آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Creed – Full Circle

 

بنظر میاد سال ٢٠٠٩ میخواد همچنان تا قبل از تموم شدنش ما رو غافلگیر کنه. Creed ، یکی از مطرحترین گروه های Post-Grunge دنیا بشمار میاد (برای دوستانی که اسم این سبک رو نمیدونن عرض میکنم ، این همون سبک گروه هایی مثل Chevelle ، Breaking Benjamin ، Daughtry ، Earshot ،  Godsmack و تا حدودی هم NickelBack و 3Doors Down هست). بین سالهای 94 تا 2004 که دوران فعالیت گروه Creed بود سه تا آلبوم بسیار موفق منتشر کردن که به فروشی در حدود 35 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا رسیدن که برای این ژانر موسیقی عدد بسیار قابل توجهی هست!. سال 2004 اعضا بطور رسمی اعلام کردن که برای دنبال کردن پروژه های انفرادی خودشون گروه رو منحل می کنند. حالا از اون موقع 5 سال میگذره و Creed دوباره تشکیل شده و با یه آلبوم قوی به عرصه موسیقی برگشته.

Full Circle، چهارمین آلبوم گروه Creed هست که 27 اکتبر (حدود 10 روز پیش) منتشر شد.  آلبوم قبلی گروه Weathered (محصول 2001) هست که آخرین اثر اونها تا قبل از انحلال گروه بشمار می رفت. توی آلبوم جدید بیسیست قدیمی گروه ، برایان مارشال ، دوباره به جمعشون اضافه شده. مارشال سال 2000 گروه رو ترک کرد و توی آلبوم سال 2001 همراه بقیه نبود.

Full Circle آلبوم خوبی هست. مثل تمام آلبومهای قبلی Creed به شکل کاملا مشهودی صدای جذاب و استثنایی اسکات استپ خودنمایی میکنه. شما به وضوح بازی اون رو با صداش توی آهنگی مثل Fear میشنوین. نسبت به آلبومهای قبلی گروه یه کم حجم صدا سنگین تر و سولوی گیتار زیادتر شده. تا الان نظرها در مورد آلبوم متفاوت و متضاد بوده. مجلهء Toro به این آلبوم 1.5 از 5 داده و اون رو کسل کننده ، احمقانه و مضحک توصیف کرده. در برابر اون اعضای Ultimate Guitar امتیاز 8 از 10 رو به آلبوم دادن. آلبوم موفق شد در هفته اول 110هزار نسخه در آمریکا فروش داشته باشه و به رتبه 2 جدول بیلبورد برسه.

دانلود آلبوم Full Circle از Creed

پ.ن : لینک بالا از zSHARE هست . لینک کمکی از Hotfile (اینجا)

10 پاسخ به “Creed – Full Circle

  1. امیر اردلان 2009/11/05 در 14:14

    سلام .باز هم غافلگیر شدم D:مرسی بردیا عزیز و گرامی (:

  2. سهند 2009/11/05 در 17:40

    من که بعد از عمری به دانلود کردن رو آوردم دقیقا همین آلبوم های Creed و OSI و Archive رو به عنوان اولین کاندیداها چپوندم تو تورنت 3-2 هفته قبل…آهنگ اول OSI رو که یک دور تو ماشین گوش ندم سوییچ نمیچرخه!

  3. محسن الف. جیم. 2009/11/05 در 17:51

    آلبوم خوبی بود. ترانه suddenly خیلی خوشم اومد.

  4. fffh 2009/11/05 در 22:31

    از a perfect circle خبری نیست؟

  5. یزدان محمدجانی 2009/11/05 در 23:54

    بردياي عزيز من سال 85 يه مطلب كامل از كريد ( البته تا اون موقع ) نوشته بودم . دوستاني كه ميخوان اطلاعات كامل تري از كريد داشته باشن لينك زير رو دنبال كنن . تو هم اكه خواستي اين لينك رو تو متن اصلي مطلبت بزار . البته اكه خواستي.http://yazdankm.persianblog.ir/post/11/

  6. حسام 2009/11/06 در 03:34

    حیف که آلبوم جدید Three Days Grace اصلا در حد One-X نبود.

  7. حسام 2009/11/06 در 12:54

    الان میخوام آلبوم رو دانلود کنم. پست گرانج یکی از سبکای محبوب منه. علاوه بر مثال های پست گرانج که آوردی اینها رو هم من اضافه میکنم که کارشون خوبه تو این سبک: Theory of a Dead Man, Staind, Hinder, Crossfade, Three Days Grace, Trapt, 12 Stones &…

  8. شورا 2009/11/07 در 00:04

    بردیا اگه a sense of lossاز nosound و دانلود کردی میشه لینک شو به منم بدی هر چی میگردم هیجا نیست!

  9. مجتبی 2009/11/08 در 06:42

    سلامبالاخره یه پست گرانج درست و حسابی :دیآقا اگه یادت باشه من یه زمانی تو کامنت ها گیر میدادم که از breaking benjamin مطلب بذار، گفتی آلبوم جدید بدن، آلبوم که دادن رفت :-(بعد برا مشخص شدن سطح کیفی آلبوم ها به ریت کدوم سایت توجه کنیم ؟؟ اُل میوزیک چرا اینطوری ریت میده ؟؟خیلی استفاده بردم از وبلاگت ولی فکر کنم 5 تا نظر بیشتر ندادم، الان که دوباره دارم «درباری من» رو میخونم درجه ی شرمندگیم داره میره بالا 😦

  10. مجتبی 2009/11/09 در 03:19

    آها، ممنون، Chevelle من آلبوم قبلی رو دارم، چون گفتی اون بهتر از این جدیده است، دانلود نکردمش :دیمنظورم این بود : در قسمت «درباره ی من» وبلاگت از کاربرا خواستی که نظر بدن تا تشویق به فعالیت بشی، خوب منم گفتم مدت هاست از نوشته هات استفاده میکنم ولی نظری ندادم و به این خاطر شرمنده ام، جبران میشه :دی

پاسخی بگذارید

