آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

My Dying Bride – For Lies I Sire

 

در اوایل دهه ٩٠ در انگلستان ،‌ سه گروه بطور همزمان قدم به دنیای موسیقی گذاشتن که اساس موسیقی Doom Metal رو از پایه تغییر دادن . Anathema (که بعدها بطور کامل سبک دووم متال رو گذاشت کنار و به پراگرسیو رو آورد) ، Paradise Lost و گروه My Dying Bride . در سال 1990 در هالیفاکس انگلستان گروه My Dying Bride فعالیت خودش رو شروع کرد . اولین آلبومشون در سال 1992 با عنوان As The FLowers Withers در نوع خودش اثری فوق العاده و بی نظیر بشمار میومد که آهنگهای اون (مخصوصا Sear Me) نوعی تحول در موسیقی Death Metal سنتی ایجاد کرده بود . در حال حاضر این گروه بعد از انتشار 9 آلبوم استودیویی و چندین اثر متنوع دیگه ، یکی از مشهورترین گروه های British Doom Metal حال حاضر دنیاست .

آلبوم جدید My Dying Bride قرار هست یک ماه دیگه (23 مارس 2009) منتشر بشه . این آلبوم ، که دهمین اثر استودیویی این گروه بشمار میاد ، اولین آلبوم گروه هست که بدون حضور کیبوردیست گروه ، سارا استانتون که در سال 2004 به گروه پیوسته ، ضبط میشه . استانتون در حال حاضر بدلیل بارداری تا اطلاع ثانوی گروه رو ترک کرده و معلوم نیست که کی بتونه دوباره اونها رو همراهی کنه . فعلا و تا اطلاع ثانوی، کتی استونز ، کسی که بعد از جدایی مارتین پاول از گروه مسئول نوازندگی ویالن در کنسرتها بود ، جای اون رو گرفته و کیبورد این آلبوم رو اجرا کرده .

ارون استینت هورپ ، خواننده گروه ، در مورد این آلبوم گفته که به احتمال زیاد این غمگین ترین و افسرده ترین اثر گروه تا به امروز هست !! . همینطور نوید این رو داده که بالاخره بعد از مدتها که از جدایی مارتین پاول میگذره ، دوباره ویالون به آثار این گروه برگشته و به قول استینت هورپ تونسته احساس عمیقی رو به آهنگها اضافه کنه.

با وجود اینکه این آلبوم حدود یک ماه دیگه منتشر میشه ، اما شما میتونین اون رو از لینک زیر دانلود کنین! .

دانلود آلبوم For Lies I Sire از گروه My Dying Bride

 

18 پاسخ به “My Dying Bride – For Lies I Sire

  1. بهزاد 2009/02/26 در 10:49

    آقا دستت نکنه.دارام دان میکنم.کارت درسته.

  2. رسول 2009/02/26 در 18:12

    با سلام وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم به من هم سر بزنیدمنتظرت هستم

  3. ناشناس 2009/02/26 در 19:40

    بلاك شد

  4. بهزاد 2009/02/27 در 00:58

    اقا نمیدونم مشکل از منه یا… به 3% که میرسه جلو تر نمیره

  5. میرزا 2009/02/27 در 02:01

    رفیق, اطلاعاتم فول شد…

  6. امیر 2009/02/27 در 20:06

    وبلاگ خوبی داری برات آرزوی موفقیت میکنم

  7. حسام 2009/02/28 در 09:10

    بردیا فایلش بلاک شده! دوباره بذار یزید! دارم میمیرم که بگیرمش !

  8. بردیا 2009/02/28 در 20:17

    لینک رو عوض کردم … یه لینک زاپاس هم میذارم اینجا براتون :http://rapidshare.com/files/201955408/M_D_B_F_I_S.rar

  9. فانی 2009/03/01 در 12:08

    سلام.من تا قبل از خواندن اینجا هنوز مذبوحانه منتظر بودم  گرمی اواردز  پخش شود!ممنون که منو از انتظار در آوردید.وبلاگ شما حرفی برای گفتن دارد.حرف هایی.

  10. امید 2009/03/08 در 04:14

    داداش دمت گرم  خدادوکیلی دمت گرم . اما متاسفانه من با راپید یه مشکل دیرینه غیر قابل حل دارم  که هر کاری می کنم نمی تونم هیچی ازش دانلود کنم  ولی با این حال دمت گرم . من دیونه ماي دايينگ برايد و متاليكا مخصوصا اين دو تا آلبوم و لايوي كه تو گذاشتي و من ندارم /هستم

  11. بهزاد 2009/03/08 در 11:26

    آقا دستت درد نکنه دان شد.با تشکر.

  12. امید 2009/03/14 در 03:06

    مشکلم با دلگرمی شما حل شد . البته به عنوان پیشنهاد می گم  که فکر کنم جای آلبو م سال2008 تستامنت اینجا خیلی خیلی خالی باشه .

  13. بهنود 2009/04/12 در 20:22

    عالی کارت خیلی درسته ما کف کردیم فقط دانلود کاردان فایلها یکم سخته

  14. Mohammad8x 2010/01/05 در 19:30

    از اين كه اين آلبوم رو براي دانلود گذاشتي خيلي ممنونم. من از ماي دايينگ برايد فقط يه آلبوم داشتم، سانگز آو د داركنس اند وردز آو لايت. با اين كه الان از كافينت اومدم ولي نميتونم اين آلبوم رو دانلود نكنم! بازم ممنون

  15. sheyda 2013/01/17 در 14:01

    kharabe ke :||||||||
    lamasab 😐

  16. بازتاب: Alice in Chains / My Dying Bride / Burzum | آ ل ب و م

پاسخی بگذارید

