آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

CSNY – Deja Vu

میخوام شما رو با یکی از معجزات موسیقی آشنا کنم . با یکی از قویترین گروه هایی که تاریخ راک به خودش دیده . در سال 1968 سه ابر مرد موسیقی یعنی David Crosby ، ُStephen Stills و Graham Nash حرف اول نام خانوادگیشون رو کنار هم قرار دادن و گروه CSN رو راه اندازی کردن . اواخر سال 1969 بود که با ورود اسطورهء موسیقی راک ، Neil Young ، گروه تبدیل به CSNY شد به دلیل خلاقیت در اجرای موسیقی ، ترانه های اجتماعی / سیاسی بی نظیر و بویژه شیوهء بدیع اجرای گیتار به شهرت رسید .

در سال 2008 این چهار هنرمند با سابقه ، Crosby شصت و شش ساله ، Stills شصت و سه ساله ، Nash شصت و شش ساله و Young شصت و دو ساله اجرای زنده ای با نامه Deja Vu (هم عنوان با آلبوم دوم گروه در سال 1970 که در اون زمان موفق به کسب جایگاه اول در چارت آمریکا شد) رو به تهیه کنندگی Neil Young داشتن که اثری فوق العاده و بیاد ماندنی در ژانر راک بشمار میاد .

امیدوارم از شنیدن این مجموعه لذت ببرین

دانلود Deja Vu – Live از گروه CSNY

12 پاسخ به “CSNY – Deja Vu

  1. بردیا 2008/08/10 در 13:04

    سلام بردیا بازم مثل همیشه خبر های خوب و موزیک های خوب برامون داریپسورد این لینکی که دادی با بقیه فرق میکنه من mp3zzz.blog.hr امتحان کردم کار نکرد.مرسی

  2. بردیا 2008/08/10 در 16:20

    عجیبه !‌ این فایل اصلا پسورد نداره !!!!!!!!

  3. بردیا 2008/08/10 در 17:29

    سلام مجددمن دانلود کردم ولی ازم پسورد میخواد :(اگه خبری از پسورد شد ما رو هم در جریان بزارمرسی

  4. بردیا 2008/08/11 در 09:20

    مطمئنی ؟ احیانا پیغام خطای دیگه ای نمیده ؟ مثلا حجم فایلت رو با فایل اصلی چک کردی ؟ یا چمیدونم هر چیز دیگه !‌. این فایل پسورد نداشت ! . حالا ببینم چیکارش میشه کرد اگه حق با تو باشه من پسورد ندارم ازش !

  5. بردیا 2008/08/11 در 23:35

    بردیا جان شرمنده ، حق با تو هست انگار . این فایل پسورد لازم داره ، اما من پسوردش رو ندارم ! . چون من از جای دیگه این مجموعه به دستم رسیده . لینک رو عوض کردم . متاسفانه باید یه بار دیگه برای شنیدن این آلبوم زحمت دانلود رو بکشی .

  6. نگین 2008/08/12 در 08:15

    بردیا جان مرسی دوباره دانلود کردمدیگه پسورد نمیخواست

  7. بردیا 2008/08/12 در 09:04

    مرسی خیر از جوونیت ببینی

  8. بردیا 2008/08/12 در 09:39

    سلام مجدد بردیاآقا مثل اینکه قسمت نیست من این آلبوم و بشنوماین لینک جدیدی که گذاشتی و دانلود کردم ولی این فایل هاش خرابه یه کاری کردی که هر روز بلاگت چک میکنم و منتظر پستهای جدیت هستمموفق باشی

  9. پخش فیلم های آنلاین ایرانی و خارجی 2008/08/14 در 02:54

    salam shoma ba ma tabadolah link mikonid? aghar javab +  bood ba ma khabar dahid

  10. امیر 2008/08/16 در 15:08

    سلام بردیا جان. خیلی ممنون از لینک هات.یک آلبوم از marty friedman گذاشته بودي قبل تر ها به اسم Future Addict.اين پس وررد مي خواد خيلي ممنون مي شم اگه داري مطلعم كني.درود

  11. سیزیف 2008/08/16 در 22:00

    دشمنت شرمنده آقا! از شما به ما زیاد رسیده…

  12. امیر 2008/08/19 در 00:08

    مرسی بردیا جان که اطلاعاتت رو با بقیه تقسیم میکنی .این فایلی رو هم که برای دانلود گذاشتی اصلا پسورد نمیخواد.من دارم حالش رو میبرم

پاسخی بگذارید

