آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Take That – The Circus

وقتی اواسط دهه ٨٠ اولین Boyband دنیا با نام New Kids On The Block در آمریکا شکل گرفت ، روند جدیدی در موسیقی پاپ بوجود اومد که در دهه 90 به اوج خودش رسید . در سال 1989 منیجری اهل منچستر انگلستان به نام Nigel Martin-Smith تصمیم میگیره با پیروی از ساختار NKOTB آمریکایی اولین گروه Boyband انگلستان رو راه اندازی کنه . بعد از گشتن با جوانی 18 ساله به اسم گری بارلو آشنا میشه که با وجود استعدادی که در زمینه موسیقی داشت نتونسته بود قراردادی رو با شرکت های پخش کننده ببنده . گری انتخاب شد و دوست صمیمی خودش که مدل و فوتبالیست جوانی بود اسم مارک اوون رو به مارتین اسمیت معرفی کرد . توی اونایی که مصاحبه باهاشون انجام شد یکی از همه مسن تر بود ! 21 ساله به نام هاوارد دونالد ! . این هم انتخاب شد و همسایه خودش که تبحر خاصی در رقص داشت رو معرفی کرد ، یعنی جیسون اورنج . و در آخر هم کوچولوی جمع یعنی رابی ویلیامز 15 ساله به اونها پیوست و اولین گروه پسران انگلیسی در سال 1991 به اسم TAKE THAT شکل گرفت .

باورکردنی نیست ! . بین سالهای 1991 و 1995 که دوران فعالیت این گروه بود بیش از 30 میلیون نسخه از 3 آلبوم اونها فروش رفت . کار به جایی کشید که BBC از اونها بعنوان اولین گروه انگلیسی بعد از Beatles که موفق شد محبوب تمام سنین باشه یاد کرد .

سال 1996 سال خوبی برای گروه نبود . گروه منحل شد و اعضای اون هر کدوم پراکنده شدن و دنبال کارهای انفرادی رفتن . در بین اونها گری بارلو و رابی ویلیامز رقابت عجیبی رو با هم شروع کردن . رقابتی که حتی به دعوا و شکایت و فحش و جدل کشید ! . اما با شانس و استعدادی که رابی ویلیامز از خودش نشون داد تبدیل به یکی از بزرگترین شخصیتهای موسیقی پاپ شد و گری بارلو در حد ساخت آهنگ برای خواننده های دسته چندم تنزل کرد .

سال 2006 بعد از جدایی ده ساله ، اعضای گروه بدون حضور رابی ویلیامز گرد هم اوندن و دوباره گروه فراموش شده رو زنده کردن . حالا اونها دیگه نوجوان نیستن ! . از موسیقی Dance فاصله گرفتن ، Pop رو ارتقاء دادن و به Pop Rock خوب و مقبولی دست پیدا کردن . اولین آلبوم گروه بعد از اتحاد مجدد با عنوان Beautiful World جوایز BRIT Awards رو درو کرد ! و بازگشت فوق العاده موفقی رو برای Take That رقم زد . حالا در آخر سال 2008 دومین آلبوم 4 نفره و پنجمین آلبوم Take That با عنوان The Circus منتشر شد .

یه نکته جالبی که وجود داره اینه که بطور کاملا تصادفی تاریخ انتشار این آلبوم (اول دسامبر 2008) با آلبوم جدید Britney Spears مصادف شده و رقابت عجیبی رو بین این دو شکل داده . مسئله اینه که اسم هر دوتا آلبوم هم Circus هست !! . تهیه کننده Take That در این مورد گفته که ما به هیچ وجه اسم آلبوم رو عوض نمیکنیم و اصلا هم برامون مهم نیست که توی این رقابت شکست بخوریم !.

اولین Single این آلبوم به اسم Greatest Day در تاریخ 24 نوامبر منتشر شد و گروه طی تبلیغاتی نوید برگزاری کنسرتی در سال 2009 به مناسبت انتشار این آلبوم رو داد . بد نیست این رو هم بدونین که سرعت پیش فروش بلیطهای این کنسرت در تاریخ انگلستان بی سابقه بوده و تونسته لقب «سریعترین پیش فروش تاریخ انگلستان» رو به خودش اختصاص بده : 35میلیون پوند در یک روز (600هزار بلیط در 5ساعت اول) !!! .

آلبوم رو دوست داشتم ! کار خوب و پخته ای تو موسیقی پاپ هست . امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین .

دانلود آلبوم The Circus از Take That

پ.ن : پسورد در بخش کامنت .

 

 

18 پاسخ به “Take That – The Circus

  1. بردیا 2008/12/05 در 16:00

    pass : mp3zzz.blog.hr

  2. مظاهر 2008/12/05 در 22:52

    سلام. از اطلاعات وبلاگ شما خیلی استفاده کردم. در مورد پیتر گابریل اینجا آمدم ولی به گروه های دیگر وصل شدم و اطلاعات شما برایم جالب بود.موفق باشید. ممنونم.

  3. سرپیکو 2008/12/06 در 09:28

    سلام.تبریک میگم. وبلاگتان خوب است. من میخواستم دانلود کنم ولی موفق نشدم. میشه یه راهنمایی کنید.سبز باشید.

  4. محمد 2008/12/06 در 14:00

    بردیا جان وبلاگت بی نظیر اینو جدی می گمراستی من خیلی دنبال البوم نادیا علی می گردم می تونی بزاری اینجاnadia ali

  5. Fancier 2008/12/06 در 18:02

    البوم قبلی این گروه رو قبلا شنیدم. خوشم اومد. موسیقی جذابی دارن. بابت این لینک هم ممنون خیلی دوس دارم کار جدیدشونو هم گوش بدم.

  6. رضا 2008/12/07 در 13:09

    عالی بود

  7. بردیا 2008/12/07 در 14:02

    در جواب محمد بگم که نادیا علی از سال 2006 داره روی آلبوم جدید و انفرادی خودش کار میکنه . هیچ خبری از اینکه کی قرار هست آلبوم منتشر بشه نیست . توی سایتش هم هنوز چیزی نگفته . در نتیجه فعلا حرفی نداریم ازش بزنیم . بمحض انتشار آلبومش در موردش صحبت میکنیم (اگه یادم رفت یادم بنداز !!!)

  8. امیر 2008/12/13 در 11:12

    سلام داداش بردیا.من معتاد وبلاگتون شدم.کم نظیره و البته ممنونم ازتون که اطلاعاتتون رو در اختیار همه قرار میدید .آلبوم قشنگیه و البته که من اهنگ شماره 5 این البوم رو خیلی دوست داشتم.موفق باشی

  9. رویا 2008/12/17 در 06:14

    این آلبوم رو با کیفیت 320 کیلوبایت می تونید از اینجا بگیرید:http://isohunt.com/torrents/?ihq=%22Take+That%22برای دانلود هم نیاز به نرم افزار زیر دارید:http://download.utorrent.com/1.8.1/utorrent.exeموفق باشید

  10. علی 2008/12/20 در 20:44

    سلام 🙂 خیلی خیلی جالب بود پسر :)من الان کلی داشتم دنبالت می گشتم که تو  Feeds حسام پیدات کردم شانسی :)من از چند سال پیش ، از زمان شبکه پیام .. با نوشته هات حال می کردم 🙂 اتفاقا آخرین نوشته ای هم که ازت یادمه مال 2 ماه آخر کار شبکه پیام بود ، که در مورد robbie و take that بود 🙂 یادش بخیر و چه تصادف جالبی 🙂 موفق باشی پسر .. همیشه تو ذهن من هستی به عنوان یکی که از موسیقی خیلی می دونست 🙂

  11. علی 2008/12/22 در 12:02

    البته فکر کنم مارک و مایکل رو بخاطر تشابه اسمی اشتباه نوشته باشی.. راستی تو چه بخشی جایزه گرمی گرفتن ؟

  12. بردیا 2008/12/22 در 13:31

    آره !! علی درست میگه !! . نمیدونم ذهنم موقعی که این رو مینوشتم کجا بوده ! فکر کنم در لحظه با اون فوتبالیست تیم نیوکسل قاطی کردم !!! . مایکل اوون نیست ! مارک اوون هست !! . یه سوتی دیگه هم گرفتی ! چون از حفظ مینویسم بعضی وقتها قاطی میشه ! . گرمی اواردز نبود ! بریت اواردز بود !! . جایزه بهترین اجرای زنده و بهترین سینگل رو گرفت و تو بخش بهترین گروه و بهترین آلبوم هم کاندید بود .  الان اصلاحش میکنم .

  13. ناشناس 2009/01/29 در 01:37

    مرسی عالی بود ممنون….

  14. بردیا 2009/05/12 در 13:48

    مرسی

  15. sepehr 2009/05/28 در 16:16

    دمت گرم

  16. امین 2009/11/06 در 02:14

    ممنون.فکر منی کردم بتونم گیرش بیارم.

پاسخی بگذارید

