آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Aviv Geffen – Aviv Geffen

همونطور که میدونین ، اگه یه زمانی اتفاقی میوفتاد و گروهی به اسم Blackfield بوجود نمیومد، خلقت جهان تکمیل نمیشد !!. بلکفیلد با حضور ابرمرد موسیقی پراگرسیو ، استیون ویلسون (رهبر گروه Porcupine Tree)، و Aviv Geffen هنرمند اسرائیلی تا الان دو تا آلبوم در سالهای 2004 و 2007 منتشر کرده. در کنار این موضوع هر کدوم این دو نفر فعالیتهای دیگهء خودشون رو دنبال میکنن.

اویو گفن، موسیقی دان، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا، تهیه کننده و نوازنده گیتار و کیبورد، 36 ساله و اسرائیلی هست. شاید بشه اون رو جزو معدود هنرمندان راک اسرائیلی شمرد که تونسته تا این حد در دنیای موسیقی شناخته شده باشه. حالا گفن سیزدهمین آلبوم انفرادی خودش رو به تازگی منتشر کرده.

سبک کاری اویو گفن همون خط مشی هست که بلکفیلد دنبال میکنه. با این تفاوت که قدرت استیون ویلسون در کنارش حضور نداره. آهنگهای این آلبوم مثل اکثر کارهای این هنرمند خوب هست، اما در مقایسه با بلکفیلد معمولی بشمار میاد. دراین آلبوم آهنگ It’s Cloudy Now توسط گفن بصورت انفرادی بازخوانی شده. شنیدن این آلبوم رو به تمام دوستاران بلکفیلد توصیه میکنم.

دانلود آلبوم Aviv Geffen از Aviv Geffen

پ.ن : ممنون از آقای Arash که لینک دانلود رو در اختیار من گذاشتن و البته انتشارش رو خبر دادن.

11 پاسخ به “Aviv Geffen – Aviv Geffen

  1. شیما 2009/11/12 در 14:29

    سلام همه چیز اینجا درست بود فقط ایکه..آویو اززمانی که ازدواج کرده تو لندن زنگی میکنه…ممنو از لیک دانلود..راستی http://porcupinetree.blogfa.comوبلاگ پروکوپاین تیری امروز زدمش…

  2. بابک 2009/11/12 در 22:15

    دروود ررفیق میخواستم خواهش  کنم اگه می تونی این آلبومه DREAM THEATER Black Clouds & Silver Linings 2009 رو بزاری ما  بگوشیم هی دعات کنیم !!!! منتظرم چون یکی از آخریم امید های دانلودمی !!!

  3. سپهر 2009/11/13 در 13:50

    اصلا به هیچ عنوان از این پسره خوشم نمی آید! از بعضی آهنگهای بلک فیلد اونم فقط به خاطر استیو خوشم می آید. اونهم در اولویت چند صدم آهنگ های مورد علاقمه ؛ این آلبوم را هم دانلود می کنم با اینکه خیلی بعید می دونم حرف زیادی برای گفتن داشته باشد!ترکیب یک موسیقی دان پراگرسیو و یک مثلا موسیقی دان  گلم راک هم نوبری بود که دیدیم!…والا!

  4. mojtaba 2009/11/14 در 00:20

    اسن استیون ویلسون لعنتی یه آتشفشان استعاده !! امکان نداره پاشو جایی بگذاره و یه شاهکار خلق نشه : ) از بلک فیلد بگیر تا آلبوم سال 2005 Opeth !! بی صبرانه منتظر آلبوم آخر Anathema هستم که تهیه و تنظیمش به عهده ی استیون ویلسونه : )

  5. Arash 2009/11/14 در 00:30

    با اين لهجش بهتره اينگيليسی نخونه

  6. سینا 2009/11/14 در 01:54

    blackfield برای من مثل شاگردیه که از استادش جلو زده. من دو آلبوم bf  رو از کارهای اخیر pt بیشتر دوست داشتم.

  7. سینا 2009/11/14 در 16:21

    آره.اثری از پراگرسیو راک وجود نداره.ولی خوب bf سبکش آرت راکه.به خاطر همینه که استیون همزمان تو چند تا گروه کارمیکنه.تو bf و no man آرت راک ودریم راک وآلترناتیو.  توی iem سایکودلیک راک .توی B.C امبینت و اکسپریمنتال.من خودم جدیدا علاقه ی زیادی به آرت راک پیدا کردم.زیر شاخه ی پراگرسیوه ولی ساده تر ولطیف تره.البته من هنوزم عاشق پراگرسیوم.ولی باید قبول کرد کار آخر PT بهترین کارش نبود به همین خاطر من کارهای اخیرش رو تو bf بیشتر دوست دارم.وگرنه مطمئنا در کل PT گروه بسیار قویتری نسبت به BF هستش.این آلبوم اویو هم یه کار آلترناتیو معمولی و به سمت خوبی بود.من خوشم اومد.نباید انتظار داشت ازش کارهای بلکفیلد دربیاد.چون نقش استیون تو بلکفیلد انکار ناپذیره.

  8. Arash 2009/11/14 در 20:35

    اهنگای بلکفيلد قشنگه ولی خيلی  خيلی ديگه سادس.هيچ چيزه جديدی هم توش پيدا نميکنی.تمام حس ها و ملوديها برات آشناس و قبلاً اينارو تو کارای ديگه شنيدی.

  9. A R A S H 2009/11/15 در 20:22

    Its cloudy now ش فاجعه بود!پاکش کردم که دیگه یه وقت اشتباهیم اجراش نکنم!‌ همه خاطره هام داشت از cloudy now موقع خوندنش نابود میشدبا اون لهجه ش وقتی میگه generation می خوام خفش کنم!بقیه آهنگ ها هم معمولی بود تقریبا

  10. رزا 2009/11/16 در 14:05

    من خوشم اومد… مرسی… به خصوص از برلین… از ترانه ش خوشم اومد… هوس کردم برم برلین

  11. Rimfa 2010/02/05 در 11:28

    سلامدوستان اگر لطف کنند لینک تورنت این آلبوم رو بزارند ممنون میشم !

پاسخی بگذارید

