آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Within Temptation – An Acoustic Night at the Theatre

پیش از این (اینجا) در مورد Within Temptation ، یکی از شاخص ترین گروه های Gothic  و Symphony Metal ، و آلبوم سال 2007 صحبت کرده ام. به تازگی این گروه دومین Live Album خود را تحت عنوان An Acoustic Night at the Theatre منتشر کرده است. Live Album قبلی به اسم Black Symphonic که با ارکستر متروپل اجرا شده بود موفق شد در چارت هلند و فنلاند رتبه اول ، در بلژیک رتبهء دوم، در پرتغال رتبه سوم و در آلمان رتبه پنجم چارت را بخود اختصاص دهد. همچنین این گروه تا کنون 4 استودیو آلبوم و سه EP منتشر کرده است.

حالا به تازگی آلبوم اجرای زنده جدیدی از Within Temptation منتشر شده که حاوی اجراهای آکوستیک در توری موسوم به Theatre Tour است. در این مجموعه در آهنگ Somewhere  آنک ون گیرسبرگن بعنوان مهمان حضور دارد. این خانم خواننده، گیتاریست و نوازنده کیبورد مشهور هلندی ست که در حال حاضر بر روی پروژه های انفرادی خود کار می کند و سابقه همکاری با بزرگانی نظیر Napalm death ، Moonspell و Ayreon را در کارنامه اش دارد. همچنین در آهنگ What Have You Done کیث کپوتو (خواننده گروه  Life of Agony) گروه را همراهی کرده است. این آلبوم حاوی یک اجرای استودیوی جدید به نام Utopia هست که با همکاری خواننده انگلیسی کریس جونز اجرا شده و همین آهنگ اولین سینگل (و احتمالا تنها سینگل) آلبوم بشمار میاد.

امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید. لینک دانلود در بخش دیدگاه ها ست و هنوز معتبر است.

پ.ن: برای دوستانی که چندان نمی توانند با موسیقی شلوغ و پر سر و صدای و سنگین سمفونیک متال یا گوتیک متال رابطه برقرار کنند، عرض کنم که این آلبوم شامل کنسرت آکوستیک گروه است. در نتیجه آهنگها همه ملایم و مهربان هستند. شما هم می توانید لذت کافی را ببرید.

11 پاسخ به “Within Temptation – An Acoustic Night at the Theatre

  1. رزا 2009/11/08 در 09:42

    داشتم ازش می گذشتم که پ.ن رو دیدم! سر فرصت دانلود می کنممرسی

  2. علیرضا 2009/11/08 در 13:12

    پسورد فایل چیه؟

  3. علیرضا 2009/11/08 در 13:13

    پیداش کردم : audiozon

  4. علیرضا 2009/11/08 در 13:30

    وااااای بردیاااا. خدااااا حفظت کنه… چی گذاشتی دوباره.

  5. علیرضا 2009/11/08 در 16:04

    ممنون از تو بابت پست های مخوفت.

  6. امیر اردلان 2009/11/08 در 16:49

    سلام بردیا عزیز و گرامی(: ممنون میشم اگه لینک رو مجددا چک بفرمایید (:بنظرم لینک عوض شده ، من نمیتونم دانلود کنم . خطا میدهارادتمند

  7. امیر اردلان 2009/11/08 در 16:52

    ببخشید . اشتباه من بود . لینک درست بود (:

  8. مجتبی 2009/11/09 در 03:25

    گروه خیلی خیلی خوبیه و من شارون رو خیلی دوست دارم ولی خوب کلی گروه دیگه هستند که آلبوم های رسمی اونا رو گوش ندادم،مثلا با کلی مشقت دارم آرشیو بلک سبث رو کامل میکنم،‌کی برسم همه رو گوش کنم؟ ‌فعلا وقت به آلبوم های لایو نمیرسه

  9. كي - سي 2009/11/24 در 07:50

    ممنون. هر روز تو ماشین میخونهاینم لینک اجراشhttp://www.youtube.com/watch?v=QNd_6XWq_EM

  10. بازتاب: M a r c h « آ ل ب و م

پاسخی بگذارید

