آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

Travis – Ode To J.Smith

اگه کسی از من در مورد برترینهای Alternative Rock و Britpop زندگیم سئوال کنه ، مطمئنا یکی از جوابهام گروه Travis خواهد بود ! . این گروه اسکاتلندی که توسط فرانسیس هیلی (خواننده و گیتاریست و پیانیست) در سال 1995 شکل گرفت تا کنون دو بار برنده دریافت جایزه بهترین آلبوم سال از جشنواره BRIT Awards (نسخه معتبر و انگلیسی Grammy) شده ، شهرت فراوانی در اروپا و بعد از آلبوم Invisible Band در سال 2001 ، شهرت عجیبی در سطح دنیا کسب کرده ، و بعنوان یکی از بنیان گذاران موسیقی آلترناتیو راک و بریتپاپ فعلی دنیا شناخته میشه . بطوریکه خیلیها معتقد هستن که این گروه ظهور گروه هایی مثل Coldplay و Keane و Snow Patrol رو کاملا هموار کرده .

آلبومهای اول و دوم گروه با عناوین Good Feeling محصول سال 1997 و The Man Who در سال 1999 هرچند که آلبومهایی بی نظیر با موسیقی فوق العاده و ترانه های پر احساس بودن ، اما شهرت موسیقی اونها از حد قاره اروپا فراتر نرفت . آلبوم سال 2001 یعنی Invisible Band و آهنگهای Sing و Otherside از این آلبوم به قدری مخاطب و طرفدار پیدا کرد و احتمالا ساکنین سیاره های دیگه هم از این دو آهنگ بعنوان آهنگهای برتر زندگیشون یاد می کنن !! . گروه به شهرت فوق العاده ای رسید و در سطح بین الملل شناخته شد . دو آلبوم بعدی یعنی 12memories در سال 2003 و The Boy With No Name در سال 2007 ادامه ای موفق و رو به جلو برای موسیقی این گروه بود که همچنان با خلق آثار ساده اما زیبای خودشون طرفداران رو تحت تاثیر قرار میداد .

حالا بعد از گذشت یکسال از آلبوم قبلی گروه ، آلبوم ششم این گروه با عنوان Ode To J.Smith منتشر شد . این آلبوم بشدت نظر مثبت منتقدین رو به خودش جلب کرده و از همین الان اون رو شانس بزرگی برای دریافت مجدد جایزه بهترین آلبوم سال از جشنواره BRIT Awards می دونن . همین الان که دارم این رو مینویسم آلبوم رو هم دارم گوش میکنم !! . کارشون عالی هست ! شک نکنین ! .

دانلود آلبوم Ode to J.Smith از گروه Travis

پ.ن : پسورد در بخش کامنت .

10 پاسخ به “Travis – Ode To J.Smith

  1. بردیا 2008/10/05 در 09:34

    Pass : mp3zzz.blog.hr

  2. rana 2008/10/05 در 17:47

    merciiiiii.webloget alyeee. kolli ahang ke hichja peyda nakarde boodam az inja dl kardam.TC

  3. امیر 2008/10/06 در 00:52

    مرسی بردیا جان . خیلی عالی بود . مرسی

  4. پیمان 2008/10/06 در 01:28

    سلام.مرسی از وبلاگ خوبت .منم تراویس رو خیلی دوست دارم.یه در خواست هم داشتم که اگه میتونید آلبوم های گروه کن(can)رو برای دانلود بزارید.ممنون.

  5. امیر 2008/10/12 در 14:43

    بردیا جان ، این البوم من رو یاد یک سری از آهنگهای Fleetwood Mac میندازه .حدس من درسته یا اینکه دچار توهم شدم ؟

  6. ناشناس 2008/10/18 در 22:40

    Mer30

  7. رامین 2008/10/22 در 17:30

    سلام ممنون خیلی باهاله

  8. Fancier 2008/10/29 در 18:08

    سلام مرسی بابت این البومدانلودش کردم البوم جالبی بود بنظر من از کار قبلی گروه که سال قبل منتشر شد هم بهتر بودملودیهای زیبا و وکال قوی داره . من که لذت بردم خیلی ممنونم

  9. Fancier 2008/10/30 در 19:32

    با نظرت در مورد البومهای قدیمی گروه کاملا موافقم. در کل این دو البوم آخر با اینکه قابل قبول بودن هیچوقت به کارهای قدیمی گروه نرسیدن . بنظر من هم بهترین Britpop رو تراویس ارائه میدهدر مورد ترجمه ها خیلی لطف داشتی. بابات لینک هم ممنونم

پاسخی بگذارید

