آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Keane – Perfect Symmetry

بهتون توصیه میکنم ، Keane رو دست کم نگیرین !! . این گروه انگلیسی که فعالیت خودش رو از سال 1995 تحت عنوان The Lotus Eaters آغاز کرد ، از سال 1998 به Keane تغییر اسم داد . Keane جزو معدود گروه های راک دنیا هست که پیانو رو بجای گیتار بعنوان Lead انتخاب کرده و به جرات میشه گفت که در کنار Coldplay ، بعنوان قویترین گروه پیانو راک حال حاضر شناخته میشه . دو آلبوم اول گروه ، یعنی Hopes & Fears محصول سال 2004 و Under the Iron Sea که در سال 2006 منتشر شد موفقیتهای زیادی رو نصیب این گروه کرد . آلبوم اول پرفروشترین آلبوم Debut (اولین اثر هنرمند) سال 2004 در انگلستان شد و آلبوم دوم در سال 2006 به فروش 222هزار نسخه در هفته اول دست پیدا کرد . در سال 2008 طی نظر سنجی که مجله معتبر Q در خصوص برترین آلبومهای تاریخ موسیقی انگلستان راه انداخته بود ، آلبوم Hopes & Fears در جایگاه 13 و Under The Iron Sea در رتبه 8 قرار گرفت . بد نیست بدونین که keane در کنار Radiohead ، Beatles و Oasis تنها گروه های این فهرست هستن که دو آلبوم در 20 آلبوم اول این لیست دارن .

از یک سال پیش صحبتهای انتشار آلبوم سوم این گروه شنیده میشد . در آلبومهای قبلی اکثر آهنگها کاملا فاقد گیتار و تحت رهبری کامل پیانو بود ، اما اعضای گروه در مصاحبه ای که در سال 2007 با اونها شد اعلام کردن که قصد دارن تو آلبوم جدید نقش بیشتری برای گیتار قائل بشن ، کمی چاشنی الکترونیک قاطی آهنگها بکنن و در کل کار متفاوتی ارائه بدن . حالا این آلبوم قرار هست یک هفته دیگه به بازار بیاد (اما شما قرار هست الان دانلودش کنین !!!) . تا الان نظرها در مورد سینگلهای این آلبوم متفاوت بوده . عده ای جسارت تغییر سبک گروه رو میپسندن و عده ای هم فاصله گرفتن اونها از اصالت پیانو رو ناموفق میدونن . من این آلبوم رو دوست داشتم ، اما مطمئنا نه به اندازه دو شاهکار قبلی گروه .

دانلود آلبوم Perfect Symmetry از گروه Keane

پ.ن : پسورد در بخش کامنت

 

13 پاسخ به “Keane – Perfect Symmetry

  1. بردیا 2008/10/08 در 09:34

    Pass : mp3zzz.blog.hr

  2. ناشناس 2008/10/08 در 23:56

    pas chera linkesh kharabe:(

  3. بردیا 2008/10/09 در 12:45

    ناشناس عزیز ؛ من الان امتحان کردم . لینک درست هست و هیچ مشکلی نداره . شما تو صفحه ای که باز میشه ابتدا روی Download Now کلیک کن . یه صفحه جدید باز میشه و روی صفحهء قبلی پیغام Error داده میشه ! . شما توی اون صفحه جدید منتظر شو که Load بشه اونوقت روی دانلود کلیک کن .

  4. Warrior 2008/10/10 در 07:38

    بردیا چیزی که در مورد این گروه میتونم بگم اینه که واقعا گروه خلاقی هستن. آهنگ Somewhere Only We Know و Bedshaped که حرف نداشتنامیدوارم این آلبوم هم سر و صدای زیادی به پا کنه

  5. قلندر 2008/10/11 در 11:02

    سلام به شما….متاسفانه لینک مشکل داشت،نونستم دانلود کنم،لطف کنید بررسی مجدد داشته باشید البته اگر از سایتهایی همچون zshare.net برای آپلود استفاده کنید بسیار عالیه چون سایت ساده ای هست و مهمتر از همه به دانلود منیجرها اجازه دانلود میده ،بهر حال حجم فایل ها زیاده و با سرعت پایین اینترنت و قطعی مکرر ،این سایت بسیار مناسبهباز هم از زحمات شما بی نهایت تشکر می کنمیا حق

  6. بردیا 2008/10/11 در 22:19

    سلام بردیا جونمثل اینکه لینک خرابه. پیغام زیر و نشون میده:his Account Has Been Suspended

  7. بردیا 2008/10/11 در 23:06

    الان چک کردم ، حق با شماست … لینک دانلود پریده . در اولین فرصت درستش میکنم . در مورد صحبت دوستمون جناب قلندر ، من قبلا هم توضیح دادم . من میدونم که دنبال چی بگردم و همینطور میدونم که تو دنیای موسیقی چی میگذره ! . اما من این فایلها رو آپلود نمیکنم . من از بین چیزهایی که برای خودم دانلود میکنم یه سری رو اینجا هم برای دانلود میذارم . معمولا هم چون چیزهایی که میخوام تو رپیدشر پیدا میشه از اینجا استفاده میکنم . موفق باشید.

  8. صادق 2008/10/20 در 16:04

    سلامباهات حال کردم بدجور اونم به خاطر اینکه لوگو وبلاگت رو کردی keane  بیا تو وبلاگ من منم یه حالی به keane دادمبه نظر من keane بعضی coldplay هست

  9. بردیا 2008/10/21 در 12:24

    خب صادق ، منطق میگه که برای چک کردن بلاگت باید لینکش رو برام بذاری !!!

  10. یزدان محمدجانی 2009/07/29 در 04:19

    گروه جالبیه . از 4 سال ژیش بود که دنبال کاراشون افتادم و خیلی زود هم گیرش آوردم.تو خوابگاه دانشگاه علم صنعت دوستم آهنگ کریستال بال رو گوش میداد.گروه کاملی نیست ولی انگلیسیه همین کافیه.صدای خاص خودشو داره یه پیانو راک محشر . من نصف اول آهنگ آتلانتیک رو شاهکار میدونم.آلبوم جدید به پای قبلیا نرسید ولی بردیا

  11. پيمان 2011/02/09 در 11:51

    برديا جان لينك جواب نميده ،

    • Bardia.B 2011/02/09 در 16:09

      خب معلومه جواب نمیده برادر. این لینکهای مجانی موقت هستن. از این پست الان 3 ساله که میگذره!

پاسخی بگذارید

