آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

وبلاگ جدید

وقتی یه فیلم جدید میبینم ، احساسی در من ایجاد میکنه که شاید منحصر بفرد ، ناراحت کننده ، قشنگ و حتی مسخره باشه ! . بعد از گذشت چند روز با آوردن اسم فیلم و یادآوری داستان اون ، حس فیلم هم زنده میشه و این لذت بخش ترین چیزی هست که سینما به من میده . بعد از چند هفته ، معمولا ، با شنیدن اسم فیلم داستان اون به خاطرم میاد ، اما دیگه از حسی که داشتم خبری نیست ! . با گذشتن چند ماه ، اسم فیلم حتی نمیتونه داستان اون رو دقیق و کامل به خاطرم بیاره . و این مسئله ادامه پیدا میکنه تا به جایی میرسه که بعضی وقتها حتی اسم فیلم هم برام ناآشنا میشه !!!! .

مدتها بود که میخواستم در کنار این وبلاگ که به لطف شما دوستان الان چند سالی هست که داره فعالیت میکنه ، وبلاگی در ارتباط با فیلم و سینما داشته باشم که در مورد همین حسها و برداشتها و کلا فیلمها توش بنویسم . بالاخره به این تنبلی غلبه کردم و این وبلاگ ایجاد شد . امید که شما دوستان موسیقی دوست رو اونجا هم ، البته بعنوان فیلم دوست ، ببینم . آدرس وبلاگ جدید :

ف ی ل م (http://movienow.persianblog.ir)

10 پاسخ به “وبلاگ جدید

  1. rosa 2009/10/19 در 13:40

    تبریک… موفق باشی

  2. س.ح 2009/10/19 در 14:13

    سلام چه عالی من یه کی از طرف داران سینما هستم که تمام فیلم ها که نه ولی خیلی از فیلم ها رو دیدم خوشحالم که سلیقه ای که داری یک بعدی نیست یه سوال حالا می خوای در مورد چه فیلم هایی صحبت کنی؟

  3. عسل 2009/10/21 در 01:34

    تبریکز:)

  4. آرایا 2009/10/23 در 03:42

    baa dorood be shomaa dooste naazaninammoosighie bikalaam dar iran chandist ke morede bi mehrie dastandar kaaraan va mokhaatabaan gharaar gerefte ,,, shomaa be onvaane kasi ke dar donyaaie majaazi az etebaare khoobi barkhordaar hastid mitavaanid komake shaaiaani dar ehyaaye aan anjaam dahidtaghaazaaie bande az shomaa in ast ke lotfan be man eftekhaar daade va album e bikalaamam raa baraaie download e omoom begzaarid … omidvaaram be in vasile kasaani ke be donbaale moosighie jeddi hastand be in aasaar dast peydaa konandbaraaie etelaa`aate bishtar be weblog e man moraaje`e konid http://www.arayamusic.blogfa.comaz shomaa sepaas gozaaram … shaad o sarboland baashidAlbum : Aloud IdeaAlbum Cover : Aloud Idea CoverArtist : Masoud Heydarian ( ArAyA )Gener : Electronic – Orchstraltrack1 : Far awaytrack2 : Its Passingtrack3 : Love Paintrack4 : Maniatrack5 : Mazetrack6 : Newlandtrack7 : Routinetrack8 : Transittrack9 : When You Are Not Youاسامی فارسی رو هم می زنم :نام آلبوم : اندیشه بل

  5. شبیه خودم 2009/10/23 در 12:06

    سلام. من خواستم چندتا از آلبوم ها رو دانلود کنم ولی پیغام خطا داد توی rapeedshare  مشکل کجاست؟ مرسی اگه جواب بدی.

  6. رزا 2009/10/24 در 11:56

    نظرت راجع به Rufus Wainwright چیه؟ من Going To A Town رو خیلی دوست دارم. لینک دانلودش رو داری؟ یاز هم واسه رجینا ممنون! بسی حال کردم!

  7. کوثر 2009/10/24 در 12:12

    سلام…ما کلا با سینما حال می کنیم…حالا وبلاگی هم باشه که چه بهتر…ایشالله اونجا هم سر می زنیم…شما هم طرفای ما یه سر بیاید…

  8. مجید 2009/10/26 در 11:24

    سلام ، این وبلاگ رو امیر هاشمی به من معرفی کردواقعا خسته نباشی بابت تلاشت برای بالا بردن اطلاعات موسیقایی مامن خودم بیشتر طرفدار موسیقی کلاسیک و پاپ های قدیمی هستم ، دوست داشتم نظرت رو در مورد خواننده هایی مثل فرانک سیناترا ، کنی زاجرز ، دمیس روسوس و کریس دی برگ بدونم

  9. حسام 2009/11/06 در 10:45

    بردیا public enemy  رو دیدی؟؟حرف نداره!!!‌

پاسخی بگذارید

