آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Druzhina – Kosmonoetika

توضیح : متن زیر و لینک دانلود مربوط به اون توسط آقای polika_genus برای من ارسال شده و به رسم امانت اون رو بدون تغییر اینجا قرار میدم . من هنوز دانلود نکردم و این آلبوم رو گوش نکردم (اصلا نمیشناسم این گروه رو!!) ، اگه حرفی بود خود جناب polika_genus تو بخش کامنت جواب میدن .

polika_genus : گروه Druzhina یکی از گروه های فولک متال روسی هست این گروه از سال 2006 کار می کند اما تاکنون فقط 2 آلبوم در قالب استودیویی عرضه کرده است که اولی با نام Echoes of Distant Battles در سال 2008 و دیگری Kosmonoetika که چند هفته قبل عرضه شد نام آلبوم Kosmonoetika از داستانی روسی به دست آمده داستانی مانند آنچه البته ذکر این نکته که در معنای «رفاقت» هم می دهد ! این آلبوم در سبک فولک متال هست البته در حین شنیدن این موسیقی گاهی حس می کنید پروگسیو راک گوش می کنید ! استفاده از پیانو در بعضی از قطعات شما محو زیبایی می کند !

دانلود آلبوم Kosmonoetika از گروه Druzhina

10 پاسخ به “Druzhina – Kosmonoetika

  1. Metalzade 2009/08/23 در 16:25

    دانلود خواهیم کرد ببینیم زیباست یا نه…ممنون

  2. محمد 2009/08/24 در 04:16

    اینجا رو لینک کردم

  3. shaghayegh 2009/08/24 در 21:59

    بگم ایول میگن دختری زشته بگم حرف نداره میگم مگه لاتیبگم عالیه میگن چقدر سوسولبگم آفرین میگن مگه معلمیبگم فوق العاده میگن نه باباچی بگم که من به تونم به شما بگم وبلاگت بهتر از این نمیشه وکسی بهم گیر ندهواقعا عالی بود

  4. علیرضا 2009/08/24 در 22:13

    سلام لطفا لینک البوم های placebo را کامل کنید…راستی…چرا دیر به دیر اپدیت می کنید؟

  5. علی 2009/08/25 در 22:12

    سلام. آقای برجسته نژاد.خواستم فقط تشکر کنم از بلاگ خوبتونبا اجازه لینکتون می کنم

  6. کی سی 2009/08/26 در 03:04

    شنیدم… نمیدونم من دیگه برام دد متال معمولی و بورینگ شده یا کلا دیگه وقتش سر اومده

  7. علیرضا 2009/08/26 در 13:58

    سلام ببخشید از simple plan خبری نیست؟

  8. rahele 2009/08/29 در 15:47

    سلام..من شما رو از بخش نظرخواهی بلاگ یزدان محمد جانی پیدا کردم..اگر اون نظر یزدان در مورد archive و lightsنظر شماست..واقعا و کاملا موافقم..دیشب رفتم بالا پشت بوم و lights گوش کردم…چیزی نبود که به خدا برسم که خواهرم موسیقی رو از تو اتق قطع کرد…! بهرحال موفق باشی رفیق خوش سلیقه

  9. mehrdad 2009/09/09 در 15:08

    man download kardam,hala mikham gush bedam be ahanga,bye thanks

پاسخی بگذارید

