آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Archive – Controlling Crowds

 

بالاخره انتظار چند ماهه به سر رسید و گروه جاودانهء آرکایو (Archive) پریروز ، بعد از گذشت 3 سال از آلبوم Lights ، آلبوم جدید خودش رو تحت عنوان Controlling Crowds منتشر کرد . در مورد این گروه و سیر تکامل و تحول اون ، همچنین نقد مفصل و بدرد بخوری از آلبوم Lights ، قبلا (اینجا) صحبت کردم . پیشنهاد میکنم حتما یه نگاه بهش بندازین

حقیقتش رو بخواین این آبوم غافلگیرم کرد . همه چیز عالی هست ! . اصلا غیر این رو هم نمیشه از این گروه انتظار داشت . مثل همیشه از ملودی و ترکیب بندی و ترانه گرفته ، تا ضبط و تنظیم و اجرا ، همه و همه فوق العاده ست . دلیل اینکه غافلگیر شدم اینه بنظر میاد گروه روند رو به جلوی خودش رو با یه گردش تغییر داده و هوس کرده مروری بر کارهای سابق خودش داشته باشه . شما نمیتونین این آلبوم رو ادامه ای بر Lights بدونین . بذارین واضح تر منظورم رو بگم . روند و سیر آرکایو رو از اولین آلبوم تا حالا در نظر بگیرین . اگه از این وسط Lights رو بردارین همه چیز سر جاش هست !!!! .

شما توی این آلبوم نظیر You All Look The Same To Me رو به وفور پیدا میکنین . و جالب اینه که حتی میتونین به آهنگهایی مانند Londinium و بصورت کاملا Trip-Hop هم برخورد کنین !! .

این آلبوم ، یعنی Controlling Crowds ، عالیه !!! . مطمئنا یکی از بهترین آلبومهای سال 2009 خواهد بود . خلاقیت و هنر اعضای آرکایو تموم نداره و همیشه شما رو با حرکتهای عجیب و فوق العاده خودشون غافلگیر میکنن . موظب باشین !! . وقتی آرکایو گوش میکنین توی جیبتون سنگریزه بریزین و به کمرتون کیسه شن گره بزنین !!! . ممکنه بقدری به اوج برین که برگشتن براتون سخت باشه !!!!!!!! .

دانلود آلبوم Controlling Crowds از گروه Archive

 

43 پاسخ به “Archive – Controlling Crowds

  1. علی 2009/03/29 در 20:05

    سلام. من تازه با این سایت آشنا شدم. عالی هست و ممنونیک سوال داشتم . Indie Rock یعنی چی؟! و کلا Indie یعنی چی؟ و چه فرقی داره وقتی اسم راک روش هست و یا نیست؟

  2. عزیزی 2009/03/31 در 03:17

    موفق و پیروز باشید

  3. amiro 2009/03/31 در 03:43

    سلام بردیاکارت عالیهآرکایو عشق منه واقعا مرسیبه وبلاگ منم سر بزنهاهاهاها شوخی کردمrasti mano dustaam arkaivo talaffoz mikardim arshiv

  4. بهزاد 2009/03/31 در 19:15

    يكي از اخلاقاي من اينه كه يه ترك خوب تو يه آلبوم ببينم تا 100 بار گوش ندم ول كن نيستم(حالا ممكنه ترك بعديه بهتريم باشه تو همون آلبوم).حالا ام گير كردم روي ترك 2 archive.واقعا خوبه. من تو اين سبك گوش نداده بودم.مرسي.

  5. amiro 2009/04/01 در 01:51

    من کاملا قبولت دارم دوست منمنظورم این بود که مرسی که درستشو گفتیبازم ممنون به خاطر همه چی

  6. رضا 2009/04/01 در 06:45

    لینک این آهنگ رو میخواستمFour Minutes

  7. رضا 2009/04/02 در 06:25

    اخه آدم تو این وب دیوونه میشه موضوعات وبت که بر اساس حروف الفبا نیست من اصلا اسمی از مدونا ندیدم تو وبت در ضمن لینک این وب رو من توی یه سایت دیگه دیدم به دنبال لینک اومدم اینجا .نخواستم پیش کش

  8. loftie 2009/04/03 در 14:42

    I am back!!!. it’s fun, poppy and lush this month. The music:http://www.mediafire.com/?oz4hzjdzzmfThe artwork and info:http://loft965.com/2009/04/01/music-for-april-gaypril-2009/Thank you for your time,Loftie!

  9. مهران م 2009/04/04 در 21:42

    بردیا جان از این آلبوم نهایت لذت رو بردم واقعا.از اینکه مجبوری با آدمهایی مثل «رضا» سر و کله بزنی هم متاسفم!تلاشت پایدار و خسته نباشی

  10. لدولرد بلوم 2009/04/05 در 00:30

    سلام بردیامرسی از معرفی این گروه.راستش آشنایی نداشتم .دان کردم و خیلی لذت بردم.لینکی از آلبوم لولشون اگه میذاشتی خیلی خوب بود.به هر حال دمت گرم.

  11. محمد آرین 2009/04/05 در 13:51

    شاهکار بود این آلبوم. یه جورایی دقیقا موافقم با مطالب شما. موسیقی آرکایو شدیدا» به اوج رسیده. آهنگ Bullets رو هزار بار میشه گوش کرد. Clip جالبی هم داره این آهنگ: http://www.youtube.com/watch?v=V6nbFZtxAL4

  12. سیندرلا 2009/04/05 در 15:04

    سلامخوبی جالب بو موفق باشی منتظرت هستم

  13. ایرسا 2009/04/05 در 23:50

    I have just find you and i feel in love with youدر ضمن میخواستم خواهش کنم از no man اگه چیزی داری بزاری. الان که دارم این آلبوم رو دانلود میکنم، سرم داره میخوره به سقف چه برسه وقتی گوش کنم…

  14. ایرسا 2009/04/06 در 03:29

    راستی راجع به گروه های  porcupine tree  و  Blackfield  توی بلاگت چیزی ندیدم. حتماً گوش کردی، یکم بنویس اگه ممکنه.

  15. ایرسا 2009/04/06 در 12:47

    در ضمن این آلبوم cd دوم هم دارد که  limited edition هست. و 5 تا آهنگ داره. بسسسسسسسسسیار ممنون میشم اگه اون رو هم واسمون بزاری.مرسی

  16. مهران 2009/04/07 در 03:42

    سلام.سایتت خیلی خوبه.ممنون که این قدر زحمت میکشی.میشه ازت درخواست کنم از این اهنگهایی یا بهتر بگم البوم هایی بزاری که اهنگاش روح ادمو نوازش میکنه بزاری؟مثلا مثل  vangelis_-_prelude    اهنگهایی که ملایمو بسسیار قشنگ باشه.یعنی در کل ساختار موسیقیش قوی باشه.میخوام به سلیقه ی خودت اگر داری که بزاری اگرم تو سایتت هست خوب معرفی کنی تا دانلود کنم.درخواستم سخته میدونم ولی اگر زحمتشو بکشی ممنون میشم.

  17. وبسایت تفریحی شیراز 2009/04/07 در 09:00

    سلام / خسته نباشیدوبلاگ شما رو با عنوان آ ل ب و م به لیست دوستان «وبلاگ نویس» اضاف کردمممنون میشم شما هم ما رو از دوستان خودتون بدونید و لینک کنید

  18. ایرسا 2009/04/07 در 20:24

    موافقم! راجع به تعصب… لینگ دانلود نمیخواستم ، میخواستم یکم در مدح این آدم داد سخن بدهی!! باشد که مقبول افتد. که البته رفتم دیدم که کم نذاشتی!! پس موافقی که این دوستمون steven wilson اصلاً بشر نیست. این چیه اخه ؟ چجوری میشه که اینجوریه؟ اگه اون اینجوریه پس ما چرا اینجورییم؟ تازه یه چیز دیگه، اگه ندیدی برو دوباره کلیپ  Opeth Windowpane رو نگاه کن، ببین کی پشت کیبورده!!!

  19. ایرسا 2009/04/07 در 21:32

    I’m not really a big fan of trying to send messages within music. I always feel like the music should be like a mirror to what’s happening in the world at any given time; you hold it up and let people make up their own minds about what they see reflected back at them. „—Steven Wilson, Prograrchives.com

  20. ایمان 2009/04/08 در 00:56

    هستمت رفیق…موزیک بازی…موسیقی متن آرکایو رو داری؟ رو فیلم «Michel Vaillant»پایه ای بهت برسونم…تلفنی چیزی بذار  بحرفیم…راستی دنبال سی دو آلبوم آرکایوم، گیر آ.ردم بهت می دم..خیلی مخلصیم….

  21. حسام 2009/04/08 در 09:21

    امروز – 8 آوریل سالروز مرگ استوره موسیقی آلترنیتیو راک – خواننده گیتاریست و آهنگ ساز گروه نیروانا هستش. هرچند احمقانه مرد ولی یادش و آهنگ هاش همیشه هست و میمونه! The Man Who Sold The World!

  22. ادوارد بلوم 2009/04/08 در 13:56

    بردیا بیا تعصب رو بذار کنار و از porcupine treeلینک بذار.به فکر اونایی باش که آرشیو کاملی از این گروه ندارن.!راستی کسی اینجا کارای شاهین نجفی رو گوش داده؟من که فکر می کنم رپ ایرانی رو که خیلی هم سردرگم بود یک تکونی داده.هرچند کلامش خیلی قویتر از موسیقیشه.البته خب وقتی آرکایو گوش میدی و استفاده ای که اونا از رپ و کلام کردن رو میبینی کارای وطنی  رو نمیتونی خیلی جدی بگیری ولی در هر صورت یک قدم به جلو هست.

  23. آرمان 2009/04/08 در 16:20

    سلاموبتون باحالهسري به ما بزن خوشحال ميشيم

  24. بهزاد 2009/04/09 در 22:25

    حتما دوستان کنسرت نیویورک بلک  فیلد و دیدن.واقعا اجراش محشره.

  25. بهزاد 2009/04/09 در 22:43

    در ضمن همچین رفتاری از شما  انتظار نمی رفت.البته سابقه داشت.متاسفم.

  26. حسین الماسی از کاشان 2009/04/10 در 02:36

    آرکایو با این آلبوم جدیدش نشون داد هنوزم بهترینه عاشقشم من از 4 سال پیش این گروه رو شناختم

  27. شب بلند زمستانی 2009/04/10 در 11:57

    وبلاگ جالبی دارید موفق باشید خوشحال می شم سری هم به من بزنید

  28. بهزاد 2009/04/10 در 13:33

    جریان اینه که مثل اینکه شما به هر ایمیلی که حال کنی فقط جواب می دی.من واست یه لینک فرستادم با یه آهنگ ولی انگار نه انگار.

  29. noisymind 2009/04/11 در 21:04

    شاهكار بود. بالاخره بعد از مدتها يك آلبوم جديد هم تونست من رو  به حال و هواي … ببره!!!

  30. مهدی کریمی 2009/04/12 در 19:22

    سلام آقای بردیای عزیزخیلی شاهکارینمیدونم شما از کارای Rock قدیمی خوشت میاد یا نه؟ولی من احساس می کنم با این کار خیلی حال کنی شاید هم شنیدی!من یک لینک از  آلبوم Skyrover از گروه Omega رو واستون فرستادم ممنون میشم اگه در مورد این گروه یه خورده اطلاعات بدین با تشکر http://rapidshare.com/files/220183301/SKYROVER.rar.html

  31. امیرعادل 2009/04/18 در 16:02

    با سلامکار جدید گروه رو گوش کردم که در کل نمره خوبی میگیره اما از نظر من نسبت به آلبوم قبلی گروه یه خورده ضعیف تر و در ضمن یه کمی هم خلاقیتش کمتر

  32. پولیکا 2009/05/06 در 23:21

    با تشکر از لطف شما در گذاشتن لینک این آلبوموافعا زیبا بود

  33. سعید محمدی غیر خواننده 2009/05/10 در 17:04

    سلامامیدوارم حسابی خوب باشیاولا کلی ممنون بابت این همه لینک خوبکه گذاشتی برای دانلودمن شدیدا موزیک گوش میدمو شدیدا هم عاشق راک و متال هستمکلی حال کردم که تو وبت آرکایو رو هم داشتیاما این راپید شیر لعنتی واقعا آزار دهنده استنتونستم دانلود کنمو حسابی ناراحتماگه تونستی یعنی اگه امکانش واست هستبه 4sharde هم فكر كنخيلي بهترهاميدوارم اين كار خوبت همچنان ادامه داشته باشهاگر بهم سر بزني خوشحال ميشمموفق باشي

  34. ایرسا 2009/05/29 در 11:05

    … چجوری آرکایو و احمدی نژاد رو میشه یه جا نگه داشت؟… البته انتظار جواب ندارم ولی خب سواله دیگه!!

  35. یزدان محمدجانی 2009/07/30 در 01:50

    آرکایو ؟؟؟؟؟؟ چی بگم ؟ بردیا تو بگو . چیزی میشه گفت ؟ خفت میکنه و میبرتت بالا.روانیت میکنه میبرتت تو خلسه.هر بدبختی داریم ازین انگلیسی هاست !!!!!!! موزیسین هاشون که روانشناسای روانیو بیمارن.مغزتو له می کنن.آهنگ لایتز آهنگ اگین اوف شاهکار.اینا به جوونای مردم رو معتاد کردن.میبرنشون فضا.نکن آقا.ولی آلبوم یکدستیه به نسبت قبلیا .قبلیا یکی دو تا آهنگ خیلی شاهکار داشت که بقیه تو سایه اونا قرار میگرفتن ولی این آلبوم آهنگاش تو یه سطحه

  36. یزدان محمدجانی 2009/07/30 در 01:52

    در ضمن کامنت ها میخوندم اسم استیو ویلسون رو دیدم.آقا من برده این یارو ام . نگین اسمشو لینک دانلود هم نزارین.بخدا حرامه.یعنی استیون ویلسون یه فیلسوف خیلی داغونه.اینا ابر انسان هستن.وای موهای تنم سیخ شد.شاهکار .همین

  37. عماد 2009/08/07 در 17:55

    سلام دوست عزیز بابت توضیحات ممنون.من تازه آهنگ lights رو گوش دادم خیلی خوشم اومد.به نظرت بهترین آلبوم این گروه کدومه؟

  38. عماد 2009/08/08 در 14:30

    مرسی.چون دیگه طاقت نداشتم خودم رفتم تورنتش رو پیداکردم و یه ذره تحقیق کردم و دقیقا همین دوتا رو فعلا دانلود کردم.خیلی ممنون

  39. مهم نیست 2009/10/06 در 01:23

    سلام و خسته نباشید .چیزایی اینجا گیر آوردم که کمتر جایی پیدا میشه. امید وارم هیچ وقت خسته نشی و ادامه بدی.

  40. سعید 2010/03/10 در 12:34

    لینک اینم دد شدهلینک سالم:http://www.mediafire.com/?gmfykeymeym

  41. MOU 2012/01/29 در 03:14

    لینک دانلود رو عوض کنید لطفا،یک سایتِ ایرانی آپلود کنید چون همه آلبوم ها از سایت های آپلود خارجی ورداشته میشه

    • Bardia.B 2012/01/29 در 18:53

      این وبلاگ مدت خیلی زیادی هست که دیگه لینک دانلود نمیذاره. زحمت پیدا کردنش رو خودتون باید بکشین. توی تورنت به سادگی میشه پیداش کرد.

  42. بازتاب: Archive – With Us Until You’re Dead « آ ل ب و م

پاسخی بگذارید

