آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Keivan Davari – Committing Suicide

کیوان داوری یکی از دوستان من در Last.fm هست که به تازگی آلبوم جدید خودش رو منتشر کرده. به گفته خود کیوان این آلبوم که شامل 4 ترک هست در سبک سایکودلیک ارائه شده و موضوعیت اون به مردم و حقوق آنها برمی گرده. کیوان اضافه میکنه که در قسمتهایی از آهنگهای این آلبوم از آثار Yann Tiersen و Toylar Isikli الهام گرفته شده و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بعهده خودش بوده . آهنگ Hello Dead Body برای لنین ، رهبر شوروی سابق ، آهنگ Coma on the Red Carpet برای ندا ، آهنگ for you Yann Yiersen برای یان تیرسن و آهنگ هم اسم آلبوم تقدیم به زمانیه که آدم ها با دوست داشتن خود آزادی رو بدست بیارن و بفهمن . به گفته کیوان این آلبوم برای تست و بصورت Demo هست و البوم اصلی با اسم احتمالی No Man , No Fear اواخر آذر ماه منتشر میشه .

دانلود آلبوم Committing Suicide از Keivan Davari

25 پاسخ به “Keivan Davari – Committing Suicide

  1. تورنت 2009/10/30 در 16:04

    دانلود میکنم فقط بخاطر یان تیرسن

  2. عسل 2009/10/30 در 17:34

    این رفیق شما با باب مارلی چه نسبتی داره؟

  3. Arash 2009/10/30 در 21:40

    agha ino mitoni gir biaricraig walker-Siamesetamame ahangaye shahkare archive az jomle again -f**k u ro in sakhte.

  4. عسل 2009/10/31 در 06:30

    منظورم؟ no woman, no cry .آخه اسم آلبومش قراره no man,no fear باشه.ياد باب مارلي افتادم.زياد جدي نگير!

  5. سینا 2009/10/31 در 12:00

    نه.خوشم نیومد.کلا سبک سایکودلیک رو هستم ولی این یه نمونه ی گوشخراشش بود.

  6. کیوان داوری 2009/10/31 در 20:34

    با سلام خدمت دوستان عزیز ابتدا در جواب خانم عسل باید گفت : من باب مارلی رو خیلی دوست دارم و زمانی هم از کسانی بودم که شاید می شه گفت می پرستیدمش اما از جهتی که شما می فرمایید من به طور تصادفی این اسم رو برای آلبوم انتخاب کردم . در جواب سینا : بسیار عالی هست که شما اینطور صریح نقد می کنید … و هرکس سلیقه ی خاص به خودش رو داره … اما استفاده ی واژه ی گوشخراش صحیح نبود .از نظر من در جواب آرش :آقا آرش صحبت شما  و نظر شما تخریب شخصیت محسوب می شه که اصلا کار صحیحی نیست …. متاسفانه ما مردم امروزی البته در ایران  دوست داریم فکر کنیم زرنگ هستیم و هر جور شده به طور اشتباه هم یک جور می خواهیم بگوییم : » هستیم و می توانیم  موزیسینی را به یاد بیاوریم … تمام حرف های شما در رابطه با آلبوم بنده اشتباه هست ( به تمامی دوستان باید بگم ف کسی که وارد عزصه ی هنر می شه ، با کوچکترین اشتباه  باعث می شه که تا آخر عمر آبروش رفته باشه … پس من  با سابقه ی قبلی خودم در موسیقی و سایر عرصه های هنری  به هیچ وجه دوست ندارم سابقه ی خوبم را تا آخر عمر لکه دار کنم . با تشکر از تمامی شما و دوست عزیزم بردیا

  7. علی 2009/10/31 در 22:38

    مردم از ترس این دیگه چه اهنگی بودیا این اقای دکتر devill doll ديوانه س يا عصبي يا خيلي زرنگ

  8. سـ ی م ا 2009/10/31 در 23:23

    in last.fm yani che?icone yek khengolakD :

  9. سـ ی م ا 2009/10/31 در 23:39

    in k download nashodaz withney heston adressi nadari vase download??

  10. علیرضا 2009/11/01 در 10:34

    یاده میوز افتادمندا زنده هست

  11. بهنام 2009/11/01 در 15:53

    وبلاگ خوبی داشتی بردیا جان ولی این آلبوم داره اعتبارشو لکه دار میکنه . (البته اگه بشه اسمش رو آلبوم گذاشت چون یکی از آهنگها که ساند ترک فیلم goodbye lenin و بقیه هم سمپل و دموی برنامه های ساخت موزیک که کیوان جان به اسم آلبوم خودش سر هم کرده )  و با وجود همه اینها هنوز هم ارزش گوش دادن رو نداره و به قول سینا گوشخراس . I want my time back 😦

  12. کیوان داوری 2009/11/01 در 22:45

    با سلام خدمت دوست عزیز  بهنام …این کار که از نظر شما یک کار بده یا گوشخراشه  خوب از نظر شماست . در کناری من تا به حال برای دوستان زیادی مثل شما توضیح دادم که این آلبوم از آهنگهای چه کسانی استفاده می کنه . در کناری دمو بودن آلبوم و یا در حقیقت بهتره بگم یک جور نقص ریتمیک در کار ها هست که قبول دارم و این به خاطر کمبود امکانات ما بود ….. اما موضوع آخر این هست که ریتم هایی که در کار من استفاده شده در هیچ برنامه ای موجود نیست و اگر بخواهیم این ریتم ها رو ایجاد کنیم احتیاج به یک کارت صدا و میکسر احتیاج داریم . بنابر این این نظریه شما یک نظریه ی رد .اما نکته آخر اینه که در تمام عمرم که تا به حال داشتم هیچوقت به خودم اجازه ندادم بدون اطلاع از چیزی کسی رو با یک زبان بد و بی ادبانه مورد حمله قرار بدم چون اصلا کار خوبی نیست …. به طور کامل می تونم بگم ممنون که به فکر اعتبار من بودین اما  توصیه ی من به شما اینه که مطالعه کنید ،نتیجه بگرید ، مطالعه کنید به جای اینکه بشنوید ، حفظ کنید ، بدون فکر بیان کنید  چون از نظر من این کار اعتبارتون رو لکه دار می کنه .

  13. A R A S H 2009/11/01 در 23:16

    تقریبا با نظر بهنام موافقم.در حد این وبلاگ نیست این به اصطلاح آلبوم و خیلی ها مثل خودم به اعتبار و اعتماد به وبلاگ دانلود می کنن و بعدم که …!‌

  14. بهنام 2009/11/02 در 11:48

    khob akhe vaghti azash enteghad mishe ke aslan ye chiz dige javab mdie , maslaan harfi ke arash dar morede craig walker zade bood che rabti be keivan dasht ke bar gash intori be arash tohin kard ? va ya man aslan harfam in bood ke kolle in album ro dozdide in doostemoon in aslan ye chiz dige javab dade bood , be har hal mohem nist in faghat nazare mane va bardia jan man mifahmam ke niate to komake vali injoori fek konam barax baes mishi ke bishtar too in halat bemoone

  15. jugband 2009/11/02 در 20:29

    hmmm, in hamash sample music hast, ke be badtarin shekle momken sare ham shode. waste of time

  16. سینا 2009/11/03 در 02:46

    من با بردیا موافقممگه ما چند تا آدم تو ایران داریم که سایکودلیک راک کار میکنند.این جز اولین تجربه هاست وپر از اشکاله.ولی مهم نیست کسی که پولی بابت این آلبوم نداده.اتفاقا خیلی خوبه که کارهای راک ایرانی تو این وبلاگ معتبر مورد بررسی قرار بگیره.امیدوارم کیوان مایوس نشه چون مطمئنا کار ببعدیش خیلی بهتر خواهد بود و اون راه رو برای موزیک سایکو تو ایران باز کرده.در ضمن من از گفتن کلمه ی گوشخراش منظوری نداشتم.خیلی از کارهای گوشخراش میوز وپالپ و… رو من عاشقشونم.

  17. علیرضا 2009/11/03 در 16:42

    خیلی هم قشنگ بودن…عالی نبودن…ولی جالب بودن…ادامه بده رفیق!

  18. صبا 2009/11/03 در 20:28

    سر فرصت باید تر تیب دانلود این البوم هارا بدم مرسی که این اهنگها را گذاشتی

  19. کیوان داوری 2009/11/03 در 22:31

    با سلام خدمت دوستان عزیز از علیرضا و سینا بابت لطفشون ممنونم …. اما در جواب دوست عزیزمون بهنام می تونم بگم : اگر شما فکر می کنید که از نظر خودتو ن مطمئنید که آلبوم من یک کار دزدیه باید بهتون بگم راحت باشید و فکر کنید . اصلا برای من مهم نیست این نظر شما  و اما در رابطه با نظری که دادید که چرا اصلا جواب دوست عزیزمون آرش رو دادم .. اون هم به این دلیل بود که  آرش عزیز در رابطه با آلبوم بنده اظهار نظر کرده بود و گفته بود که تمامی 4 ترک بنده متعلق به کرگ واکر خواننده هستش …. که این هم اشتباه بود و بدون هیچ تحقیقی فقط اسم برده شده بود .در جواب دوست عزیزم آرش که کار بنده رو لایق این وبلاگ ندونستند سکوت اختیار می کنم .اما در تیجه نمی دونم چرا کسانی مثل شما دوست دارند یک کار جدید رو از کسی ببینند و بلافاصله به طرف مقابلشون با لحنی اهانت آمیز حمله ور شن ؟  من هیچوقت به خودم اجازه نمی دم که بدون دونستن بیوگرافی کسی اون رو حتی مورد نقد قرار بدم .

  20. کیوان داوری 2009/11/03 در 22:39

    از علیرضا سینا و صبای عزیز بابت نقد شفاشون تشکر می کنم اما باید بگم این اولین تجربه ی سایکو رو تو موسیقی تجربه کردم … چون سبک اصلی من کلاسیک غرب و کلاسیک شرقه حتی اگر توجه کنید من سازهای پیانو و ویلن رو به طور اصلی در آلبوم کار کردم .و مشکل اصلی من کار با میکسری بود که از هزار جهت مشکل داشت … در حقیقت ضعف اساسی آلبوم در بالا و پایین شدن ریتم ها و میکس مستر ضعیف هست که تمامی اینها به خاطر دمو بودن کار  و همینطور بستن بیشترین پارت های کار در خونه بودش .اما آلبوم اصلی مطمئنا فرق می کنه و قوی تره .در جواب دوست عزیزی که فرمودند کار های من به طور کامل سمپل موزیک هست  خواهش دارم که این رو به من بگید که کدوم یکی از این سمپل ها رو در برنامه ها و یا دنیای وب پیدا می کنید … بگید که شاید کار من راحت تر بشه .

  21. سپهر 2009/11/05 در 23:19

    خب راستش را بخواهید نمی توانم درست درباره درباره این آلبوم نظر بدم خب من به تمام کسانی که قصد رسیدن به موسیقی برجسته را در ایران دارند به شدت احترام می گذارم ولی….ببینید دوستان بارها دیدم که که خیلی از دوستداران موسیقی با شنیدن یک ترک کوچک  پراگرسیو از آن بسیار لذت می برند و بعدش هم به فکر این می افتند که یک بند بزنند و یک شبه بشوند یک گروهی مثل ردیو هید! آن هم در ایران……!!!!!(بقیه نظر در کامنت بعدی)

  22. سپهر 2009/11/05 در 23:22

    (ادامه از کامنت قبلی)…البته این دوست گرامی از چند قدم عقب تر و از سایکودلیک شروع کرده که همین قدر که توانسته این آلبوم را به آخر برسانند جای شکرش باقی است و تا حدودی جای تقدیر دارد ولی دوست گرامی تهیه و تنظیم موزیک در چنین سبک هایی کاری وحشتناک و فوق طاقت فرا است. اگر که ما شاهد رسیدن به چنین سبک هایی در خارج هستیم مهم ترین دلیلش این است که که موسیقی راک به صورت پایه ای در آنجا آغاز شده اگر آنها در سال 2009 پراگرسیو می زنند سال 1950 راک ان رول داشته اند . ولی ما هنوز در ایران سه تا بیس زن درست نداریم.تنظیماتمان ساده و ابتدایی است و….خب بیشتر از این که حرف بزنم سعی می کنم صبر کنم و منتظر آلبوم بعدی شما باشم.پیمودن این چنین فاصله هایی نیازمند صرف وقت خیلی زیادی است!

  23. faride 2015/12/31 در 12:58

    slm manam faride keivan!

پاسخی بگذارید

