آ ل ب و م

موسیقی و دیگر هیچ

DEATH MAGNETIC

بالاخره اسم آلبوم نهم Metallica مشخص شد : Death Magnetic با 11 (یا احتمالا 10) آهنگ جدید که قرار هست دو ماه و ده روز دیگه ، یعنی 17 سپتامبر منتشر بشه . از همین الان دسته جمعی میریم واسه استقبال از پایان سکوت 5 سالهء Metallica بعد از St. Anger (البته بدون احتساب Some Kind of Monster سال 2004).

 

9 پاسخ به “DEATH MAGNETIC

  1. مهرداد 2008/07/07 در 05:20

    بردیا خان فقط می تونم ازت تشکر کنم که به نظرات دوستان احترام می ذاری و انجام میدی

  2. علی 2008/07/07 در 10:08

    وبلاگ خوبی داری.خوشحال میشم به من هم سر بزنین.

  3. حسام 2008/07/08 در 09:02

    اینو هم من اضافه کنم این اولین آلبوم گروه هست بعد از ترک باب راک تهیه کننده این گروه بوده از آلبوم Black تا … ! و این آلبوم رو تهیه کننده قبلی گروه Slayer با متالیکا همکاری داشته ! و اعضای گروه از همکاری با ایشون (اسمش رو یادم رفته) خیلی خوشحال بودن چونکه کمتر توی کار آهنگ سازی و … دخالت میکرده… ببینیم چی میشه!‌ امیدورام آلبوم جدید مثل Master of Puppets و یا And Justice for All بشنویم!

  4. صادق 2008/07/08 در 17:31

    سلام فتیر باهات حال کردم برا اینکه لوگو خودت رو آرم کین گزاشتی وبلاگ من سر بزن متوجه میشه

  5. سیناtheorium 2008/07/09 در 12:03

    یوهووووجیمز و دوستان

  6. سپهر 2008/07/09 در 14:27

    وای خدا کنه زودتر بیاد…من که یک سال پیش منتظرش بودم

  7. ساحل 2008/07/10 در 20:48

    خیلیییییییییییی عالیهخوشم اوووووووووومدخوشحال میشم یه سری بزنیبه امید دیدار

  8. حمید رضا 2008/07/29 در 05:23

    بردیا جان خسته نباشی گلم.آقا با امیلو هریس که واقعاَ حال کردماگه تو سبک کانتری تو همین مایه ها ولی با ریتم تندتر خواننده ای رو میشناسی ممنون میشم که لطف کنی و معرفی کنی و در صورت امکان واسه دانلود قرارش بدی .در ضمن اگه واست امکان داره در مورد Traveling Wilbury هم بنویس آخه من عاشق باب دیلن هستم.آهنگهای Hndle With Care  و Dirty World از این گروه واقعاً معرکست.همشون استادند. باز هم ازت ممنونم.

  9. حمید رضا 2008/07/29 در 05:25

    اگه پست قبلی من جای مناسبی نیست پوزش میخوام.در این صورت راهنماییم کنید.

پاسخی بگذارید

