) آلبوم هست که طی یک مسابقه از بین 2000 عکسی که طرفدارای گروه برای اونها ارسال کردن انتخاب شده. در این آلبوم در کنار دو برادر ، تومو میلجویچ بعنوان گیتاریست ، بیسیست و کیبوردیست و خواننده مشهور و جنجالی رپ کاینی وست هم بعنوان خواننده مهمان در آهنگ Hurricane حضور دارن.

امیدوارم از شنیدن این آلبوم لذت ببرین . و تشکر ویژه از آقای Arash بابت اینکه لینک رو در اختیار من قرار دادن.

دانلود آلبوم this Is War از Thirty Seconds to Mars

 

25 پاسخ به “30Seconds to Mars – This Is War

  1. پرهام 2009/11/29 در 15:25

    درود آقا بردیامن یه سوال مبتدی داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین.فرق راک آلترنتیو و راک پراگرسیو چیه؟ برداشت من اینه که راک پراگرسیو خیلی حرفه ای تره و شنونده خاص میخواد، اما راک آلترنتیو یه خورده کلاسش پایینتره و عامی تره ..نمیدونم .. میشه یه مختصر توضیح بدین یا لینکی واسه مطالعه بگین.سپاسگزارم

  2. Arash 2009/11/29 در 21:34

    آقا من این کامنت و خوندم داشتم پاره میشدم از خنده.یارو چه لهیه.تک تک جمله هاش میتونه ی آهنگ راک بشه.آقا مصطفا کارت ادمه بده .

  3. حسام 2009/11/29 در 22:46

    مرسی از این پستّشاید طرفدارای این گروه کم باشن و موزیکشون رو هم ضعیف بدونن. اما من از طرفدارای قدیمی این گروهم و خودت میدونی وقتی یه گروه با خاطره‌های آدم پیوند بخوره دیگه همیشه میمونه. در مورد جرد لتو هم توی یکی از اون فیلمایی که ذکر کردی که فیلم فوق‌العاده‌ای هم هست یعنی مرثیه‌ای برای یک رویا ساخته دارن آرونوفسکی نقش اصلی هست. اگر ندیدی حتما ببین. آرونوفسکی همون کارگردانیه که فیلم کشتی‌گیرش پارسال حسابی ترکوند. در پایان باز هم ممنون واسه این بلاگ

  4. مجتبی 2009/11/30 در 05:22

    «»تازه خبرم هم بکن من هیچوقت اینجا نیومدم و نمیام که بفهمم لینکم کردی !!!). گه بگیرن این مدل تبلیغتون رو !!!. این رو تائید کردم دور هم بخندیم. روزی بالای 30 تا از اینا رو پاک میکنم من !»»روزی بالای 30 تا ؟؟ میخوای بگی بازدید زیاد دارم میان تبلیغ اینجا ؟ تحلیل پست طرف هم خیلی باحال بود .من که از این بشر خیلی خوشم میاد، سلیقه است دیگه اینقدر گیر نده هی میگه ضعیفند و اینا من الان بیدار شدم، دانلود میکنم، برم دانشگاه امتحان بدم، برگشتم گوش میدم و نظر میدم البته سینگلش که زیاد به دل ننشست .

  5. مجتبی 2009/11/30 در 08:49

    بابا شوخییییییییییییی کردممممممممممم آقا این لینکه رو من دانلود کردم، ولی اون فایله متنی رو دان نکردم،‌گویا پسورد میخواد .بعد این لینک تورنت رو سرچ کردم،‌ملت کامنت داده بودند الکیه دانلود نکنید http://thepiratebay.org/torrent/5141529/30_Seconds_To_Mars_-_This_Is_War_%282009%29_%28NEW%29_%28CONFIRMED%29تو این لینک .

  6. مجتبی 2009/11/30 در 09:16

    اگه درست بود پسورد رو بگو چطوری بگیرم تو اون سایته عضو میشم و چیزی نمینویسه باید فول رجیستر بشی که اونم پولیه .

  7. بهزاد 2009/11/30 در 10:35

    به نظر من کار این گروه بسیار ابتدائی و سطحیه و محصول  سرمایه دارا ستاره سازه که هر چند وقت یه بار یکیو معروف کنن که یه پولی تو جیبشون بره.عجیبم هست چه طوری یه دفعه این دو تا مجله درست نمره دادن.(در ضمن پسره تو فیلمه king of war نقش برادر نيكلاس كيجم بازي مي كرد اگه اشتباه نكنم)

  8. بهزاد 2009/11/30 در 10:59

    http://newalbumreleases.net/?p=8416#more-8416متالیکا یه لایو داده بیرون.درسته لایوه ولی بلاخره متالیکاس دیگه

  9. مجید 2009/11/30 در 11:05

    سلاماول از همه خواستم یه تشکر بکنم از طریق اهنگ هایی که شما میاری و از طریق امیر هاشمی به دست من میرسهواقعا روی سلیقه موسیقی من تاثیر گذاشتهمیخواستم ببینم در مورد Josh groban اطلاعاتی داری ؟من فقط You raise me up رو ازش شنیدم که به نظرم فوق العاده بودبازم ممنونم

  10. مجتبی 2009/11/30 در 17:08

    بردیا جان اون لینک تورنت رو بردار، مشخص شد سرکاریه یه تورنت دیگه رو گذاشتم برا دانلود، بنظر میاد واقعی باشه هر چند اینم رید می داره

  11. مسعود 2009/11/30 در 17:19

    می خوام لینکت کنم همین. در جریان باش : دی

  12. سینا 2009/11/30 در 21:06

    سینگلش که تا حدودی راضیم کرد.این گروه 4 5 تا آهنگ خوب داشته حالا .امیدوارم این آلبومشم خوب باشه.

  13. سپهر 2009/11/30 در 22:38

    این گروه نمونه یک گروه فوق مزخرف هست! (البته از نظر من) هیچ چیز به جز شلوغ کاری ندارند . حتی اون برادر کوچکوشون هم بازیگر خوبی نیست که بهترین فیلمش یک فیلم شعاری لوسه (مرثیه ای….) . جالب هم اینجاست که امثال این گروه ها بیشتر تو ایران و ده – دوازده تا کشور امثالهم محبوبند…اعصاب ندارم…اه….(از اعترافات یک آدم کژ سلیقه. شما به دل نگیرید.)

  14. Mobeb 2009/12/01 در 08:26

    از 2006 هرچی معرفی کردی رو دانلود میکنم و گوش میدم ، سلیقه موسیقیاییت رو تحسین میکنم هرچند که بعضا هم از کارا خوشم نمیاد.این اولین کامنت من به حساب میاد .از اینکه لینک تورت گذاشتی هم ممنونم.

  15. رزا 2009/12/01 در 08:58

    من مرثیه ای برای یک رویا رو بسیار دوست دارم… همون طور که شما گفتید خیلی تاثیرگذاره… موسیقی ش  رو هم نباید فراموش کنیم… موسیقی ش بسیار زیباست… بعضی از کارهای این گروه رو دوست دارم… مثلن از کینگز اند کویینز خوشم اومد… به هرخال مرسی

  16. سامان 2009/12/02 در 04:50

    من از لینکی که برای تورنت داده بودی آلبوم رو گرفتم ولی هیچ کدوم از فایل‌هاش پلی نمی‌شن.حجم کل آلبوم 89.8 MB هست کاور آلبوم رو می‌تونم ببینم ولی آهنگ‌ها ارور می‌دن. یه فایل تکست هم توشه که می‌گه برین این برنامه رو دانلود کنین: http://tplay.info/media.php?url=52کسی می‌دونه داستان چیه؟

  17. علیرضا 2009/12/02 در 09:42

    سلام اقا مرگه من حال کردید البوم رو؟بعد بگید خوشمون نمی اد؟یعنی واقعا شما با البوم beautiful lie حال نکردید!!عجب!!ولی در کل این البوم بسیار بسیار باحال بود!!حداقل بهتر از این سبک های بندری هستش که قبلا معرفی کردید!

  18. سینا 2009/12/02 در 12:15

    این کامنتها همش سینمایی شد.آرنوفسکی یکی از بهترین کارگردانهای سینمای مسخره ی آمریکاست.و فیلم مرثیه… بهترین کارشه.اون فضاهای متوهم بعد از مواد و اون موسیقی بینظیر.در مورد این گروه باید بگم فوقش 3 تا 4 موزیک (میشه گفت) خوب داره.یه چیز دیگه:بردیا سلیقه موسیقیاییت عالیه ولی فیلمهایی که تو وبلاگ دیگت زدی به سلیقه ت نمیاد.

  19. سینا 2009/12/02 در 16:09

    شاهکارهای سینمایی هیچ وقت تموم نمیشند.منظورم جاودانگیشون نیست بلکه تعدادشون رو میگم.من چندین ساله هر شب یکی دو تا شونو از آرشیوم میبینم ولی هنوز خیلیاشون مونده و هیم بهشون اضافه میکنم.تو دنیا انقدر فیلم خوب ساخته میشه(اخیرا کمتر)که آدم اگه اهلش باشه این فیلمهای سبک هالیوود رو نبینه.ثانیا فیلمم عین موزیک وقتی به خوبش عادت کنی عامیانه اش برات غیر قابل تحمل میشه.ولی اینکه گفتی شاهکارها رو دیدی  گرفتم که همه جوره هنرمندی.

  20. سینا 2009/12/02 در 21:28

    منم اهل دیدن فیلم تکراری نیستم.انقدر فیلم خوب هست که هنوز ندیدم.این حرفتو قبول ندارم درباره ی منتقد خوب.یه سری فیلمها ارزش نقد ندارند.تو وقت کردی فقط چند تا نقد بنویسی بنابراین کاش چند تا فیلم سطح بالاتر رو انتخاب میکردی.منظور من این بود.

  21. یزدان محمدجانی 2009/12/03 در 02:19

    راستش اگه بخايم بدون تعصب و منصفانه در مورد اين گروه حرف بزنيم بايد بگيم گروه اصلا و ابدا شاهكار و مبتكر و ابداع كننده نبوده . اون چيزي كه من ديدم تو طرفداراي گروه دختر و پسراي تازه جوون ! زيادن اما گروه تر و تميزين از لحاظ تيب و قيافه . ولي اگه يكي از من بپرسه كه فلاني اين گروه شاخصه اي داره ؟ و اگه آره اون چيه . من ميگم داره و اون موزيك ويدئوهاشونه . دليلشم شايد تجربه و نفوذ جارد تو سينما و اهالي هاليوود باشه . من اين آلبوم رو نپسنديدم و تو آلبوم قبلي از ترك هاي ,a beautiful lie-the kill,به همراه ويدئوهاشون خوشم اومد.جارد هنرپيشه اي در حد آل پاچيو و يا حتي دي كاپريو هم نيست ولي دوستان كم لطفي كردن و خيلي دست پايين گرفتنش.تو مرثيه اي براي يك رويا كه كاملا رولش اصلي بود و تاثير گذار بازي كرد.يكي از دوستان به اين فيلم حمله كردن كه من ايشون رو ارجاع ميدم به كارنامه دارون آرنوفسكي , كسي كه متخصص بيان زوال تدريجي انسان ها تو فيلماشه..نمونه آخرشم كشتي گير. انتخاب دقيقي حتي تو موزيك متن فيلماش داره و من با ديدن فيلماش حتي با سليقه موسيقيش هم حال كردم.

  22. یزدان محمدجانی 2009/12/03 در 02:27

    داشت يادم ميرفت كه نمره دهي آل ميوزيك و رولينگ استونز رو در بعضي موارد كه كم هم نيست قبول ندارم . يه نگاه به نمره هايي كه به گروه ها و آلبوم هاي معروف دادن باعث ميشه دليل بنده رو درك كنيد . براي مثال نمره آلبوم هاي پينك فلويد يا مثلا متاليكا رو چك كنيد .

  23. مجتبی 2009/12/03 در 23:04

    بردیا جان، من از هفتاد و چند ناحیه خودمو ترکوندم و گفتم لینکه سرکاریه، توجه که نمیکنی، یکی دیگه هم الکی وقتشو گذاشت و دانلود کرد این آلبوم هم کلا چیز جالبی نبود، یعنی بعد از آلبوم بیوتیفول لای و این همه مدتی که گذشت انتظار یه کار خوب داشتم که خوب، برآورده نشد .

  24. علیرضا 2009/12/05 در 16:07

    سلام بابا اینقدر خشن نباشید!من احساس می کنم از نظر علاقه به سبک ها خیلی به شما نزدیک هستم!این سبک folk یا همون بندری! موافق نیستم!و اینکه می گید اصلا با این گروه حال نمی کنید تعجب اوره یعنی حتی حد صفر هم نیست!به هر حال هرکس سلیقه ی خودش رو داره!ولی فکر کنم این مورد رو با تعصب اومدید

  25. ناشناس 2009/12/10 در 20:30

    بابا به جای اینکه به سر کله هم بزنید یک لینک جدید بدین.

پاسخی بگذارید

