آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

OneRepublic – Waking up

قبلا در مورد گروه OneRepublic و آلبوم اولشون (اینجا) صحبت کردم. این گروه به تازگی دومین آلبوم خودش رو تحت عنوان Waking Up در همون ژانر سابق آلترناتیو راک و پاپ راک منتشر کرده. تهیه کننده آلبوم تیمبالند هست و تمامی ترانه ها توسط خود رایان تدر سروده شده. در کل اثر قابل قبول و خوبی هست، هرچند بنظر من آلبوم اول همچنان بهتر از این بود. اما میتونین از شنیدن این هم لذت ببرین.

دانلود آلبوم Waking Up از OneRepublic

 

9 پاسخ به “OneRepublic – Waking up

  1. سینا 2009/11/11 در 15:35

    3 تا آهنگ اول نزدیک بود.خاموششون کنم.با خودم گفتم بردیا هم کارها میکنه.ولی چند تا آهنگ بعدی نشون دادن معمولیند.در سطح maroon5

  2. بهزاد 2009/11/11 در 19:30

    من یه مدتیه تو یه فکریم که نمی دونم میشه عملی بشه یا نه.خیلی دوست دارم کسایی که از این بلاگ دیدن می کنن و سلیقشون تو یه مایه هست دور هم جمع شن یه قراری بذارن در مورد موزیک صحبت کنن.به نظر شما عملیه این کار یا حداقل یه بار ارزششو داره این کارو امتحان کنیم؟

  3. بهزاد 2009/11/11 در 22:43

    خوب همینی که گفتم دیگه.از یه 2هفته پیشش بگیم بعد یه جا یه قراری بذاریم.مثلا در مورده 3 تا آلبوم جدیدی که گذاشتی تو بلاگ نظر بدیم.البته اینو گفتم که ببینم نظر بقیه ام چیه؟چون خودمم نمی دونم جالب میشه یا نه؟نظر شما چیه؟

  4. بهزاد 2009/11/11 در 22:50

    http://hamrahaval.mihanblog.com/post/21 این بابا ام پستا تو رو کپی می کنه گویا

  5. سینا 2009/11/11 در 23:19

    من هیچ وقت بهت فحش نمیدم.حتی اگه جواد یساری بذاری تو این وبلاگ.چون من عاشقتم.عاشق کساییم که سلیقه ی موسیقیاییشون مثل خودمه.کسایی که از موزیک راک سر در میارن تعدادشون تو این ایران مگه چند نفره.بعضی دوستهام وقتی سوار ماشینم میشند بهم میخندند که اینا چیه گوش میدی.در حالیکه درستش اینه من به موزیکهای 6 و8 اونها بخندم.ایران مثل برره است.

  6. امید 2009/11/12 در 12:07

    HI.WOULD U PLEASE TO THINK ABOUT BEHZAD»OFFER SERIOUSLY??

  7. بهزاد 2009/11/13 در 13:10

    بردیا جان نمی دونم همه به کامنت ها رجوع می کنن یا نه , مخصوصا اينكه پيشنهاد تو يه كامنت مطرح شده.واسه همين فكر نمي كنم همه ببينن تا نظرشونو بدن.اگه خودت صلاح مي دوني از طرفه من تو بلاگ بزن.

  8. بهزاد 2009/11/13 در 23:40

    ok,maybe you allright

  9. mobin 2009/11/16 در 20:50

    سلام دوستان.من تازه دارم با موسیقی راک و پاپ راک آشنا میشم این آلبوم هم این گیرم امد و یه شب تا صبح من اونو گوش میدادم اصلا من رو منقلب کرد واسه همین داشتم در موردش جستوجو میکردم که به این وبلاگ رسیدم.با کمال تعجب دیدم که بعضی از افراد تو نظراشون گفتن باهاش حال نکردن !میخواستم چند آلبوم خوب راک توی این رنج بهم معرفی کنید.با تشکر

پاسخی بگذارید

