آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Neil Young – Fork in the Road

نیل یانگ ۶٣ ساله با وجود اینکه نزدیک به ۴٠ سال از فعالیت هنریش میگذره ، همچنان یکی از پیشگامان موسیقی فولک راک بحساب میاد . نیل یانگ ، با ترانه های اعجاب انگیزش که برای متحول کردن یک دنیا کافی هست ،‌ شما رو به عمق تفکر فرو میبره . شهرت ترانه های یانگ در حدی هست که در سال ٢٠٠۶ از دیدگاه مجله معتبر Paste ، بعنوان دومین ترانه سرای برتر موسیقی (بعد از باب دیلن) انتخاب شد . جدا از اون صدای تنور و گیرا و عجیبش ، چیره دستی توی نواختن پیانو و گیتار و استفاده بکر و همزمانش از موسیقی Swing و Jazz و Blues و Rock و Folk ، شهرتش رو چند برابر کرده .

یانگ در طول 40 سال فعالیت هنریش 33 آلبوم منتشر کرده . آخریشون با عنوان Fork in the Road همین چند روز پیش منتشر شد . ساخت این آلبوم از ماشین لینکلن نیک یانگ که سیستم جدیدی روش پیاده و تقویت شده الهام گرفته شده . این برمیگرده به زمانی که نیل یانگ روی این ماشین به همراه جاناتان گودوین پروژه عجیب و غریب سیستمهای صوتی اتوموبیل رو کار میکردن . امیدوارم از شنیدن این آلبوم لذت ببرین .

دانلود آلبوم Fork in the Road از Neil Young

پ.ن : میتونین اگه لینک  بالا خراب شد ، این یکی رو هم تست کنین .

9 پاسخ به “Neil Young – Fork in the Road

  1. ادوارد بلوم 2009/04/09 در 09:17

    راستش اسم نیل یانگ واسه من یادآور موسیقی عجیب و استثنایی فیلم مرد مرده ی جیم جارموش هست.یکی از فیلمهای محبوبم که شاید بدون این موسیقی حیرت انگیز 50درصد زیبایی هنری خودش رو از دست بده.ناله های گیتار برقی که همپای تصاویر فیلم خشونت غرب وحشی و معصومیت ویلیام بلیک(جانی دپ)رو با یک کنتراست فوق العاده به تصویر میکشه.به هر حال مرسی از معرفی این آلبوم.امیدوارم دان بشه.

  2. Bugs Benny 2009/04/09 در 17:56

    با سلام خدمت شما دوست عزیز …وبلاگ خیلی جالبی دارید!!! خب گذاشتن آلبوم برای دانلود چیز جدیدی نیست ولی نقد کردن اونا کار هرکسی نیست!حتما به سایت من هم سر بزنید خیلی خوشحال میشم!راستی یه چیزی من هم متولد 19 بهمن هستم با فاصله ی یک روز از شما!!!

  3. اميد 2009/04/10 در 01:22

    سلام برديا خان. مثل هميشه خوش سليقه !!!!چرا اينقدر دير به دير up ميکنيد؟من هنوز axel rudi pell. tales of crown بيدا نکردم!!

  4. امیر مسعود 2009/04/11 در 09:00

    سلام.بردیا جان امیدوارم  سال خوبی داشته باشی .من تازه با وبلاگت آشنا شدم و کلی افسوس خوردم که چرا دیر اومدم اینجا .ضمنا لینکهای رپیدشیرت کار نمیکنن مثلا لینک   my dying bride اگه امكانش هست يه جايي كل كارهايي كه تا حالا گذاشتيد رو مجددا در دسترس علاقه مندان قرار بدهيد .خيلي ممنون از زحمتي كه ميكشيد .

  5. امیر 2009/04/11 در 11:48

    سلام بردیا خان. آقا این لینک آقام نیل یانگ بلوک شده؟!

  6. رضا 2009/04/17 در 11:52

    سلام آقای بردیا شما دیگر با سایت موزیک ما کار نمی کنید؟

  7. l3ehnaz 2009/04/21 در 21:32

    سلام بردیا جان چرا آپ نمی کنییی

  8. علی 2009/05/04 در 19:29

    سلام دوست عزیز من هم در همین زمینهای که شما فعلیت می کنید فعالیت دارم ولی شما تجربه بیشتری نسبت به من در این کار دارید لطف می کنید به بلاگ من هم سری بزنید

  9. بماند 2009/06/04 در 15:47

    یه موزیک تو وبلاگ بزارید ند نمیشه

پاسخی بگذارید

