آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Maroon5 – Call and Response

مجموعه ای جدید از Maroon5 به تازگی منتشر شده که توضیحات کامل اون رو اینجا نوشتم و میتونین اونجا در موردش بیشتر بدونین . لینک انتخابی از رپیدشر هست و پسورد رو هم توی بخش کامنت گذاشتم .

دانلود مجموعه Call & Response از Maroon5

بخش اول

بخش دوم

 

4 پاسخ به “Maroon5 – Call and Response

  1. بردیا 2008/12/07 در 23:39

    Pass : turkboardmusic

  2. حمیدرضا 2009/01/14 در 19:25

    آقا سلام من قسمت اولش رو دانلود کردم اما قسمت دومش نمیشهبعدشم پسورد فایل دانلود شده رو از کجا بفهمم من آلبوم قسمت اول مارون 5 رو دانلود کردم اگه میشه جواب من رو بدین

  3. بردیا 2009/01/15 در 18:11

    جناب حمیدرضا ، من چک کردم هر دوتا لینک کار میکنه . دوباره سعی کنین . پسورد هم توی اولین کامنت (نظرهای دیگران) همین پست نوشته شده . یعنی کامنت قبل از کامنت شما !!! .

  4. هومر 2009/01/17 در 19:36

    نمی دونم چرا یه جورایی از این گروه خوشم میاد. آهنگای This Love و Make me wonder رو خیلی دوس دارم.

پاسخی بگذارید

