آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Dream Theater – Black Clouds And Silver Linings

لازم نیست یکی از بزرگترین گروه های پراگرسیو راک دنیا رو معرفی کنم : Dream Theater. اونا به تازگی، یعنی حدود یک ماه پیش، دهمین استودیو آلبوم خودشون رو تحت عنوان Black Clouds & Silver Linings منتشر کردن. این آلبوم توسط مایک پورتنوی (درامر گروه) و جان پتروچی (گیتاریست گروه) تهیه شده. این اثر در دو ویرایش به بازار اومده:

1) ورژن 75 دقیقه ای ، شامل یک CD ، حاوی 6 آهنگ که به جز آهنگ سوم (Wither) که توسط پتروچی ساخته شده ، بقیه آهنگها توسط همگی اعضا ساخته شده. ترانه 4 آهنگ با پتروچی و دو آهنگ با پورتنوی بوده.

2) ورژن 196 دقیقه ای ، شامل سه CD و در مجموع حاوی 18 آهنگ. CD شماره 1 همون هست که در بالا توضیح دادم. CD شماره 2 حاوی 6 آهنگ کاور از : Rainbow ، Queen ، Dixie Dregs ، Zebra ، King Crimson و Iron Maiden و CD شماره 3 ورژن Instrumental (بدون کلام) CD شماره 1 هست.

این آلبوم موفق شد رتبهء اول در چارتهای فنلاند ، مجارستان و 100تایی اروپا و رتبهء دوم چارت ژاپن رو به خودش اختصاص بده. الان شما ورژن دوم رو میتونین از اینجا دانلود کنین و لذتش رو ببرین.

دانلود آلبوم Black Clouds & Silver Linings از گروه Dream Theater

بخش اول
بخش دوم
بخش سوم

Pass: http://www.mp3-wallpaper-download.blogspot.com

 

15 پاسخ به “Dream Theater – Black Clouds And Silver Linings

  1. بهزاد 2009/11/13 در 13:05

    Artist: Pain Of SalvationAlbum: LinoleumReleased: 2009Style: Prog Metal

  2. بهزاد 2009/11/13 در 13:16

    Artist: Tom WaitsAlbum: Glitter and Doom LiveReleased: 2009

  3. محمدرضا 2009/11/13 در 18:25

    البته بیشتر پراگرسیو متال هستن

  4. بردیا 2009/11/14 در 14:53

    سلام بردیای عزیزقبل از هرچیز باید بگم که ممنونم بخاطر موزیک های فوق العاده ای که انتخاب می کنی.و سوالی که دارم اینه که نمیشه تو سمت چپ صفحه قسمت موضوعات وبلاگ که لینکهای سریع به هر موضوع رو شامل میشه کاری کنی که به تریب حروف sort بشه؟ ممنون میشم اگه بتونی اینکار رو بکنی.

  5. mojtaba 2009/11/14 در 15:14

    بردیای عزیز شما به شدت دچار سوء تفاهم شدی من ابدا چنین منظوری نداشتم !! شما کاملا اشتباه متوجه شدی !! من فقط دیدم جای این آلبوم توی وبلاگت خالیه !! گفتم اگه بچه ها آلبوم رو گوش ندادن لینک دانلودش رو داشته باشنتا همین جا هم خیلی لطف میکنی مرتب وبلاگ رو به روز میکنی !! من ابدا لحن طلبکارانه ای نداشتم !! امیدوارم این سوء تفاهم حل شده باشه

  6. مجتبی 2009/11/14 در 18:49

    واس چی در مورد آلبوم های جدید چیزی نمینویسی؟؟تا کِی تنبلی؟؟ تا کِی بی تفاوتی ؟؟هان ؟؟الان کامل حس بدهکار بودن بهت دست داد؟؟ شدید پراگرسیو شدی هامن یه سوال فنی داشتم، معمولا تو ریت ها opeth  رو بالا تر از Dream Theater دیدم، یعنی تو آلبوم های اخیرشون، البته جنبه ی متال opeth  بیشتره و حتی بعضی اوقات میرن تو دث متالتول هم که دیگه 2 تا گرمی داره .کلا میخوام بگم با اینکه دریم ثیاتر پراگرسیو تره نسبت به اون دو تا گروه دیگه (پراگرسیو تر ) و مثل اونا تو سایر سبک ها نمیپره ولی این اواخر دیگه مثل قبل نیست، یه گرمی هم نگرفته دلمون رو خوش کنیم، اون ابهت قبل رو هم نداره،دور نشدن از دوران عظمتشون ؟؟ک و یا اینکه من اشتباه میکنم ؟

  7. آرش 2009/11/14 در 23:16

    درود بر تو از دیدن وبلاگت بسیار خوشحال هستم. و مایل هستم تبادل لینک صورت بگیرد. نظرتان را بگویید. سپاس

  8. mojtaba 2009/11/15 در 00:50

    سلامتو پستای آخر وبلاگت که نگاه مردم دیدم خبری از آلبوم آخر ریورساید نیست !!http://rapidshare.com/files/232707642/Riverside_-_Anno_Domini_High_Definition_2009.rarتا این لحظه بی شک بهترین کارشونه این آلبوم رو از دست ندید !!!

  9. بهزاد 2009/11/16 در 06:58

    در مورد آلبوم ریور ساید که به نظر من بد ترین آلبومشون بود.البته آهنگhyperactive time جور همه آلبومو کشید.به نظر من تو سبک خودش بهترین آهنگ 2009 بود.

  10. شورا 2009/11/17 در 00:20

    ما باز هم سپاس خودمونو از این سلایق ابراز میداریم :×

  11. Mohammad8x 2009/11/18 در 20:24

    دریم تیاتر گروهی‌ه که معمولا همیشه یکی از آلبوم‌هاش توی ام‌پی‌تری‌م هست! این آلبوم رو هم سعی می‌کنم دانلود کنم، گرچه با دایل‌آپ. راستی، جریان انتقال بلاگ به وردپرس تا کجا پیش رفت؟

  12. بردیا انصاری 2009/11/19 در 08:44

    سلام mojtaba جانآلبوم massive attack که معرفی کردی پسورد میخواد. اگه پسوردش رو بذاری ممنون  میشمبا سپاس

  13. بردیا انصاری 2009/11/19 در 08:46

    ببخشید آلبوم riverside بود که پسورد میخواست و من اشتباهی نوشتم massive attack.

  14. Mohammad8x 2009/11/19 در 14:21

    من تا به حال زیاد از نویسنده‌ی وب 3 سوال پرسیدم، تا حالا نشده سوال‌یم بی‌جواب بمونه، مطمئن باش اگه کامنت شما رو ببینه حتما بهتون جواب می‌ده. بازم یه بلاگ آزمایشی تو پرشین‌بلاگ درست می‌کنم، ببینم مشکل از کجاست. بعد از اتمام کار، حتما شما رو خبر می‌کنم.

پاسخی بگذارید

