آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Muse – The Resistance

پنجمین آلبوم استودیویی گروه استثنایی Muse قرار هست روز دوشنبه هفته دیگه یعنی 14 سپتامبر منتشر بشه . الان نمیرسم که توضیح کاملی در مورد این آلبوم بدم (امیدوارم یکی از دوستان زحمتش رو بکشه) . لینک دانلود رو براتون میذارم که جناب ((شانگوله)) زحمتش رو کشیدن .

دانلود آلبوم The Resistance از Muse

بصورت دانلود تک تک و مجزای آهنگها

دانلود کل آلبوم لینک اول لینک دوم

 

44 پاسخ به “Muse – The Resistance

  1. سپهر 2009/09/10 در 02:45

    1.انگار نمی شود در مقابل وسوسه این یکی مقاومت کنم. دانلود می کنیم! 2.قبل از انتشار این آلبوم دو تا از آهنگ های آن شنیده شده است. یکیUprising که 7 سپتامبر  به عنوان سینگل ارائه شد. منتقدها تا الان که تحویل گرفتن این آهنگ رو و ازش حسابی تعریف کردند! و اما United States of Eurasia که به صورت دانلود رایگان در دسترس همه قرار گرفت (به روش ردیو هید) که منتقدها حسابی از خجالتش در آمدند و  هرچه از دهنشان در آمد بارش کردند!(یک سری از منتقدان هم یک مقداری از شعر آن تعریف کردند) .بنابرین حسابی در مورد این آلبوم دو دلی وجود دارد!‌ معلوم نیست که این آلبوم شاهکار است یا بی ارزش! و اما نقد هایی تا الان از آلبوم ارائه شده نقد هایی است که نشان می دهدند آلبوم حسابی عالی از کار در آمده . همچنان آهنگهایی به سبک آلبوم قبلی گروه وجود دارد و البته میوز مثل همیشه دست از نو آوری بر نداشته و آهنگ هایی در این آلبوم به چشم(گوش) می خورند که همگان را انگشت به دهان می گذارد!  در این میان سه آهنگ حسابی به چشم می آیند که سگانه Exogenesis: Symphony  نام دارند . اینجوری که از شواهد امر پیداست این سه آهنگ حسابی کولاک کردند چون منتقدان همگی ی

  2. سپهر 2009/09/10 در 17:41

    آره! آلبومشون رو گوش دادم از خودم خجالت کشیدم که اینقدر جوگیر شده بودم. اه ! حالا که آلبوم رو شنیدم اصلا خوشم نیومده ؛ دیگه حتی نمیشه اسمشونو پراگرسیو گذاشت. افرط بیش از حد در آلترناتیو بودن گند زده به کارشون ؛ حتی آلترناتیو هم نیستند ؛ بعضی اوقات فکر می کنم حتی دیگه راک هم نیستند!بعضی از آهنگاشون آدمو یاد موزیک های پاپ دهه هشتاد می اندازه! کلا همه گروها آلبوم مزخرف هم در تاریخچه کارشون دارند. اصلا در حد و اندازه های آلبوم قبلشون نبود.شاید در آلبوم های بعد جبران کردند.

  3. میترا 2009/09/11 در 11:53

    وبلاگ خوبی دار ی به من هم سر بزن

  4. amiro 2009/09/11 در 13:52

    دیگه عادت کردم که آلبوم جدید خواننده ها و گروه های مورد علاقم چنگی به دلم نزنه حتی گاهی فک میکنم مشکل از خودمه!به هر حالمیوز میوز است.حتی شده فقط به خاطر endlessly !

  5. نافتا 2009/09/11 در 16:32

    جالبه همه Muse رو با Radiohead مقايسه ميكنند در حالي كه Muse  فقط يك گروه مقلد و پاپ هستش البته با قدرت نوازندگي بالا ولي با تقليد از Radiohead معروف شدن و بعد تبديل به يك گروه عامه پسند شدن راهي كه Radiohead نرفت و به نظر من Radiohead جزء گروههايي هست كه آلبوم ضعيف ندادن. آهنگ Undisclosed Desires تو اين آلبوم خيلي شبيه آهنگ Enjoy The Silence از گروه Depeche Mode هستش ولي بسيار ضعيفتر و اين نشون ميده خلاقيتي وجود نداشته كه بتونه تغييرات مثبتي توش به وجود بياره البته جز اين كه اصلا راك نيست و پاپ محض هستش!! كلا گروههايي مثل Coldplay و Muse با تقليد از Radiohead معروف شدن ولي غرق در جريان رايج موسيقي شدن و عامه پسند شدند ولي گروهي مثل Travis اون راه رو ادامه داد و واقعا كارشون قابل تقدير و عالي هستش و جزء گروههاي محبوب حال حاضر آلترناتيو هستن.

  6. یزدان محمدجانی 2009/09/11 در 18:41

    من آلبوم رو دانلود نکردم . چند روز مسافرت بودم . ولی همون موقع که دوتا سینگل داده بودن خوشم نیومده بود . کلآ مسیر رو دارن برعکس میرن . نگاهی به آلبوماشون باعث میشه چنین چیزی بگم .شایدم از نظر ماها برعکسه !!!!!!!!!!!!http://yazdankm.persianblog.ir/post/32/

  7. ناشناس 2009/09/12 در 01:54

    i dont understand what is your problem with muse?isnt this album better than kid a or amnesiac of radiohead?if it was released under the name of radiohead you  would certainly said hi guys it is a masterpiece!!!!!!!!!!!!anyway,thank u bardia khan

  8. نافتا 2009/09/12 در 13:01

    دوست بی نام عزیز سلام،من فقط مشکلم این هستش که چرا Muse رو با Radiohead و بلامي رو با كسي مثل تام يورك مقايسه ميكنند يعني كسي كه در وكال صاحب سبكه و چند وقت پيش جزء 22 صداي ماندگار تاريخ شد،بلامي فقط تقليد ميكنه از صداي يورك و سبكشون و تفكرشون خيلي با هم فرق داره،ميوز دوست داره آهنگاش شلوغ باشه و بلامي بتونه قدرت نوازندگيش رو به رخ بكشه ولي ريديوهد آهنگاي ساده رو مي پسنده كه تو In Rainbows بيشتر به اين سمت رفتند و آهنگاي ساده ولي با احساس بيشتر شده بود، آلبوم Kid A و Amnesiac رو با آلبوم جديد ميوز مقايسه كردن فوق العاده بي ربطه چون اون 2 تا آلبوم آلترناتيو و تجربي هستن ولي آلبوم ميوز با توجه به فرمول رايج موسيقي روز ساخته شده و نه تنها پراگرسيو نيست بلكه به نظر من پاپه البته نه اينكه فقط فاكتورهاي پاپ رو داره ولي به هر حال اصلا نوآوري نداره و همون موسيقي قبلي ميوز با يك مقداري عامه پسندي رو ارائه ميده و قدرت ريسك، نوآوري و چيزي كه ريديوهد هميشه به دنبال اونه نداره و معلومه فقط به فروشش فكر كردن. تفكري كه يورك داره فوق العاده فرق داره با بلامي و بهتره بلامي رو با كسي مثل كريس مارتين كه مثل خودش غرق در روشنفكري

  9. Warrior 2009/09/12 در 13:38

    چیزی که در کارهای اولیه Muse به نظر من دیده نمی‌شد تلاش برای وارد شده به موسیقی Mainstream بود. اما حالا انگار به سمت موسیقی رایج قدم گذاشتن (یبیش از پیش). چیزی که کاملاً مشهوده اینه که Muse در این آلبوم می‌خواد شهرت بیشتری کسب کنه؛ از ماه‌ها پیش داشتن روی این آلبوم و گسترش بازارش در آمریکا کار می‌کردن و این همون کاری بود که Coldplay برای Viva la Vida انجام داد. اما بنظر من Muse هنوز هم هسته‌ی اولیه و اون چیزی که میشه میوز رو از بقیه تمایز داد رو داره. درسته که اونا از Radiohead تاثیر گرفتن ولی خلاقیت زیادی هم از خودشون نشون دادن. نمی‌شه فقط برچسب مقلد رو بهشون چسبوند. خیلی از گروه‌ها از آلبوم Kid A تاثیر گرفتن؛ دلیل نمیشه با Radiohead مقایسه بشن. بهتره به هر اثری به اون چشمی که هست نگاه کنیم.

  10. ناشناس 2009/09/12 در 23:54

    hi dear friends,i really didnt want to hurt your feelins bu we   must learn listening music without prejudice  .ok?? i never compare  dream theater with u2!!!!!!but muse and radiohead have the the same origin,progressive and alternative rock how can you say my comparing is wrong?even the sound of muse`s lead vocal is very similar to thom york!! and at the last it is not bad that a band  can attract so many peoples just like QUEEN  LED ZEPPELIN ,SCORPINS AND…..

  11. arash 2009/09/13 در 00:23

    شما بايد دموی اين البوم  گوش بدين تا به  اوج فاجعه پی ببرين.Radiohead کجا اين بندای 2 زاريه آويزون Mtvکجا

  12. A R A S H 2009/09/13 در 01:13

    مقایسه ردیوهد با گروه هایی مثل میوز و کلدپلی و کین و … از اساس اشتباه ست.به نظرم بیراه نیست اگه بگم اگه ردیوهد نبود شاید هیچ وقت گروه هایی که نام بردم (حداقل با این سبک سیاق) اصلاَ به وجود نمیومدن و آلترناتیو شاید امروز معنایی که داره رو نداشت.جدای خلاقیت و نوآوری و یونیک بودن فکر می کنم بزرگ ترین ویژگی که ردیوهد داره و گروه های پیروش نه، اینه که ردیوهد یه جورایی واقعا ‌میل به بی نهایت داره و اگه آلبوم هاش رو به ترتیب یا بدون ترتیب بررسی کنیم می بینیم که بعد از موفقیت فوق العاده یک آلبومشون هرگز دنباله اونو نمی گیرین و هر چیزی که تجربه کردن رو علی رغم موفقیت چشم گیر کنار می ذارن و تو آلبوم و آلبوم های بعدیشون  جدای از متفاوت بودن از بقیه نسبت به آثار قبلی خودشونم کاملاَ متفاوت و غافلگیر کننده ظاهر میشن. مقایسه کنید سبک غالب بر the bends رو با ok computer و بعدش kid a  و بعد amnesiac و hail to the theif و این آخری in rainbows.حالا همین بحث رو در مورد گروه هایی مثل میوز و کلدپلی و سیر آلبوم هاشون  بررسی کنید.شاید اگه همه آهنگ های این گروه ها رو بریزین تو یه فولدر و گوش کنین نتونین تفاوت آلبوم ها رو

  13. یزدان محمدجانی 2009/09/13 در 02:02

    در این شکی نیست که کلد پلی از ریدیوهد تقلید می کنه (اشاره به صحبت های کریس مارتین) اما من جایی ندیدم و نشنیدم که میوز از ریدیوهد تقلید می کنه یا قصدشو داره.منطقی صحبت کنیم . هر گروهی رو(البته اونایی که سرشون به تنشون می ارزه) با خودش مقایسه کنیم بهتره.من میوز رو با خودش مقایسه می کنم و میگم آلبوم روح نداره.اونا به شدت تجاری شدن و این یعنی افتادن تو سراشیبی که درومدن ازش خیلی سخته.Absolution پر از روح بود پر از احساس بود که با انبوهی از تکنیک ساخته شده بود.کلد پلی این مسیر رو طی کرده.هممون دیدیم چه کار کردن.میوز متاسفانه فرمول های موسیقی Main Stream  دقیق اجرا می کنه.مقایسه متیو با تام یا میوز با ریدیوهد درست نیست.هر کسی یه سلیقه ای داره.واسه من ریدیوهد قدیسه است و تام یورک فرازمینی ولی میوز و آهنگای قدیمی ترش با روح من بازی می کردن.در ضمن من اصلآ قبول ندارم که متیو تو خوانندگی از تام تقلید می کنه.متیو صداش بسیار قوی هست و سبک و متد خودشو داره.چند تا موضوعخ یکی حجم و قدرت صوت صدای متیو که از تام بالاتره یکی حزن صدا که ماله تام سنگیتن تره

  14. یزدان محمدجانی 2009/09/13 در 02:03

    اون دوست بی نام ما نمی دونم چرا حرف از آلبوم هایریدیوهد زدن.بچه ها لطفآ منطقی بحث کنید . بحث خیلی خوبیه .

  15. یزدان محمدجانی 2009/09/13 در 13:22

    اینجوری بهتره بردیا . میوز با خودش مقایسه شه . به نظر من که نظر شخصی منه و می تونه تائید و رد بشه میوز این آلبومش نسبت به آلبوم های قبلیش ضعیف تره . حس نداره . یعنی فکر می کنم حس موسیقی مستقل رو بهم نمی ده ناخودآگاه حس می کنم تجاری شدن رو برام تداعی می کنه . آلبوم خوبی نبود . آهنگاش بعضیاش واقعآ ضعیف بود . نمونش : United States Of Eurasia

  16. یزدان محمدجانی 2009/09/13 در 13:30

    نمره ها خیلی عجیب بود البته بجز نمره ای که Sputnikmusic داده بود

  17. یزدان محمدجانی 2009/09/13 در 13:30

    کلا من خیلی از سایت هایی رو که موسیقی نقد می کنن رو قبول ندارم یعنی نقد هاشون رو . وقتی سایتی به مستر آو پاپتس متالیکا نمره ای مشابه با آلبوم آخرشون دث مگنتیک میده باید یکم احتیاط کرد.نظر خودمم راجع به آلبوم گفتم ولی واسه اطلاعات بیشتر گفتم شاید بد نباشه نقد چند تا مجله و سایت رو بدونیم و نمره هاشون رو. این نمره ها اصلآ با تفکرات من جور در نمیاد!!!!!!!!!!!!!Drowned in Sound (9/10)Gigwise.com (4/5)The Guardian (4/5)Kerrang!  (4/5)MusicRadar (favourable)Rock Sound (9/10)Sputnikmusic (2.5/5)State (5/5)The Times  (4/5)Vertigo (5/5)

  18. amiro 2009/09/13 در 16:55

    کلا یکی 2 تا آهنگ آلبوم قشنگه (بدون توجه به صحبت های دوستان در مورد تقلید از ریدیوهد و…)من هم ریدیو هدو دوس دارم هم میوزو و با آهنگای هر دوشون زندگی کردمانقدم بحثو یه طرفه نکنین و میوز رو نکوبینشاید دلشون بخواد واسه همیشه تجاری بخوننمن حتی black holes… رو هم خیلی دوس نداشتم.اما به نظرم absolution انقد قشنگ بود که میوز اجازه داره 3 تا آلبوم بعد از اینم گند بزنه!

  19. amiro 2009/09/13 در 16:56

    در ضمن خوشحالم که این وبلاگ دوس داشتنی انقد خواننده داره.

  20. امید 2009/09/13 در 23:20

    سلام.2 نوشته بینام!!!!! من در مورد میوز رکورد کامنت در سایت البوم رو شکست.بردیا خان به شما و خوانندگان فهیمتون احترام میذارم

  21. امید 2009/09/14 در 12:44

    ,if you were not, i would never find superbands like riverside   can i leave comment on your blog again??yes it is me dear bardia

  22. snaipshot 2009/09/14 در 16:56

    حیفه حرف از آلترناتیو راک زده شه و اسمی از Antathema نبریم …radiohead طلایه دار هست ولی کمال کار نیست

  23. سامان 2009/09/14 در 19:22

    من فعلاً دارم دانلود می‌کنم ولی یه چیزی که همیشه منو به تعجب می‌انداخته مقایسه‌ی کلدپلی با میوز و ریدیوهده. من هیچی از کلدپلی به جز یه گروه پاپ تجاری ندیدم هیچ وقت ولی با ریدیوهد همیشه و معمولاً با میوز زندگی کردم. کین هم که اینجا حرفش شد ترک‌های خیلی خوبی داره ولی نسبت به این دو تا خب پاپ‌تره ولی واقعاً کلدپلی هیچ وقت هیچ چیزی برای من نداشته.حالا این دانلود که بشه شاید بیام یه چیزی هم درباره‌اش بگم.

  24. سامان 2009/09/14 در 19:25

    هان راستی یادم رفت بگم،فکر کنم تا حالا تو این وبلاگ کامنت نذاشته بودم ولی باید اعتراف کنم اینجا بهترین وبلاگ تمام عمر منه. امکان نداره تو گودر اول به فولدر موزیک‌هام سر نزنم و با دیدن پست جدید آلبوم نو تو کونم عروسی نشه. تقریبن 90٪ پست‌های این وبلاگ بلافاصله تو گودر من شر می‌شن. خلاصه که خیلی سلیقه شما عالیه و دم شما گرم و ای‌ول و اینا.

  25. A R A S H 2009/09/15 در 01:13

    بردیا جان مطمئن باش خیلی بیش تر از اونی که فکر می کنی خواننده داری خیالت راحت! …و دمت گرم!

  26. سپهر 2009/09/15 در 01:55

    به خاطر کامنت اولی که در این وبلاگ و قبل از شنیدن این آلبوم گذاشته بودم از همه عذر می خواهم. جالب است بدانید که من این اطلاعات را بر اساس نقد هایی که شنیده بودم نوشتم و هرچند بعد از گوش دادن آلبوم هم نظرم را عوض گردم .ولی می ترسم با کامنت اولم کسی را ترغیب به دریافت این آلبوم کرده باشم!نکته دومی که خواستم بگویم این است که انگار هنوز هم مجله ها در مورد این آلبوم نقد های مثبت می نویسند! حاظرم شرط ببندم در گرمی امسال این آلبوم حسابی تقدیر می شود و میوز در کنار موسیقیدانان شاخصی(!) مثل کانیه وست ،لیدی گالگا و… به عنوان برترین های امسال شناخته می شوند!!

  27. شانگوله 2009/09/15 در 23:02

    به به, چه خبره اینجا!!!من هنوز وقت نکردم که بیافتم دنبالش, ولی با یقین میتونم بگم که در گوشه گوشه این آلبوم از آثار موسیقی کلاسیک اقتباس شده. ترک چهارم یا United States … به صورت خیلی تابلو از آثار شوپن استفاده کرده و در آخر هم نوکترن شماره 9 رو آورده!این برای من مثل یه رویاست. من این گروه رو سال 2006 کشف کردم. فکر میکنم توی همین وبلاگ. شاید. میوس اولین گروهی بود که تونست منو تسخیر کنه! حالا سه سال گذشته, و من خیلی چیزها رو چشیدم, و تقریبا یک و نیم ساله که موسیقی کلاسیک رو شروع کردم. برای همینه که میگم این آلبوم برای من مثل یه رویاست!

  28. amiro 2009/09/16 در 00:25

    این کامنت صرفا جهت بالا بردن آمار کامنت های وبلاگ نوشته میشود و ارزش دیگری ندارد.این یک پیغام ضبط شده است.پاینده باشید.

  29. سپهر 2009/09/16 در 02:14

    با آقای شانگولیه کاملا مخالفم!استفاده میوز از موسیقی کلاسیک در این آلبوم کاملا مبتدیانه و ساده است ؛ United States of Eurasa که بزرگترین افتضاح آنها است. این آهنگ مثلا (دوباره می گویم مثلا) قرار است یک آهنگ صلح آمیز باشد ، که کاملا تبدیل به یک آهنگ طنز آمیز شده! به تکه های عربی که در میان آهنگ پخش می شود ، دقت کنید، به اواخر آهنگ که بلامی می گوید Eurasa دقت کنید! مضحک نیست؟!در آخر آهنگ هم شبانه شماره 2 شوپن پخش می‌شود که فضایش هیچ ربطی  به اشعار مسخره آهنگ ندارد و این آهنگ شان این شاهکار شاوپن را پایین آورده.میوز برای اجرای این آلبوم یک ارکستر بزرگ را در اختیار داشته. چیزی که اگر در اختیار بعضی گروه ‌های دیگر قرار می گرفت چه شاهکارهایی که خلق نمی‌شد! میوز فقط خواسته یک سری کار دهن پرکن ضبط کند و هیچ!سه گانه Exogenesis هم قشنگ است ولی به غیر از قسمت‌هایی که میوز در آن است! مثلا دومیش که نقش میوز در آن بیشتر شده بدترین این سه گانه است. اگر زیبایی در این کار می‌بینید. زیبایی کارهای کلاسیک و ارکستر توانا ایتالیایی آن است و نه کار میوز!دوستان گروه های خیلی زیادی هستند که کارهای کلاسیک راک (یک همچین چیزها

  30. شانگوله 2009/09/20 در 14:32

    الان در ویکیپدیا پیدا کردم، در ترک هشتم یا I belong … قسمتی از اپرای سامسون و دلیله سینت سن، آهنگساز دوره مدرن آورده شده که اتفاقا من شخصا اینو کار کردم، یعنی زدم. دقیقه 4:30 به بعد این آهنگ که ملودی کلارینت با آکورد پیانو همراه میشه آدمو دیوانه میکنه!! من نمیدونم نوازنده پیانو این آهنگ کیه (خود بلامی احتمالا) ولی زدن این آکوردهای سه یا چهار صدایی با این ضرب و تمپو خیلی سخته! یعنی تکنیکیه.در مورد سمفونی آخر آلبوم هم باید بگم دقیقا چیزیه که باید باشه. مثل خیلی از سمفونی ها، با پیش درآمد شروع میشه، بعد سوژه رو میگه، آخر هم فاینال. باید به من فرصت بدی تا برم فرم های این سه موومان رو پیدا کنم. بعد هم میرم ببینم این سه تا هم از جایی اقتباس شده یا نه.

  31. شانگوله 2009/09/20 در 14:32

    درباره نکتورن اپوس 9، شماره دو: «… بخش میانی این قطعه کاملا بلند است و به قول هانکر زیبایی بی حد دارد. او عقیده داشت، ملودی این اثر تمام شور و جذابیت پنهان موسیقی شوپن و زمزمه های اسرارآمیز او را داراست… کودای آن شوق و هیجان مرموزی دارد. ژان کلچینسکی معتقد است که این نکتورن علاوه بر اندوهی پرهیجان، ساختاری ناب و متعالی را هم به نمایش می گذارد. و در مورد بخش میانی بر این باور است که به نظر میرسد جان موسیقی در پس پرده افکار پوشیده میماند… همه چیز در آن یادآور گرمای یک شب تابستانی است. نکتورن در سی بمل مینور ساختۀ پر باری ست که کمتر به تنهایی اجرا شده است.»آرتور روبینشتاین دربارۀ موسیقی شوپن میگه: «موسیقی اش داستانسرایی یا تصویرگری نمیکند، بلکه هنریست بیانگر و شخصی و در عین حال ناب»دقیقه 1:30 United … یه ملودی خیلی آشنا شروع میشه که هنوز نتونستم پیدا کنم از کجا اقتباس شده. به علاوه، به نظر من مدولاسیونها در طول آهنگ برگرفته از پیانو کنسرتوهای شوپنه.

  32. SinaTheoRy 2009/09/20 در 14:38

    به نام تک نواز گیتار عالم استاد گیلمور و احترام به بقیه گیتار سوارانو تبریک عید سعید فطر و خلاص شدن از رمضانبا تشکر از بیگ بد بردیا برای بلاگ تکرار نشدنیشآقا چی الکی شلوغش می کنی؟!خیلی هم آهنگاشون خوب بودو کاملن تاثیر و تلفیق خوبی از کارای دیگه بودحتی یه جایی می ره توی فاز «queen» ! حالا گیر نده کجاشو آقای سپهر ! MUSE اونقدرا هم گروه جدی ای نبوده که می گی آهنگ طنزآمیزه ! مسخره هم منم اصلن!این چیزا توی موسیقی progressive و space rock و سبکای مشابه زیاد عجیب نیست که بره توی فضای موسیقی ای مثلن عربی!خب تونستن ارکست هم اوردن!والا توی چیزایی که من شنیدم که همه چیزی رو با هم به طرز باحالی قاطی می کننچرا جوش پایین اومدن ارزش کار شوپن رو می زنیمن حس می کنم ناراحت زمان و ترنسفری هستی که بابت دانلود آلبوم هدر دادیبه نظر من که از نظر موسیقیایی خیلی قوی بود آلبومیه جورایی آلبوم یک دستی بودافکت ها و قاطی پاتی شدن ریف ها و افکتای vocal و پیانو…اما درجه اکشن کارا پایین بود نسبت به آهنگی مثل hysteria در آلبوم Absolution که بهترین کارایی که دوست دارم توی این آلبومهخوب بود

  33. SinaTheoRy 2009/09/20 در 15:32

    خب اصولن الان توی دنیای GAME و Music انگار با یه موج جدید روبروییمهرچند ربطی به هم ندارناما یه جورایی خیلیا نا راضی انخب من طرفدار خفن MUSE نبودم اما گوش می دادممنم چیزای مهیج تری می خواستم اما نبود توشاما ایراد الکی می گیرین چرابردیا ولم کنآی..بردیا Breaking benjamin اگه خوب نباشه چی!؟:|

  34. شانگوله 2009/09/20 در 20:40

    از نظر تکنیکی کارشون حرف نداره. (یادم رفت به پاساژهای ظریف آهنگ های مختلف آلبوم اشاره کنم) باید صبر کنیم تا اجراهای زنده دربیاد , تا بهتر بتونیم درباره این قضاوت کنیم. اما از نظر ترانه و موضوعشون, من صاحب نظر نیستم, چون هنوز حرف حساب و فلسفه شون رو درک نکردم. این میتونه موضوعی باشه که آقای سپهر در ادامه بحث درباره اش نظر بده.متشکرم از صاحب وبلاگ! بحث خوبی شده!

  35. شانگوله 2009/09/21 در 00:29

    متشکرم که بحث رو دنبال میکنید.وقتی بحث سلیقه پیش میاد، واقعا نمیشه چیزی گفت.اینکه نوکترن/شبانه شماره چنده، چیزی نیست که بخواهم درباره اش بحث کنم. اما محض اطلاع باید بگم، اون قسمتی از نوکتورن دوم مجموعه نوکتورنهای اپوس شماره 9 شوپن هست. این کار برای پیانو سولو نوشته شده که بلامی یه مشت استرینگز هم بهش اضافه کرده. زدن این نکتورن از نظر تکنیکی کار سختی نیست، ولی نتهای دست چپش یه چیز عجیبیه و پدالگیریش هم تبحر میخواد. به طور کلی، با احساس باید نواخته شه. و من منتظر اجرای زنده این آهنگم که احتمالا مثل اجراهای دیگر گروه، بی نقص خواهد بود. حالا من یه بخش کوتاه از «هنر پیانو» دیوید دوبال نقل میکنم، شما نظر بده که آیا به اشعار مسخره آهنگ ربط داره یا نه (من نظری درباره اش ندارم):درباره نکتورن اپوس 9، شماره دو: «… بخش میانی این قطعه کاملا بلند است و به قول هانکر زیبایی بی حد دارد. او عقیده داشت، ملودی این اثر تمام شور و جذابیت پنهان موسیقی شوپن و زمزمه های اسرارآمیز او را داراست… کودای آن شوق و هیجان مرموزی دارد. ژان کلچینسکی معتقد است که این نکتورن علاوه بر اندوهی پرهیجان، ساختاری ناب و متعالی

  36. آزاده 2009/09/22 در 20:44

    میوز به گردن هممون حق داره! مگه قراره آخه کاراش همیشه رو یه استایل باشه؟ من نمی فهمم! رسیستنس به گوش من فوق العاده میاد. از لیریک ها گرفته تا ترکیباتش. واقعاً چطور می شه اپنینگ I belong to u رو تحسین نکرد؟ یا لیریک resistance و uprising رو. یا سمفونی های فوق العادش رو. I adore it ‹n I hope u find ears able to enjoy it too :D:D:D

  37. علی 2009/10/01 در 05:45

    سلاملینک های دانلود قطع شدن . آدرس جدید ندارید؟

  38. حسام 2009/10/15 در 03:54

    سه سمفونی رو دوس داشتم از این آلبوم

  39. Mojtaba 2010/09/21 در 10:13

    nemidunam chera raje be concepte in album ke roman e 1984e goerge orwell hast sohbati nashode vali be har hal mesinke dir residam
    ;(

  40. ashkan 2010/10/02 در 23:29

    man emidoonam in hame dava vase chie mage moosighi mashine ke begi in azoon taghlid karde ya in azoon behtare 2 halat bishtar nadare 1 khoshet miad goosh midi 2 khoshet nemiad goosh nemidi. man kollan ba karaie muse hal mikonam

  41. NAZI 2011/10/06 در 13:38

    من که عاشق میوزم و خواهم بود…به نظر من ائن 3 تا آهنگ هایی که سمفونی داشتن کار جدیدی بودن. من که همچین چیزی ندیده بودم…
    من از بی روح بودن بعضی از آهنگاشون خیلی زیاد خوشم میاد. مثل لینکین بارک نعره نمیکشن!!! (با اینکه لینکین رو خیلی دوس دارم)
    نمیدونم چرا میوز یه آلبوم جدید شروع نکرده… شما خبری ندارین؟؟؟؟؟!!

    • Bardia.B 2011/10/06 در 13:43

      خودشون که اعلام کرده بودن سپتامبر و اکتبر امسال نوشتن آلبوم جدید رو شروع می کنن. اما در هر حال هنوز دیر نشده. فاصله آلبوماشون معمولا سه سال هست، در نتیجه هنوز یه سال مونده که منتظر انتشار کار جدیدشون باشیم.

  42. MUSIAN 2013/10/11 در 16:44

    من عاشق میوزم!!!هرکی هرچی میخواد بگه.مید.نید چرا باهاش مشکل دارین؟؟؟؟؟؟؟؟از درکتون خارجه!!!تقصری هم ندارین!!!!!

پاسخی بگذارید

