آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Porcupine Tree – The Incident

 

بردیا برجسته نژاد : (( علامتی وجود دارد با عنوان » پلیس – حادثه » که هر کس با رسیدن به آن از سرعت ماشین خود می کاهد تا حادثهء رخ داده را تماشا کند … پس از آن این فکر به ذهن من هجوم آورد که «حادثه»  (Incident) ، کلمه ای بسیار منفصل برای خطاب چیزی ویرانگر و آسیب زا ، برای مردم درگیر با آن است . سپس احساسی داشتم که روح فردی که در تصادف کشته شده است وارد ماشین من می شود و در کنار من می نشیند . کنایهء چنین عبارت سردی برای چنین حادثه های متزلزلی در من ایجاد شد و شروع کردم به گشتن در بین حادثه هایی که در رسانه ها و اخبار منتشر شده است . در مورد آزار و اذیت دختران جوان در کلیسایی واقع در تگزاس نوشتم . در رابطه با تهدید فردی توسط همسایه اش ، یافتن جسدی شناور در رودخانه توسط افرادی که مشغول ماهی گیری بودند و چند مورد دیگر . هر آهنگ از زبان اول شخص نوشته شده است و سعی در انسانی کردن گزارشات منفصل رسانه ها را دارد .  ))

این صحبتهای استیون ویلسون در خصوص انتشار دهمین و تازه ترین آلبوم مشهور ترین گروه Progressive Rock حال حاضر دنیا ، Porcupine Tree تحت عنوان The Incident می باشد . این آلبوم بطور رسمی در تاریخ 11 سپتامبر 2009 (هفته دیگر) در آلمان و با 4 روز تاخیر در روز 15 سپتامبر در آمریکا و اروپا منتشر خواهد شد .

این آلبوم شامل دو CD می باشد : CD اول مشتمل بر 14 آهنگ که بصورت Non-Stop ضبط و تهیه شده است . ترکیبی فوق العاده و اعجاب انگیز . موسیقی جادویی Porcupine Tree این بار با خمیر مایهء Progressive Metal ظاهر شده است : کمی خشن تر و اندکی سنگین تر . عنوان بندی آهنگها به شکلی است که بطور کاملا واضحی به مخاطب می فهماند نباید آهنگی را از میان فهرست بصورت تصادفی انتخاب و گوش کند ! . آهنگها تو در تو و در هم تنیده شده اند . باید آلبوم از ابتدا تا انتهای آن شنیده تا فهمیده شود . جدا از موسیقی Progressive می تواند ردی از علاقه مندی دیگر استیون ویلسون ، یعنی موسیقی Ambient ، را بطور آشکار در این آلبوم مشاهده نمود . CD  دوم مشتمل بر 4 آهنگ ساخته شده توسط شخص استیون ویلسون می باشد . موسیقی حیرت انگیر و تا حدودی متمایز از کارهای گروه Porcupine Tree . بنظر می رسد اگر Porcupine Tree را تقطیر و خالص کنی ، به آثار ویلسون می رسی . بدین معنی که آثار ویلسون کاملا خالص است که به تنهایی انسان را سیراب می کند . اما چاشنی Porcupine Tree طعمی متفاوت و باز هم استثنایی را عرضه می کند .

باید این آلبوم را چندین بار ، از ابتدا تا انتها ، شنید . شاید بتوان به عمق آن پی برد ! .

پ.ن : در حال حاضر که این رو دارم مینویسم دارم به این آلبوم برای بار دوم بصورت بی وقفه گوش میدم . بله ! عالیه ! … اما متاسفانه لینکی که بشه اینجا گذاشت رو پیدا نکردم و خودم هم نمیتونم آپلودش کنم . اگه دوستان کسی لینک پیدا کرد بذاره اینجا که بقیه هم بتونن استفاده کنن .

پ.ن 2 : لینکهای دانلود رو دوستان تو قسمت کامنت گذاشتن . میتونین تا دیر نشده استفاده کنین .

 

16 پاسخ به “Porcupine Tree – The Incident

  1. arash 2009/09/03 در 19:55

    http://taringa.net/buscador/?q=the+incidentتو اينترنت پيدانکردن يه لينک خيلی سخت تر از پيدا کردنشه

  2. 6 2009/09/03 در 21:52

    فایل تورنتhttp://isohunt.com/torrent_details/128981181/Porcupine+Tree?tab=summary

  3. نیما 643 2009/09/03 در 23:16

    رفیق چرا تورنتشو نمیزاری؟این از رپید :http://rapidshare.com/files/274703381/POTR.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/274703383/POTR.part2.rarhttp://rapidshare.com/files/274705427/POTR.part3.rarاینم مستقیمش : http://s67.eu.rapidbaz.com/get/_10qC…TI___09CD2.rarhttp://s67.eu.rapidbaz.com/get/_10qR…TI___09CD1.rar

  4. عمو آلبرت 2009/09/03 در 23:28

    عالی بود…من تورنت دانلود می کنم…موفق باشید..

  5. یزدان محمدجانی 2009/09/04 در 03:22

    خیلی وقته فایل تورنتش رو تو سایت های تورنت دیدم ولی خوب همه جا زدن 11 و 15 سپتامبر . همون موقع اعتنا نکردم بهش . لینک فایل تورنت آلبوم گروههای دیگه هم بود که هنوز آلبومشون منتشر نشده . اول این قضیه رو اگه میتونی برام روشن کن که چطوریه 2 یا 3 هفته قبل از انتشار لینک تورنتش هست و چطور من باید اعتماد کنم . ثانیا فردا 11 سپتامبره ؟؟؟؟؟؟ فکر کنم فردا 4 سپتامبر باشه .

  6. یزدان محمدجانی 2009/09/04 در 03:26

    در ضمن من واسه این آلبوم و تمام آلبومایی که استیون ویلسون توشون تآثیر داشته حتی معنوی (مثل آلبوم آینده آناتما که تهیه کنندش استیو هست) لحظه شماری می کنم . خودت میدونی که مریض افکار . شخصیت و فضاهای خلق شده از این فیلسوف مریضم . استیو یه دنیای جدید رو به هر کسی معرفی می کنه و من همین فردا آلبوم رو دانلود می کنم چون دارم له له میزنم .

  7. سینا 2009/09/04 در 03:54

    http://www.sharingmatrix.com/file/277540/Porcupine_Tree.rarاینم یه لینک دیگه. خراب این درخت تیغدارم.

  8. سنتری 2009/09/04 در 07:03

    سلام دوست من خسته نباشی اگه یک سایت میخوای من در خدمتت هستم مجانی با فضای مجانی راستش من خیلی وقت هستش که به اینجات سر میزنم خیلی خوبه

  9. Warrior 2009/09/04 در 09:34

    شما زدی منو knock out کردی با این مطلبپاراگراف اول خیلی خوب بوددانلود میکنم ببینم چه کردنممنون

  10. گرگینه 2009/09/07 در 15:49

    درود دوست عزیز…شما خیلی خوب مینویسی… واقعا…دستت درد نکنه… خیلی حال میدی به ما…من قبلا همکار بودم با شما… اما شما از خیلیایی که میشناسم بهتر پست میذاری… عالیه…

  11. گرگینه 2009/09/07 در 21:52

    بله… شما درست میگی… من حواسم نبود. پاترسون قبل از آلبوم آخر گروه رو ترک کرد.

  12. سپهر 2009/09/09 در 21:16

    حسابی منتظرم تا تاریخ واقعی ارائه  آلبوم تا دانلودش کنم فعلا دانلود نمی کنم ، یه مقداری می ترسم! ولی به شدت کنجکاوم ، لیست آهنگ ها خیلی کنجکاو ترم کرده! می ترسم کنجکاویم الکی باشه!راستی آلبوم میوز هم همین روزا دیگه باید بیاد ، تو چندتا سایت هم لینکشو دیدم ، معرفی نمی کنی؟ البته اونم صبر می کنم تا تاریخ اصلی اومدنش به بازار تا دانلودش کنم. البته اگر تا اون موقع از بس صبر کردم کارم به بیمارستان نکشه!

  13. alireza 2010/01/09 در 23:10

    link e downloade mediafire…ba sorate bala va resumehttp://www.mediafire.com/?tznddyygdb2

  14. علیرضا 2010/04/11 در 10:57

    سلام بردیا می شه در مورد این البوم بیشتر توضیح بدی من با اینکه زبانم خوبه نتونستم  حس خود استیون رو داشته باشمکاش می شدو ترانه ها رو تک تک بررسی می کردیمی دونم دیر شدهپلییییییییز

پاسخی بگذارید

