آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

NEWS

١ – این رو اول بگم خیال همتون رو راحت کنم!. اینطور که بنظر میرسه امسال هم قرار نیست آلبوم جدید آناتما منتشر بشه. البته خبر رسمی نیست، اما اینطور که بنظر میرسه و منابع غیر رسمی اعلام کردن این آلبوم طلسم شده تا فوریه سال ٢٠١٠ منتشر میشه. این همون آلبومی هست که الان مدت زیادیه آناتما داره روش کار میکنه. تا حالا سه تا سینگل هم توی سایت رسمیش از این آلبوم برای دانلود گذاشته، ضبط و میکس اون هم بعهده استاد اعظم استیون ویلسون (Porcupine Tree) بوده. این توضیح مختصر برای کسایی که در جریان این آلبوم جدید نبودن.

2 – برای طرفداران 30sec. to mars عرض کنم که تا دو هفته دیگه سومین آلبوم این گروه تحت عنوان This is War منتشر میشه. به وقتش در موردش صحبت میکنیم.

3 – Mudvayne یکی گروه های مشهور Alternative Rock بشمار میاد. تا یک ماه دیگه منتظر انتشار پنجمین آلبوم اونها به اسم Mudvayne باشین.

4 – Alicia Keys جزو اون دسته از هنرمندان موسیقی پاپ هست که من بهش علاقه دارم. تلفیق زیبای موسیقی Jazz ، R&B و Pop باعث شده که کارها و آلبومهای این هنرمند رو دنبال کنم. عرض کنم که سه هفته دیگه چهارمین آلبوم آلیشیا کیز به اسم The Element of Freedom منتشر میشه. به وقتش در مورد این هم صحبت میکنیم.

 

8 پاسخ به “NEWS

  1. یزدان محمدجانی 2009/11/22 در 23:17

    اگه تونستي راجع به آلبوم تام ويتس هم بنويس . ضمنا به نظرم مودوين تو آلترناتيو متال و ان يو متال ( سبك غالبشون ) زياد قوي نيستن و آلبوم لاست اند فاوند از بقيه بهتر بود . يجورايي مقلد اسليپنات بودن مخصوصا اون اوايل كه صورتشون رو رنگ ميكردن . ولي من آلترناتيو راك تو كاراشون نشنيدما برديا . ممنون

  2. صالح 2009/11/23 در 20:29

    آخرین خبر از آناتما، آلبوم «in parallel» است که یک مجموعه از آثار گروه های مختلف، با صدای خواننده ی سابق گروه the gathering و نوازندگی و تنظیم گیتاریست آناتما، روان پریش عزیز D.CAVANAGH بود. فکر کنم که در این بی خبری از آناتما، بد نباشد که یک خبری در موردش بنویسید جناب بردیا! ارزشش را دارد…

  3. مجتبی 2009/11/24 در 03:05

    سلام 1 با عرض پوزش اینا یکمی فراخند گویا ولی این خبر که آلبوم 2010 بیاد خیلی وقته تو ویکی بود ها 2 چند سال (2؟) پیش ازت خواستم برای بریکینگ بنویسی که آخرش هم ننوشتی، این یکی رو بنویس لطفا،‌ گروه خوبی هستند .3 البته اینا هم فک کنم مثل ایلیپنات از دو تا درام استفاده میکنند،‌سردرد میگیره آدم خوب فک کنم خوده اسلیپ نات هم تحت تاثیر منسون باشه4 نشنیدم، اومد مطلب بنویس دانلود میکنیم گوش میدیم نظر میدیم

  4. مجتبی 2009/11/25 در 06:37

    بابا من 500 تا شکلک میزنم تو حرفام که لحنم مشخص بشه، بازم که خشن برخورد میکنی، ای بابا شماره یک شاید برا این باشه که خیلی زیاد چک کردم آناتما رو و فکر میکردم بقیه هم چک میکنند، درست به قضیه نگاه کنی میبینی که تقصیر بقیه است نه من شماره دو هم که عمرا، باید بنویسی حالا بذار آلبوم بیاد، یه طوری سیریش بشم از اون قضیه بریکینگ خفن ترسوم، خوب بهتر، الهی همون یکی هم سقط بشه چهارم هم بی بلا

  5. حسام 2009/11/25 در 14:39

    Thirty Seconds to Mars is cominggggggg !بی‌مزه بازی بالا صرفا به دلیل ذوق آلبوم جدید 30stm بود.:D

  6. crepida 2009/11/26 در 16:04

    albume jadide anathema gharare ke avasete jan mixingesh tamum she, va bahar release she. pishnahadan safeye facebooke anathema ro ham chek befarmaEd…bazam mamnun

  7. مجتبی 2009/11/26 در 22:12

    علیرضا جان این گیر دادن به بریکینگ برا حدود 2 سال پیشهاول گیرز دادم به بریکینگ، بردیا گفت آلبوم جدید ندادن، بعد گفتم staind که برا اونم چیزی نزد، الانم که بریکینگ اومد و رفت و بازم چیزی نگفت در موردشون، دیکتانوره دیگه پست های قدیمی بلاگ رو چک میکردم، یاد گذشته ها زنده شد با بعضی از پسات ها عجیب حال میکردم .راستی قدیم فعال تر بودیا، ماشاالله پست نبود که، فکر کنم فقط تایپ کردنشون کلی وقت میگرفته ازت

  8. علیرضا 2009/11/27 در 00:21

    بخ خاطر نزدیک شدن کن کور اینو می گم!که من بریکینگ بنجامین رو اول از همه گفتم!اقا شما دیکتاتوربازی در می اری!همه بچه های نت هفته ی بعد در یک تجمع اعتراض امیز با سکوت به بردیا می دهیم!

پاسخی بگذارید

